  • 41. Data: 2017-12-03 21:54:50
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Daj jakiegos linka do foteli. Moze beda sie nadawaly.

    Sprawę dopiero nagrywa kolega.
    Może coś około wtorku się wyjaśni, to dam znać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 42. Data: 2017-12-03 22:05:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ktos kupuje telewizor to po wlaczeniu w domu jakosc jest duzo gorsza niz w
    sklepie jak wyswietlal marketingowy obraz. Nie ogladam w telewizorze tylko z
    projektora. To inna liga. My tu pitu pitu a wlasnie leci Apocalipto. Przy rozmiarze
    obrazu jaki mam czuje sie jak bym tam byl. Cos w obrazie z projektora musi byc bo kot
    ogladaniem telewizji w telewizorze nigdy nie byl zainteresowany. A z projektora
    programy przyrodnicze z ptaszkami, rybkami itd oglada i jest bardzo zainteresowany
    tym co sie na ekranie dzieje. Gada do ekranu, czai sie jak by mial polowac itp. W
    przeciwienstwie do telewizora kot widzi obraz z projektora.

  • 43. Data: 2017-12-03 22:06:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ok i dzieki za pamiec.

  • 44. Data: 2017-12-03 22:54:20
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Jak ktos kupuje telewizor to po wlaczeniu w domu jakosc jest duzo gorsza niz w
    sklepie jak wyswietlal marketingowy obraz.

    Ale nikt nie broni robic wlasne filmy. Po wakacjach mam troche matarialu
    do obrobki. Glownie zdjecia, ale filmikow 4K tez troche jest. Dobrze
    wyjsciowo rzucic to co wchodzi przez obiektyw a nie kastrowac
    ograniczonym wyjsciem.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2017-12-04 07:56:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.12.2017 21:53, Adam Sz. wrote:

    > Wkurwiał mnie tylko zbyt płynny obraz (jak "opera mydlana" / teatr) ale w
    > końcu dorwałem opcję która tą płynność wyłącza i teraz jest tak jak ma
    > być, czyli "kinowo" ;)

    No i właśnie w tym rzecz, że przy oglądaniu filmów na projektorze fullhd
    jest w pełni wystarczające.
    Film ma mieć właśnie cechy upośledzające go w pewien sposób jakościowo.
    Moda na cukierkowe, super ostre obrazy mija już nawet w fotografii -
    celowo dodaje się ziarno, procesy crossowe itp...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 46. Data: 2017-12-04 12:55:12
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-12-02 o 13:12, maniek4 pisze:

    > Ze sie tak podepne..
    >
    > Wie ktos moze, czy sa w rozsadnej cenie projektory 4K i ew. jak sie to
    > sprawuje?
    > Nachodzi mnie coraz czesciej ochota na zakup projektora i wyswietlanie
    > tresci na rozwijanym ekranie, ale ni chu sie na tym nie znam. Tak sobie
    > mysle, ze na dzis kupowanie czegokolwiek ponizej 4K robi sie bez sensu o
    > ile oczywiscie komus na tym zalezy. Wiec gdybym mial kupowac projektor
    > to sklaniam sie wlasnie w strone 4K. Proporcje 16:9 chyba predko sie nie
    > zmienia.
    > Ktos co moze ten....??

    Moim zdaniem dobry projektor full HD w zupełności wystarczy. Oglądałem
    filmy na projektorze HD Ready bodajże albo i gorszym, ekran rzucałem ot
    tak na ścianę, bo to pożyczony projektor był i nie inwestowałem w żadne
    ekrany itp.
    Jak zmierzyłem, to przekątna była ponad 100" i... naprawdę nieźle moim
    zdaniem taki film wyglądał.
    Przy full HD i bardzo dobrym źródle myślę, że całość w ogóle wyglądałaby
    zaj***ście. A na 4K to ani za bardzo źródła sensownego, ani to
    optymalne, bo wszystkie full HD trzeba będzie konwertować w locie do
    wyższej rozdziałki natywnej... :/

    Już pomijam kasę potrzebną na taki projektor kontra zwykłe full HD.

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 47. Data: 2017-12-04 14:50:46
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 07:56, quent pisze:

> [...]
    > Moda na cukierkowe, super ostre obrazy mija już nawet w fotografii -
    > celowo dodaje się ziarno, procesy crossowe itp...

    Ale to chyba w jakims klubie schizofrenikow bosych?

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2017-12-04 15:02:20
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 12:55, Kżyho pisze:

> [...]
    > zaj***ście. A na 4K to ani za bardzo źródła sensownego, ani to
    > optymalne, bo wszystkie full HD trzeba będzie konwertować w locie do

    No ale wez sobie wyswietl filmy 4K z YT na ekranie 4K. Ja po
    przelaczeniu rozdzielczosci z fhd na 4K widze roznice na ekranie 4K w
    telefonie, co dopiero na duzym ekranie. A tego z czasem bedzie tylko
    wiecej. Przypomne, ze nie chodzi tu o jakakolwiek telewizje.

    > Już pomijam kasę potrzebną na taki projektor kontra zwykłe full HD.

    A to jest inna sprawa.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2017-12-04 15:11:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 15:02:18 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > No ale wez sobie wyswietl filmy 4K z YT na ekranie 4K. Ja po
    > przelaczeniu rozdzielczosci z fhd na 4K widze roznice na ekranie 4K w
    > telefonie, co dopiero na duzym ekranie.

    Przeciez na tym to właśnie polega- na monitorach czy telefonach na które gapisz się z
    kilkunastu cm różnice widać na telewizorze z 5 metrów różnicy nie widać
    Fakt faktem ze telewizory 4k cenami nie zabijają to i można kupić
    Z projektorami jak tu piszą jest gorzej.
    >A tego z czasem bedzie tylko
    > wiecej. Przypomne, ze nie chodzi tu o jakakolwiek telewizje.

    Xbox One podobnież tez już gry w 4k wyświetla.

    > A to jest inna sprawa.

    20tys to 40 kartonów burbona zaledwie;)

  • 50. Data: 2017-12-04 15:37:53
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 15:11, Kris pisze:

    > Przeciez na tym to właśnie polega- na monitorach czy telefonach na które gapisz się
    z kilkunastu cm różnice widać na telewizorze z 5 metrów różnicy nie widać

    Ja jednak kilkadziesiat cm. :-) Ciagle to jednak tylko 5,5", tj. 1%
    wielkosci telewizora Adama i roznice widac wyraznie w szczegolach
    obrazu. Myslac o projektorze nie ogladamy przeciez 55" tylko tak co
    najmniej ze dwa razy wiecej, wiec mysle, ze tu roznica bedzie jak
    najbardziej widoczna.

    > Fakt faktem ze telewizory 4k cenami nie zabijają to i można kupić
    > Z projektorami jak tu piszą jest gorzej.
    >
    > Xbox One podobnież tez już gry w 4k wyświetla.

    > 20tys to 40 kartonów burbona zaledwie;)

    Zaczal sie okres przedswiateczny w ktorym nie pijam. Z grubsza liczac 1
    burbon dziennie to ten miesiac bedzie malo na odlozenie. :-) Trzeba
    bedzie poczekac do konca postu wiosna...

    Pozdro.. TK