  • Data: 2012-04-20 23:37:02
    Temat: Dachy płaskie - gdzie?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Temat o białych dachach przypomniał mi, że miałem was zapytać o
    ograniczenia w MPZW w waszej okolicy.

    W gminach dookoła Wrocławia MPZP w zakresie dopuszczalnego kąta nachylenia
    dachu są chyba tworzone przez Ctrl+C/Ctrl+V. Nie znalazłem jeszcze miejsca,
    w którym nie byłoby zapisane 35-45 stopni (a czasem dodatkowo tylko
    dwuspadowe).

    Jak jest u was? Pozwalają na nieco większą dowolność, czy tylko "stodółki"?
    Zastanawiam się czasem, do kogo są adresowane projekty z płaskimi dachami,
    bo tutaj chyba ich zbyt dużo nie sprzedają.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl