    Subject: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 30 Oct 2021 10:49:27 +0200

    W dniu 2021-10-07 o 21:43, a a pisze:
> [...]
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    > ==7 komentarzy
    >
    > https://porozmawiajmy.tv/wolna-energia-5-produkcja-w
    lasciwosci-i-zastosowanie-gazu-browna-adam-mozdzonek
    /

    > Michal
    > 14 kwietnia 2019 at 08:39
    >
    > Witam.
    > Kupiłem agregat prądotwórczy 12kw produkcji rosyjskiej z wojska
    > Kupiłem 3 arkusze blachy kwasoodpornej na elektrody. Potrzebuję. Pomocy....
    Mój generator jest mało wydajny. Jest możliwość skontaktowania się z Panem Adamem?
    Moj email to
    > C...@p...onet.pl
    > Pozdrawiam
    > Andrzej21
    > 2 listopada 2016 at 18:58
    >
    > Miło się słucha z tą myślą, że pan Adam jest z tego samego miasta co ja ?
    Życzę sukcesu w budowie generatora!
    > Arturo
    > 29 października 2016 at 22:12
    >
    > Kilka miesięcy temu zainstalowałem w swoim aucie taki elektrolizer (produkcji
    bułgarskiej) wytwarzający gaz Brauna. Zaobserwowałem zwiększoną sprawność silnika,
    znikł problem tz. turbo dziury oraz auto przestało dymić. Jak narazie nie
    zaobserwowałem żadnych oszczędności na paliwie. Jest to kwestia wyregulowania
    elektrolizera.
    > Z tego co się dowiedziałem to w Bułgarii podobno nie wpuszczają aut
    ciężarowych do miast jeśli nie mają instalacji gazowej lub instalacji HHO (właśnie po
    to aby zmniejszyć ilość spalin w mieście) Podobno auta ciężarowe z zamontowanym
    generatorem HHO przechodzą inspekcje ITD i przeskakują o klasę w górę w Europejskim
    Standardzie Spalin.
    > Qiu
    > 27 października 2016 at 01:24
    >
    > Czy możecie udostępnić cały materiał z całego dnia czy dni ??
    > Alex
    > 27 października 2016 at 09:37
    >
    > Możemy, odostępniamy, to trwa. W ciągu kilku miesięcy udostępnimy
    większość.
    > 40i4
    > 25 października 2016 at 22:36
    >
    > Może się komuś przyda? Np: rozkład wody metodą Dava Lawtona ? W skrócie,
    rozkład wody przeprowadza się bez elektrolitu, pomiędzy elektrodami (okładki
    kondensatora) na wskutek silnego pola elektrycznego wewnątrz specjalnie zbudowanego
    kondensatora. W takim układzie woda jest dielektrykiem a silne pole elektryczne ma
    rozrywać wiązania wody str 103. Przy okazji są tu zebrane pomysły z zakresu wolnej
    energii: http://www.rexresearch.com/kingmb/wf-zpe3.pdf
    > Jerzy
    > 22 października 2016 at 12:08
    >
    > Brawo, temat piękny, trochę ludzi zostało ,,załatwionych" przy tej okazji, ale
    temat się przebija przez zasieki. Im więcej ludzi to pozna tym szybciej nasza Ziemia
    się odrodzi. Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy. Jeszcze raz brawo.

    > Your comment ...

    W zeszłym roku brałem udział w gaszeniu samochodu, który się zapalił od
    instalacji HHO.

    Zużyliśmy ok. 20 gaśnic proszkowych od 1 do 6kg każda. Kto się tylko
    zatrzymywał to wyciągał ze swojego samochodu gaśnicę. Ponieważ było to
    niedaleko mojego domu to podjechałem i przywiozłem 2 duże gaśnice
    śniegowe, które miałem u siebie w warsztacie. Nic nie dało rady.
    Śniegówki co prawda dość mocno przydusiły ogień, ale jak się skończyły
    to ogień zaczął dalej szaleć. Po kilkunastu minutach już nawet dach był
    spalony (blacha), a gorąco biło od auta tak, że nie dało się podejść to
    niego bliżej jak 20-30m i z każdą minutą trzeba się było coraz dalej
    oddalać. Kierowca, młody chłopak aż się popłakał.