  • 1. Data: 2015-12-09 09:23:44
    Temat: Drzwi garażowe - otw. do góry - koszty i pytania
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Zastanawiam się nad zamontowaniem drzwi takich jak tu w garażu
    http://www.migas-door.pl/media/zoom/product/media/20
    14/10/brama-uchylna-z-drzwiami.jpg
    Czy ktoś się orientuje jaki jest koszt całości (drzwi + montaż)?
    Czy są takie bramy ale harmonijkowe podnoszone do góry (+ drzwi w bramie)
    Czy kobieta otworzy takie coś?
    Czy taka brama harmonijkowa "trzyma" ciepło? Czy w takim garażu będzie
    ciepło? Czy zimnica?

    Jaki może być koszt zalepienie otworu na bramę garażową i wstawienie
    zwykłych drzwi?
    Warszawa, okolice.

  • 2. Data: 2015-12-09 09:38:39
    Temat: Re: Drzwi garażowe - otw. do góry - koszty i pytania
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Dec 2015 09:23:44 +0100, Sadir

    > Czy ktoś się orientuje jaki jest koszt całości (drzwi + montaż)?

    Zależy od wielkości, sposobu otwierania, ocieplenia, firmy...

    Ja zainstalowałem w zeszyłm roku 240x210cm, uchylaną,
    bez drzwi, firma Wiśniowski, za 1100 zł z montażem.
    Okolice Wawy, a zamawiałem w bramet.pl

    > Czy są takie bramy ale harmonijkowe podnoszone do góry (+ drzwi w bramie)

    Znaczy roletowe? Nie spotkałem się.

    > Czy kobieta otworzy takie coś?

    Moja 6-letnia córka sobie radzi z otwieraniem bramy uchylnej...

    > Czy taka brama harmonijkowa "trzyma" ciepło?
    > Czy w takim garażu będzie ciepło? Czy zimnica?

    Zależy czy ocieplana czy nie. Tak czy siak super ciepło nie będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2015-12-09 09:52:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Sadir wrote:

> [...]
    > Czy ktoś się orientuje jaki jest koszt całości (drzwi + montaż)?
    > Czy są takie bramy ale harmonijkowe podnoszone do góry (+ drzwi w bramie)

    czyli mówisz o bramach segmentowych bo harmonijkowe to otwierają się w
    poziomie. Jak najbardziej są takie z drzwiami np.
    http://rollpro.pl/bramy-garazowe.php

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-12-09 13:13:02
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    tutaj znalazłem taką w Normstahl
    http://www.bramy21.pl/lib/phpThumb/phpThumb.php?src=
    %2F/photos/article/5989.jpg&w=210&h=200&q=90

  • 5. Data: 2015-12-09 13:43:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Sadir wrote:

    > tutaj znalazłem taką w Normstahl
    > http://www.bramy21.pl/lib/phpThumb/phpThumb.php?src=
    %2F/photos/article/5989.jpg&w=210&h=200&q=90

    a to jest uchylna, nie segmentowa