  • 1. Data: 2015-12-16 09:27:51
    Temat: DRM w żarówkach philipsa
    Od: Bolko <s...@g...com>

    właśnie czytam że w pewnych systemach philips
    UWAGA: działają tylko żarówki philips.

    mnie tylko zastanawia jedno przecież LED-y się nie psują.

    http://di.com.pl/drm-w-oswietleniu-juz-jest-philips-
    aktualizuje-firmware-i-zmusza-do-uzywania-wybranych-
    zarowek-53954

  • 2. Data: 2015-12-16 11:13:23
    Temat: Re: DRM w żarówkach philipsa
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 09:27:53 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > http://di.com.pl/drm-w-oswietleniu-juz-jest-philips-
    aktualizuje-firmware-i-zmusza-do-uzywania-wybranych-

    kolejny znak czasu - ustrój swiatowy od feudalizmu, poprzez różne inne dociera do
    punktu: korporacjonizm. Jakie tam demokracje - rządzic będą korporacje :)

    W duzej czesci juz maja zbyt duzy wpływ, masz kase, przegłosujesz sobie
    "demokratycznie" co zechcesz.

    b.

  • 3. Data: 2015-12-16 13:55:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > W duzej czesci juz maja zbyt duzy wpływ, masz kase, przegłosujesz sobie
    "demokratycznie" co zechcesz.

    a kiedy nie mieli ?

  • 4. Data: 2015-12-17 17:39:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    żarówkowy vw :)

    http://metrocafe.pl/metrocafe/1,145523,19358137,prod
    ucenci-falszuja-zarowki-na-razie-przyznala-sie-firma
    -osram.html