  • 221. Data: 2024-05-07 23:45:21
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 14:26, J.F pisze:

    > Natomiast "rabunkowego" wydobycia paliw nie neguję - jesteśmi skazani
    > na OZE. No chyba, ze synteza jądrowa zadziała ...

    Uranu też na jakiś czas mamy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2024-05-07 23:46:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 22:45, io pisze:

    > Pasożytuje bo płaci mniej niż Ty?

    Pasożytuje bo za to płacą inni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2024-05-07 23:47:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wszystko to, co mówia o kopaniu się z koniem, należy odnieść również
    > do Konika Bujanego.

    Racja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2024-05-07 23:48:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 07:43, Cavallino pisze:

    > Bo kupujący z ostatniej grupy w większości.

    Ale czemu - dokładaja do interesu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2024-05-08 00:51:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    In pl.misc.elektronika io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Ty?

    Ja wydychając :)

    I ja wdychając spaliny innych, bo to przecież działa w obie strony.

    --
    - Panie doktorze, jestem wykończona. Odkąd mój mąż zachorował, dzień
    i noc muszę czuwać przy jego łóżku.

  • 226. Data: 2024-05-08 01:05:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Widziałem. Ale mój ma dach. Tak zimą, jak latem.

    Dopiero jakbyś miał zdejmowany dach to byś go latem docenił. No ale nie
    masz więc ... tak, jak z elektrykami.

    > Nadaje, ale w czapce.

    Czyli 'nie jest przystosowany' a nie 'nie da się'.

    > Jest o wiele więcej opcji.
    >
    > Można, na przykład, nie wychodzić z domu.

    Chyba 'nie wyjeżdżać' :-)

    Mały elektryk może i w domu posiedzieć :-)

    > Mają. I może nawet daliby mi się przyłączyć, jakbym poprosił i zapłacił. A
    > może by nie dali. A jak takich jak ja będzie dziesięciu i im będzie korki
    > wywalało?

    To zrobią słupki itd. Przecież chcą zarabiać, prawda?

    > Przecież płacę.

    No ale tak by "Ci" wybić z głowy smrodzenie to nie.

    > Nie jeżdżę na oleju ze smażenia frytek.

    Ten dzisiejszy gościu też pewnie uważa, że nikomu te dymy nie przeszkadzają.

    > No swój -- a czyj?

    Co za różnica?!

    > Tak jest.

    ...a nie ci, którzy to wąchają!

    > Przecież wiem ile czasu tankuję do pełna. Mam następnym razem włączyć
    > stoper?

    Tak!

    > Jak masz zielone?

    Ja mogę mieć zielone a na innych coś się zmienia. Chyba nie zastanawiam
    się nad tym a jednak udaje się.

    > Może inaczej -- nie było to najwyżej na liście moich priorytetów.

    Skutek znamy.

    > Nie zmienię zdania w obecnych warunkach i w obecnej sytuacji. Wiem na
    > temat BEV wystarczająco żeby wiedzieć, że nie jest dla mnie. Jak się
    > warunki lub sytuacja zmieni, to może zmienię.

    Jakoś się zmieni, ale głównie to zmienią się twoje przekonania.

    > Ok, ale pod warunkiem że będziesz zakładał tylko jak ja będę przejeżdżał
    > obok :)

    Skonsultuję to ze swoim psychoterapeutą :-)

  • 227. Data: 2024-05-08 01:05:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.05.2024 o 21:02, Shrek pisze:

    > Dokładnie - nie potrzebują. Możesz też napisać cokolwiek jak zwykle o
    > hejterach i głupocie. Nara

    O hejterach to raczej Ty.

  • 228. Data: 2024-05-08 01:09:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > I co miałbym na tej stacji zrobić? Podłączyć samochód i czekać... ile?
    > Godzinę, dwie? Na spacer sobie iść?

    Ładowarkę przy sklepie widział? Pokazać ładowarkę przy zakładzie pracy?

    > Ja bardzo chętnie pójdę sobie na spacer. Wtedy kiedy mam czas i ochotę, a
    > nie wtedy, kiedy niedoskonała technologia tego ode mnie wymaga.

    A na stację benzynową pojedziesz kiedy nie wymaga?

  • 229. Data: 2024-05-08 01:35:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A są? Rzadko są.

    Czy z ładowarkami nie jest identycznie?

    No bo wracając do poprzedniego ... ładowarki korkują się dlatego, że
    elektryki stanowią margines a stacje benzynowe dlatego, że spalinówki
    stanowią większość, tak?

  • 230. Data: 2024-05-08 01:41:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja wydychając :)
    >
    > I ja wdychając spaliny innych, bo to przecież działa w obie strony.

    To rzeczywiście wszystko tłumaczy.