  • 1. Data: 2009-11-24 12:11:19
    Temat: Długość węży wybirająco/tankujacych
    Od: " Tataglia" <t...@W...gazeta.pl>

    Planuje na działce oczyszczalnie ścieków i zbiornik na propan. W związku z
    tym mam pytanie: Jak długie węże wybierające szlam z zasobnika/tankujące
    zbiornik z gazem są na wyposażeniu samochodów ? Chodzi mi o to aby auta nie
    wjeżdżały na posesje tylko robiły to z ulicy. Działka jest na tyle wąska, że
    nie dam rady ustwić obok siebie zbiornika i osadnika i jedno z nich musi
    znajdować się w głębi działki.

    Pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2009-11-26 10:35:37
    Temat: Re: Długość węży wybirająco/tankujacych
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik " Tataglia" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że
    > nie dam rady ustwić obok siebie zbiornika i osadnika i jedno z nich musi

    Jeśli chodzi o propan to auta, które do mnie podjeżdżają (Gaspol,
    a wcześniej BP) rozwijają ok 25 m węża, ale na bębnie im jeszcze
    sporo zostaje (tak myślę, że conajmniej 10-15).

    Co do szambiarek, to auta mają bardzo różne wyposażenie (u mnie widać
    takie ze zbiornikiem 1m3 (!), 5 m3 i 8 m3 i wiek (na oko od 2 do 25 lat)
    więc musiałbyś się skontaktować z lokalnym dostawcą usługi, by poznać
    warunki lokalne.

    Janusz Pawlinka