  • 1. Data: 2011-09-11 20:58:20
    Temat: Deskowanie dachu pod pape termo
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam deski 1" tylko dośc dużo jest szerokich na 10cm. Czy to nie zamało i
    dach będzie tak samo wytrzymały jak z desek 12-14 Krokiewki 14x7 pójdą co
    70cm
    Podobno szerokie deski 15cm się wypaczają, i robią się obwisy. Drewno nie
    jest dobrze wysuszone dlatego wziołem węższe zeby nie było takich szczelin
    miedzy deskami, jak wyschną
    Pozdr
    Arek

  • 2. Data: 2011-09-12 12:53:07
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pape termo
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "AreK" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jest dobrze wysuszone dlatego wziołem węższe zeby nie było takich szczelin

    One schnąc rozerwą papę. Może nie wszędzie ale będzie gdzieś przeciek od
    czasu do czasu.
    Pamiętaj żeby dać membranę wiatroizolacyjną od spodu między szczeliną
    wentylacyjną, a wełną.