  • 92. Data: 2013-09-23 16:04:06
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l1phfo$48u$1@speranza.aioe.org...

    > wrócę do pytania - co za te ogromne pieniadze wybudował tusek?

    Dacze sobie.

  • 91. Data: 2013-09-23 16:04:06
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, ze zmniejsza? Jesli sadzisz, ze ja cos takiego sugeruje, to
    > poziom komplikacji dyskusji przekroczyl Twoje mozliwosci percepcji.

    aaaa, rzeczywiscie -nie doczytalem kontekstu :)

    b.

  • 93. Data: 2013-09-23 16:04:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 15:59:24 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > wróce do pytania - co za te ogromne pieniadze wybudowa? tusek?

    chociażby autostrady. Tak one bezbośrednio nic nie produkują.
    ale PRL zbankrutował również przez długi Gierka. To co wybudował było nic
    nie warte. Wartość księgowa nic tu nie znaczy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2013-09-23 16:04:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > z zarobkami prezesta ponoc 60tys/miesiac

    to lubie, zwlaszcza kawalek "ponoc"

  • 95. Data: 2013-09-23 16:05:06
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Budyń <b...@r...pl> napisal:

    > Dlazego nie wzielismy pożyczek aby te fabryki zmodernizowac

    Takiego 'tępaka' nie widziałam już dawno, to może i Twoją firme też
    zmodernizują ;->

  • 96. Data: 2013-09-23 16:05:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:01, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > nie mam ?adnych nostalii do peerelu aie do gierka - zwracam tylko uwage ze
    > nawet przy nedznie zarz?dzanym socjalistycznej gospodarce tusek wypada
    > za?o?nie.

    Tusek to oszust, a Gierek to nieudacznik z wizja.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2013-09-23 16:07:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:04, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > to lubie, zwlaszcza kawalek "ponoc"

    Dzis jadac do pracy slyszalem w radio, dla tego "ponoc". :-)

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2013-09-23 16:09:00
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Takiego 'tępaka' nie widziałam już dawno, to może i Twoją firme też
    > zmodernizują ;->

    Sprowadzsz dyskusje do poziomu inwektyw z jakiegos powodu? Nie zauwazyłem
    zeby użył tu jakiegos argumentu rzeczowego. No, napisz -zapewne nie jestes
    tępakiem i dasz rade.

    b.

  • 99. Data: 2013-09-23 16:13:36
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Budyn, te niby fabryki przejedzono. Juz kiedys o tym pisalem i to dosc
    > sporo. Mechanizm byl taki, ze najpierw zbudowano, by za pare lat ten
    > majatek przejesc w postaci przerostu zatrudnienia, nieefektywnej produkcji
    > i wyplacanych zyskow przez zle szacowana amortyzacje.

    ja sie zgadzam ze było nieefektywnie itd. Ale dokładnie z tych fabryk
    robiona jest prywatyzacja - i od 20lat za to przychodzi kasa. Skąd sie niby
    bierze - z przejedzenia? :)

    b.

  • 100. Data: 2013-09-23 16:14:47
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Tusek to oszust, a Gierek to nieudacznik z wizja.

    z tym zgrubsza sie mogę zgodzic :)

    b.