  • 41. Data: 2015-07-14 10:47:41
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 10:43:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Hahahahahaha :-)

    Jak sie jest wspomnianym wczesniej baranem to trzeba placic podwojnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2015-07-14 10:48:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 10:30:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Czyli wersja bydlo :-)

    Ile razy byłeś bydłem?

  • 43. Data: 2015-07-14 10:50:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jak sie jest wspomnianym wczesniej baranem to trzeba placic podwojnie ;)

    I już podwójnie a nie 3-4x? Matołku nie ma mowy o takich oszczędnościach
    jeśli chce się uzyskać porównywalne rzeczy.

  • 44. Data: 2015-07-14 10:54:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 10:49:13 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ile razy byłeś bydłem?

    Kilkanascie razy, na samym poczatku moich wojazy. Ale jak mialem 20 lat to
    w glowie mi byly imprezy i chlanie, wiec na tamten czas taka wersja mi
    nawet odpowiadala.

    Dzis w zyciu bym sie nie wybral na wycieczke organizowana przez biuro - nuudy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 45. Data: 2015-07-14 10:56:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 10:51:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I już podwójnie a nie 3-4x? Matołku nie ma mowy o takich oszczędnościach
    > jeśli chce się uzyskać porównywalne rzeczy.

    To znajdz mi wycieczke do Gruzji dla dwoch osob na 7 dni z wszystkim (chlanie
    i jedzenie do oporu + zwiedzanie stolicy, Kazbegi i Batumi, bo to takie
    wizytowki Gruzji) za 1,5k pln na dwie osoby (!) z biura podrozy :-) Mysle,
    ze wyjdzie wiecej niz 3-4 x ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2015-07-14 10:59:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wizytowki Gruzji) za 1,5k pln na dwie osoby (!) z biura podrozy :-) Mysle,

    Po prostu nie będzie porównywalnej oferty do twojej bida-opcji. Dla
    porównywalnych nie będzie nawet 2x.

  • 47. Data: 2015-07-14 11:00:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Kilkanascie razy

    To w jakim biurze te bydlęce objazdówki były?

  • 48. Data: 2015-07-14 11:07:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:01:00 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To w jakim biurze te bydlęce objazdówki były?

    Itaka, Exim Tours, Sun & Fun, Wezyr. Z takimi jezdzilem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2015-07-14 11:11:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:00:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Po prostu nie będzie porównywalnej oferty do twojej bida-opcji. Dla
    > porównywalnych nie będzie nawet 2x.

    W mojej bida opcji spalem w 4* hotelu w Batumi, a w dawnej stolicy Gruzji -
    pieknej Mcchecie spalem w samym centrum i mialem prywatny taras z takim
    widokiem:

    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/
    t1.0-9/10441264_589300347856161_3188541951351079830_
    n.jpg?oh=8629e22386710dbdbe1e2d79cc372667&oe=56503EC

    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/
    t1.0-9/10300525_589300351189494_6246003972829004085_
    n.jpg?oh=f458fcdcb04dd5551c89316da020f708&oe=560F4AD

    Takze - skoncz pierdolic duszku, jak sie nie potrafi nic samemu dobrze
    zorganizowac to trzeba dac sie ostrzyc z kasy :D

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2015-07-14 11:12:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-14 o 10:34, Adam Sz. pisze:

    > Za jednym razem troche meczace.

    Co to dla harcerza.

    > Czyli wersja bydlo :-)

    To Twoje zdanie.
    Mozesz objechac sam Amsterdam, Bruksele, Paryż, Pireneje, Barcelone,
    Monako, Rzym, Wenecje w dwa tygodnie i byc dumnym, ze nie jest sie bydlem.

    > Zwiedzilem Rzym w jeden dzien, razem z Watykanem. Caly.

    Sorry, ale w jeden dzien to Warszawy nie jestes w stanie zwiedzic.

    Pozdro.. TK