eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2021-10-30 10:49:27
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 21:43, a a pisze:
    > On Thursday, 7 October 2021 at 21:19:24 UTC+2, heby wrote:
    >> On 07/10/2021 21:10, a a wrote:
    >>> http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    >> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    >> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    > ==7 komentarzy
    >
    > https://porozmawiajmy.tv/wolna-energia-5-produkcja-w
    lasciwosci-i-zastosowanie-gazu-browna-adam-mozdzonek
    /
    >
    > Michal
    > 14 kwietnia 2019 at 08:39
    > Reply
    >
    > Witam.
    > Kupiłem agregat prądotwórczy 12kw produkcji rosyjskiej z wojska
    > Kupiłem 3 arkusze blachy kwasoodpornej na elektrody. Potrzebuję. Pomocy....
    Mój generator jest mało wydajny. Jest możliwość skontaktowania się z Panem Adamem?
    Moj email to
    > C...@p...onet.pl
    > Pozdrawiam
    > Andrzej21
    > 2 listopada 2016 at 18:58
    > Reply
    >
    > Miło się słucha z tą myślą, że pan Adam jest z tego samego miasta co ja ?
    Życzę sukcesu w budowie generatora!
    > Arturo
    > 29 października 2016 at 22:12
    > Reply
    >
    > Kilka miesięcy temu zainstalowałem w swoim aucie taki elektrolizer (produkcji
    bułgarskiej) wytwarzający gaz Brauna. Zaobserwowałem zwiększoną sprawność silnika,
    znikł problem tz. turbo dziury oraz auto przestało dymić. Jak narazie nie
    zaobserwowałem żadnych oszczędności na paliwie. Jest to kwestia wyregulowania
    elektrolizera.
    > Z tego co się dowiedziałem to w Bułgarii podobno nie wpuszczają aut
    ciężarowych do miast jeśli nie mają instalacji gazowej lub instalacji HHO (właśnie po
    to aby zmniejszyć ilość spalin w mieście) Podobno auta ciężarowe z zamontowanym
    generatorem HHO przechodzą inspekcje ITD i przeskakują o klasę w górę w Europejskim
    Standardzie Spalin.
    > Qiu
    > 27 października 2016 at 01:24
    > Reply
    >
    > Czy możecie udostępnić cały materiał z całego dnia czy dni ??
    > Alex
    > 27 października 2016 at 09:37
    > Reply
    >
    > Możemy, odostępniamy, to trwa. W ciągu kilku miesięcy udostępnimy
    większość.
    > 40i4
    > 25 października 2016 at 22:36
    > Reply
    >
    > Może się komuś przyda? Np: rozkład wody metodą Dava Lawtona ? W skrócie,
    rozkład wody przeprowadza się bez elektrolitu, pomiędzy elektrodami (okładki
    kondensatora) na wskutek silnego pola elektrycznego wewnątrz specjalnie zbudowanego
    kondensatora. W takim układzie woda jest dielektrykiem a silne pole elektryczne ma
    rozrywać wiązania wody str 103. Przy okazji są tu zebrane pomysły z zakresu wolnej
    energii: http://www.rexresearch.com/kingmb/wf-zpe3.pdf
    > Jerzy
    > 22 października 2016 at 12:08
    > Reply
    >
    > Brawo, temat piękny, trochę ludzi zostało ,,załatwionych" przy tej okazji, ale
    temat się przebija przez zasieki. Im więcej ludzi to pozna tym szybciej nasza Ziemia
    się odrodzi. Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy. Jeszcze raz brawo.
    >
    > Your comment ...

    W zeszłym roku brałem udział w gaszeniu samochodu, który się zapalił od
    instalacji HHO.

    Zużyliśmy ok. 20 gaśnic proszkowych od 1 do 6kg każda. Kto się tylko
    zatrzymywał to wyciągał ze swojego samochodu gaśnicę. Ponieważ było to
    niedaleko mojego domu to podjechałem i przywiozłem 2 duże gaśnice
    śniegowe, które miałem u siebie w warsztacie. Nic nie dało rady.
    Śniegówki co prawda dość mocno przydusiły ogień, ale jak się skończyły
    to ogień zaczął dalej szaleć. Po kilkunastu minutach już nawet dach był
    spalony (blacha), a gorąco biło od auta tak, że nie dało się podejść to
    niego bliżej jak 20-30m i z każdą minutą trzeba się było coraz dalej
    oddalać. Kierowca, młody chłopak aż się popłakał.


  • 12. Data: 2021-10-30 10:59:55
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    > On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    >> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    >>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    >>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    >>> ==7 komentarzy
    >> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    >> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    >>
    >> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    >>
    >> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    >> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    >> zaprawie? Podziwiam upór.
    > Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    > 18 stycznia 2016 20:05
    >
    > http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > More videos
    > 12 431
    > Views
    > 17
    > [Podoba mi się]
    > +51 0
    >
    >
    > czym są procesy nadsprawne
    > czym jest kondensacyjny piec gazowy
    > jak działa samochód na wodę
    > urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    > pokaz elektrolizy
    > czym jest gaz Browna
    > jak się spala gaz Browna
    > Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    > efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    > odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    > piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    > perlit i jego właściwości
    >
    > Kontakt: a...@m...com.pl
    > Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    > Category: Nauka
    > Tags: free energy

    Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?

    Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    innego źródła.

    Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    energii znikąd.

    Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    za wyświetlane reklamy.


  • 13. Data: 2021-10-30 17:11:27
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 30 October 2021 at 10:59:49 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    > > On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    > >> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    > >>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > >>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    > >>> ==7 komentarzy
    > >> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    > >> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    > >>
    > >> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    > >>
    > >> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    > >> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    > >> zaprawie? Podziwiam upór.
    > > Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    > > 18 stycznia 2016 20:05
    > >
    > > http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > > More videos
    > > 12 431
    > > Views
    > > 17
    > > [Podoba mi się]
    > > +51 0
    > >
    > >
    > > czym są procesy nadsprawne
    > > czym jest kondensacyjny piec gazowy
    > > jak działa samochód na wodę
    > > urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    > > pokaz elektrolizy
    > > czym jest gaz Browna
    > > jak się spala gaz Browna
    > > Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    > > efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    > > odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    > > piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    > > perlit i jego właściwości
    > >
    > > Kontakt: a...@m...com.pl
    > > Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    > > Category: Nauka
    > > Tags: free energy
    > Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?
    >
    > Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    > których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    > niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    > innego źródła.
    >
    > Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    > odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    > samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    > pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    > energii znikąd.
    >
    > Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    > jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    > za wyświetlane reklamy.
    Przykładem procesu nadsprawnego jest przecież pompa ciepła o sprawności COP = 3

    Zużywamy 1kWh a otrzymujemy równowartość 3kWh energii cieplnej

    Konwersja energii elektrycznej na cieplną i odwrotnie, mają różne sprawności
    ale przecież możemy napędzac sprężarkę w pompie ciepla maszyną cieplną
    i pompa ciepla będzie działała bez zewnętrznego zasilania,. tak dlugo gdy istnieją 2
    ośrodki a deltaT > a

    Wysokotemperaturowa pompa ciepła może zastąpić palnik gazowy LPG w sprężarce/
    lodówce/ lodówce Peltiera

    Czyli maszyna będzie sama się napędzala i pompowała ciepło do domu.

    Ale tak przecież dziala OZE, solary, że otrzymujemy darmową energie z solarów,
    elektrowni wodnej, a sposobów są dziesiątki.


  • 14. Data: 2021-10-30 21:26:24
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-30 o 17:11, a a pisze:
    > On Saturday, 30 October 2021 at 10:59:49 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    >> W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    >>> On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    >>>> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    >>>>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    >>>>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    >>>>> ==7 komentarzy
    >>>> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    >>>> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    >>>>
    >>>> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    >>>>
    >>>> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    >>>> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    >>>> zaprawie? Podziwiam upór.
    >>> Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    >>> 18 stycznia 2016 20:05
    >>>
    >>> http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    >>> More videos
    >>> 12 431
    >>> Views
    >>> 17
    >>> [Podoba mi się]
    >>> +51 0
    >>>
    >>>
    >>> czym są procesy nadsprawne
    >>> czym jest kondensacyjny piec gazowy
    >>> jak działa samochód na wodę
    >>> urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    >>> pokaz elektrolizy
    >>> czym jest gaz Browna
    >>> jak się spala gaz Browna
    >>> Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    >>> efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    >>> odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    >>> piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    >>> perlit i jego właściwości
    >>>
    >>> Kontakt: a...@m...com.pl
    >>> Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    >>> Category: Nauka
    >>> Tags: free energy
    >> Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?
    >>
    >> Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    >> których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    >> niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    >> innego źródła.
    >>
    >> Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    >> odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    >> samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    >> pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    >> energii znikąd.
    >>
    >> Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    >> jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    >> za wyświetlane reklamy.
    > Przykładem procesu nadsprawnego jest przecież pompa ciepła o sprawności COP = 3
    >
    > Zużywamy 1kWh a otrzymujemy równowartość 3kWh energii cieplnej
    >
    > Konwersja energii elektrycznej na cieplną i odwrotnie, mają różne sprawności
    > ale przecież możemy napędzac sprężarkę w pompie ciepla maszyną cieplną
    > i pompa ciepla będzie działała bez zewnętrznego zasilania,. tak dlugo gdy istnieją
    2 ośrodki a deltaT > a
    >
    > Wysokotemperaturowa pompa ciepła może zastąpić palnik gazowy LPG w sprężarce/
    lodówce/ lodówce Peltiera
    >
    > Czyli maszyna będzie sama się napędzala i pompowała ciepło do domu.
    >
    > Ale tak przecież dziala OZE, solary, że otrzymujemy darmową energie z solarów,
    elektrowni wodnej, a sposobów są dziesiątki.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania to i tak największą nadsprawnością cechuje
    się węgiel.

    Aby wrzucić tonę węgla o wartości opałowej 24MJ/kg do piwnicy zużyjemy
    może z 1000 kcal czyli 1,163 kWh, a uzyskamy z niego 24000MJ czyli ok.
    6666,(6) kWh.

    W tym przypadku COP wyniesie ponad 5700

    Pokaż mi pompę ciepła o takiej sprawności.

    Mam nadzieję, że załapiesz tę ironię? :)

    Teraz porównaj to z tym co opowiadają wyznawcy gazu Browna, którzy
    uważają, że włożą 1kWh energii w elektrolizę wody, a uzyskają >1kWh
    energii ze spalenia gazu Browna.


  • 15. Data: 2021-10-30 23:38:04
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 30 October 2021 at 21:26:42 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > W dniu 2021-10-30 o 17:11, a a pisze:
    > > On Saturday, 30 October 2021 at 10:59:49 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > >> W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    > >>> On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    > >>>> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    > >>>>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > >>>>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    > >>>>> ==7 komentarzy
    > >>>> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    > >>>> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    > >>>>
    > >>>> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    > >>>>
    > >>>> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    > >>>> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    > >>>> zaprawie? Podziwiam upór.
    > >>> Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    > >>> 18 stycznia 2016 20:05
    > >>>
    > >>> http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > >>> More videos
    > >>> 12 431
    > >>> Views
    > >>> 17
    > >>> [Podoba mi się]
    > >>> +51 0
    > >>>
    > >>>
    > >>> czym są procesy nadsprawne
    > >>> czym jest kondensacyjny piec gazowy
    > >>> jak działa samochód na wodę
    > >>> urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    > >>> pokaz elektrolizy
    > >>> czym jest gaz Browna
    > >>> jak się spala gaz Browna
    > >>> Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    > >>> efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    > >>> odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    > >>> piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    > >>> perlit i jego właściwości
    > >>>
    > >>> Kontakt: a...@m...com.pl
    > >>> Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    > >>> Category: Nauka
    > >>> Tags: free energy
    > >> Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?
    > >>
    > >> Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    > >> których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    > >> niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    > >> innego źródła.
    > >>
    > >> Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    > >> odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    > >> samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    > >> pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    > >> energii znikąd.
    > >>
    > >> Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    > >> jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    > >> za wyświetlane reklamy.
    > > Przykładem procesu nadsprawnego jest przecież pompa ciepła o sprawności COP = 3
    > >
    > > Zużywamy 1kWh a otrzymujemy równowartość 3kWh energii cieplnej
    > >
    > > Konwersja energii elektrycznej na cieplną i odwrotnie, mają różne sprawności
    > > ale przecież możemy napędzac sprężarkę w pompie ciepla maszyną cieplną
    > > i pompa ciepla będzie działała bez zewnętrznego zasilania,. tak dlugo gdy
    istnieją 2 ośrodki a deltaT > a
    > >
    > > Wysokotemperaturowa pompa ciepła może zastąpić palnik gazowy LPG w sprężarce/
    lodówce/ lodówce Peltiera
    > >
    > > Czyli maszyna będzie sama się napędzala i pompowała ciepło do domu.
    > >
    > > Ale tak przecież dziala OZE, solary, że otrzymujemy darmową energie z solarów,
    elektrowni wodnej, a sposobów są dziesiątki.
    > Idąc Twoim tokiem rozumowania to i tak największą nadsprawnością cechuje
    > się węgiel.
    >
    > Aby wrzucić tonę węgla o wartości opałowej 24MJ/kg do piwnicy zużyjemy
    > może z 1000 kcal czyli 1,163 kWh, a uzyskamy z niego 24000MJ czyli ok.
    > 6666,(6) kWh.
    >
    > W tym przypadku COP wyniesie ponad 5700
    >
    > Pokaż mi pompę ciepła o takiej sprawności.
    >
    > Mam nadzieję, że załapiesz tę ironię? :)
    >
    > Teraz porównaj to z tym co opowiadają wyznawcy gazu Browna, którzy
    > uważają, że włożą 1kWh energii w elektrolizę wody, a uzyskają >1kWh
    > energii ze spalenia gazu Browna.
    Nie ma żadnej ironii, gdyż należy doliczyć cenę węgla, obecnie 1300zł za tonę

    Widzę , że jesteś dobry w obliczeniach.

    Chcę zbudować sprężarkę do pompy ciepła, samozasilającą się pompowanym ciepłem.
    Żaden silnik Stirlinga, stackowalny Peltier wysokotemperaturowy, który zastąpi palnik
    LPG w sprężarce

    Ale Hindus mi pokazał lodówkę LPG bez palnika.
    Gaz sie rozprężą, chłodzi lodówkę, a potem podąża do palnika i się spala w kuchence
    do gotowania.

    Czyli masz kuchenkę gazowa na gaz LPG z butli, a po drodze jest lodówka, która
    odbiera zimno rozprężającego się gazu.
    To nie jest lodówka kempingowa LPG z palnikiem podgrzewającym parownik

    Drugą interesującą lodówkę ma Hindus to jest lodówka magnetyczna
    i chciałbym taką przetestować
    ale to nadal eksperyment

    Czyli chce aby pom pa ciepla Peltiera sama się napędzała, zasilała dzień i noc
    i żadnymi solarami, a np. kolejnymi Peltierami wysokotemperaturowymi z efektem
    termopary.

    Muszę to przeliczyć, bo pompę ciepła Peltiera już mam.


  • 16. Data: 2021-10-31 00:04:15
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 30 października 2021 o 23:38:06 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > On Saturday, 30 October 2021 at 21:26:42 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > > W dniu 2021-10-30 o 17:11, a a pisze:
    > > > On Saturday, 30 October 2021 at 10:59:49 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > > >> W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    > > >>> On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    > > >>>> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    > > >>>>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > > >>>>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    > > >>>>> ==7 komentarzy
    > > >>>> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    > > >>>> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    > > >>>>
    > > >>>> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    > > >>>>
    > > >>>> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    > > >>>> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    > > >>>> zaprawie? Podziwiam upór.
    > > >>> Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    > > >>> 18 stycznia 2016 20:05
    > > >>>
    > > >>> http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > > >>> More videos
    > > >>> 12 431
    > > >>> Views
    > > >>> 17
    > > >>> [Podoba mi się]
    > > >>> +51 0
    > > >>>
    > > >>>
    > > >>> czym są procesy nadsprawne
    > > >>> czym jest kondensacyjny piec gazowy
    > > >>> jak działa samochód na wodę
    > > >>> urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    > > >>> pokaz elektrolizy
    > > >>> czym jest gaz Browna
    > > >>> jak się spala gaz Browna
    > > >>> Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    > > >>> efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    > > >>> odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    > > >>> piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    > > >>> perlit i jego właściwości
    > > >>>
    > > >>> Kontakt: a...@m...com.pl
    > > >>> Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    > > >>> Category: Nauka
    > > >>> Tags: free energy
    > > >> Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?
    > > >>
    > > >> Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    > > >> których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    > > >> niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    > > >> innego źródła.
    > > >>
    > > >> Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    > > >> odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    > > >> samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    > > >> pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    > > >> energii znikąd.
    > > >>
    > > >> Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    > > >> jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    > > >> za wyświetlane reklamy.
    > > > Przykładem procesu nadsprawnego jest przecież pompa ciepła o sprawności COP = 3

    > > >
    > > > Zużywamy 1kWh a otrzymujemy równowartość 3kWh energii cieplnej
    > > >
    > > > Konwersja energii elektrycznej na cieplną i odwrotnie, mają różne sprawności
    > > > ale przecież możemy napędzac sprężarkę w pompie ciepla maszyną cieplną
    > > > i pompa ciepla będzie działała bez zewnętrznego zasilania,. tak dlugo gdy
    istnieją 2 ośrodki a deltaT > a
    > > >
    > > > Wysokotemperaturowa pompa ciepła może zastąpić palnik gazowy LPG w sprężarce/
    lodówce/ lodówce Peltiera
    > > >
    > > > Czyli maszyna będzie sama się napędzala i pompowała ciepło do domu.
    > > >
    > > > Ale tak przecież dziala OZE, solary, że otrzymujemy darmową energie z solarów,
    elektrowni wodnej, a sposobów są dziesiątki.
    > > Idąc Twoim tokiem rozumowania to i tak największą nadsprawnością cechuje
    > > się węgiel.
    > >
    > > Aby wrzucić tonę węgla o wartości opałowej 24MJ/kg do piwnicy zużyjemy
    > > może z 1000 kcal czyli 1,163 kWh, a uzyskamy z niego 24000MJ czyli ok.
    > > 6666,(6) kWh.
    > >
    > > W tym przypadku COP wyniesie ponad 5700
    > >
    > > Pokaż mi pompę ciepła o takiej sprawności.
    > >
    > > Mam nadzieję, że załapiesz tę ironię? :)
    > >
    > > Teraz porównaj to z tym co opowiadają wyznawcy gazu Browna, którzy
    > > uważają, że włożą 1kWh energii w elektrolizę wody, a uzyskają >1kWh
    > > energii ze spalenia gazu Browna.
    > Nie ma żadnej ironii, gdyż należy doliczyć cenę węgla, obecnie 1300zł za tonę
    >
    > Widzę , że jesteś dobry w obliczeniach.
    >
    > Chcę zbudować sprężarkę do pompy ciepła, samozasilającą się pompowanym ciepłem.
    > Żaden silnik Stirlinga, stackowalny Peltier wysokotemperaturowy, który zastąpi
    palnik LPG w sprężarce
    >
    > Ale Hindus mi pokazał lodówkę LPG bez palnika.
    > Gaz sie rozprężą, chłodzi lodówkę, a potem podąża do palnika i się spala w kuchence
    do gotowania.
    >
    > Czyli masz kuchenkę gazowa na gaz LPG z butli, a po drodze jest lodówka, która
    odbiera zimno rozprężającego się gazu.
    > To nie jest lodówka kempingowa LPG z palnikiem podgrzewającym parownik
    >
    > Drugą interesującą lodówkę ma Hindus to jest lodówka magnetyczna
    > i chciałbym taką przetestować
    > ale to nadal eksperyment
    >
    > Czyli chce aby pom pa ciepla Peltiera sama się napędzała, zasilała dzień i noc
    > i żadnymi solarami, a np. kolejnymi Peltierami wysokotemperaturowymi z efektem
    termopary.
    >
    > Muszę to przeliczyć, bo pompę ciepła Peltiera już mam.
    Z wyjątkiem chcenia coś więcej robisz.


  • 17. Data: 2021-10-31 16:11:40
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 31 October 2021 at 00:04:16 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > sobota, 30 października 2021 o 23:38:06 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > > On Saturday, 30 October 2021 at 21:26:42 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > > > W dniu 2021-10-30 o 17:11, a a pisze:
    > > > > On Saturday, 30 October 2021 at 10:59:49 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > > > >> W dniu 2021-10-07 o 22:28, a a pisze:
    > > > >>> On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
    > > > >>>> On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    > > > >>>>>> Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > > > >>>>>> niskie, to nie przewidział ujemnych.
    > > > >>>>> ==7 komentarzy
    > > > >>>> Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    > > > >>>> Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.
    > > > >>>>
    > > > >>>> "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?
    > > > >>>>
    > > > >>>> To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    > > > >>>> ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    > > > >>>> zaprawie? Podziwiam upór.
    > > > >>> Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    > > > >>> 18 stycznia 2016 20:05
    > > > >>>
    > > > >>> http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > > > >>> More videos
    > > > >>> 12 431
    > > > >>> Views
    > > > >>> 17
    > > > >>> [Podoba mi się]
    > > > >>> +51 0
    > > > >>>
    > > > >>>
    > > > >>> czym są procesy nadsprawne
    > > > >>> czym jest kondensacyjny piec gazowy
    > > > >>> jak działa samochód na wodę
    > > > >>> urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    > > > >>> pokaz elektrolizy
    > > > >>> czym jest gaz Browna
    > > > >>> jak się spala gaz Browna
    > > > >>> Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    > > > >>> efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    > > > >>> odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    > > > >>> piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    > > > >>> perlit i jego właściwości
    > > > >>>
    > > > >>> Kontakt: a...@m...com.pl
    > > > >>> Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    > > > >>> Category: Nauka
    > > > >>> Tags: free energy
    > > > >> Wiesz czym jest "prawo zachowania energii"?
    > > > >>
    > > > >> Nie istnieją "procesy nadsprawne". Takimi procesami nazywamy procesy w
    > > > >> których zastosowana technologia pozwoliła zaoszczędzić więcej energii
    > > > >> niż wcześniejsza technologia lub też pozwalające pozyskać energię z
    > > > >> innego źródła.
    > > > >>
    > > > >> Takim przykładem jest kondensacyjny piec gazowy, który jest w stanie
    > > > >> odzyskać część energii, którą do tej pory wyrzucano kominem czy też
    > > > >> samochód w którym wraz z paliwem podawana jest do spalania woda, która
    > > > >> pozwala zwiększyć nieco sprawność silnika. Ale nie jest to pozyskiwanie
    > > > >> energii znikąd.
    > > > >>
    > > > >> Wszystkie te filmy na youtube to zwykłe szarlataństwo, którego celem
    > > > >> jest pozyskanie jak największej oglądalności i jak największego zarobku
    > > > >> za wyświetlane reklamy.
    > > > > Przykładem procesu nadsprawnego jest przecież pompa ciepła o sprawności COP =
    3
    > > > >
    > > > > Zużywamy 1kWh a otrzymujemy równowartość 3kWh energii cieplnej
    > > > >
    > > > > Konwersja energii elektrycznej na cieplną i odwrotnie, mają różne sprawności
    > > > > ale przecież możemy napędzac sprężarkę w pompie ciepla maszyną cieplną
    > > > > i pompa ciepla będzie działała bez zewnętrznego zasilania,. tak dlugo gdy
    istnieją 2 ośrodki a deltaT > a
    > > > >
    > > > > Wysokotemperaturowa pompa ciepła może zastąpić palnik gazowy LPG w sprężarce/
    lodówce/ lodówce Peltiera
    > > > >
    > > > > Czyli maszyna będzie sama się napędzala i pompowała ciepło do domu.
    > > > >
    > > > > Ale tak przecież dziala OZE, solary, że otrzymujemy darmową energie z
    solarów, elektrowni wodnej, a sposobów są dziesiątki.
    > > > Idąc Twoim tokiem rozumowania to i tak największą nadsprawnością cechuje
    > > > się węgiel.
    > > >
    > > > Aby wrzucić tonę węgla o wartości opałowej 24MJ/kg do piwnicy zużyjemy
    > > > może z 1000 kcal czyli 1,163 kWh, a uzyskamy z niego 24000MJ czyli ok.
    > > > 6666,(6) kWh.
    > > >
    > > > W tym przypadku COP wyniesie ponad 5700
    > > >
    > > > Pokaż mi pompę ciepła o takiej sprawności.
    > > >
    > > > Mam nadzieję, że załapiesz tę ironię? :)
    > > >
    > > > Teraz porównaj to z tym co opowiadają wyznawcy gazu Browna, którzy
    > > > uważają, że włożą 1kWh energii w elektrolizę wody, a uzyskają >1kWh
    > > > energii ze spalenia gazu Browna.
    > > Nie ma żadnej ironii, gdyż należy doliczyć cenę węgla, obecnie 1300zł za tonę
    > >
    > > Widzę , że jesteś dobry w obliczeniach.
    > >
    > > Chcę zbudować sprężarkę do pompy ciepła, samozasilającą się pompowanym ciepłem.
    > > Żaden silnik Stirlinga, stackowalny Peltier wysokotemperaturowy, który zastąpi
    palnik LPG w sprężarce
    > >
    > > Ale Hindus mi pokazał lodówkę LPG bez palnika.
    > > Gaz sie rozprężą, chłodzi lodówkę, a potem podąża do palnika i się spala w
    kuchence do gotowania.
    > >
    > > Czyli masz kuchenkę gazowa na gaz LPG z butli, a po drodze jest lodówka, która
    odbiera zimno rozprężającego się gazu.
    > > To nie jest lodówka kempingowa LPG z palnikiem podgrzewającym parownik
    > >
    > > Drugą interesującą lodówkę ma Hindus to jest lodówka magnetyczna
    > > i chciałbym taką przetestować
    > > ale to nadal eksperyment
    > >
    > > Czyli chce aby pom pa ciepla Peltiera sama się napędzała, zasilała dzień i noc
    > > i żadnymi solarami, a np. kolejnymi Peltierami wysokotemperaturowymi z efektem
    termopary.
    > >
    > > Muszę to przeliczyć, bo pompę ciepła Peltiera już mam.
    > Z wyjątkiem chcenia coś więcej robisz.
    Komu się nic nie chce niech się zbada na covida

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1