  • 51. Data: 2017-12-04 22:51:02
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wy tu pitu pitu talmudystyczna dyskusje prowadzicie a ja sobie zrekonstruowanego
    cyfrowo starego Bonda w hd na jedynce ogladam. I jest zajebiscie. Projektor za
    poltoraka a nie za dwadziescia tysiecy.

  • 52. Data: 2017-12-04 23:17:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 22:51:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Wy tu pitu pitu talmudystyczna dyskusje prowadzicie a ja sobie zrekonstruowanego
    cyfrowo starego Bonda w hd na jedynce ogladam. I jest zajebiscie. Projektor za
    poltoraka a nie za dwadziescia tysiecy.

    ja tez oglądam bonda na 55 calowym. I co ze jest 4k skoro nadają tylko HD

    :-)

    b.

  • 53. Data: 2017-12-04 23:47:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wez swoje trzy w poziomie i trzy w pionie, razem 9 sztuk. Do tego realne a nie
    teoretyczne stereo. Nigdy wiecej telewizora.

  • 54. Data: 2017-12-05 08:39:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 23:48:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > To wez swoje trzy w poziomie i trzy w pionie, razem 9 sztuk. Do tego realne a nie
    teoretyczne stereo. Nigdy wiecej telewizora.

    Stereo? Panie w której Ty epoce żyjesz ;)
    Dokup sobie dobre kino przynajmniej 5.1 - audio jest tak samo ważne jak
    video, na netflixie wszystko lata w dolby digital plus :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2017-12-05 09:19:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 21:52:27 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    nazwe i nie jest to gombao albo w pieciu smakach? Kupilem totalna tania chinczyzne i
    uwazam ze jest to bardzo dobry projektor z dlugowiczna dajaca duzo swiatla lampa i
    bardzo dobrze wyswietlajacy kolory. Na dodadek ma wifi i androida, szkoda ze jak
    kupowalem nie bylo z dekoderem dvbt.

    > Sensowny dla mnie to taki, który ma szeroki lens shift. Te za dychę
    > praktycznie go nie mają.

    https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-mi-laser-proje
    ctor-projektor-krotkoogniskowy-61687

    "150 cali z odległości 50 centymetrów od ściany"- realne to?

  • 56. Data: 2017-12-05 11:57:55
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 23:17, Budyń pisze:
> [...]
    poltoraka a nie za dwadziescia tysiecy.

    > ja tez oglądam bonda na 55 calowym. I co ze jest 4k skoro nadają tylko HD

    Wezta dajta spokoj z ta tjeljewizjo. Nikt normalny nie kupuje 4K do
    ogladania dupnej tjeljewizji ktorej jedynym sensownym filmem jest 07
    Zglos sie, albo Bond raz w tygodniu.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2017-12-05 12:18:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 11:57:53 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Wezta dajta spokoj z ta tjeljewizjo. Nikt normalny nie kupuje 4K do
    > ogladania dupnej tjeljewizji ktorej jedynym sensownym filmem jest 07
    > Zglos sie, albo Bond raz w tygodniu.

    Na netflixie nawet tego nie ma;)

  • 58. Data: 2017-12-05 13:07:02
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-05 o 12:18, Kris pisze:

    > Na netflixie nawet tego nie ma;)

    Nie dziwne, w koncu jest wszedzie. :-)
    Tym bardziej nie trzeba czekac na emisje telewizyjna.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2017-12-05 13:30:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To 5:1 czy sto i jeden nic Ci nie daje z wyjatkiem mozliwosci szpanowania. Przy
    szerokosci obrazu w okolicach metra z pieciu metrow dla oczu jest to troche wiekszy
    punkt. Sytuacja w ktorej slyszysz odglos samochodu a samochod jest w innym miejscu
    nie jest zgodny z naturalnym odbiorem bodzcow. Wyobraz sobie ekran dziewiec razy
    wiekszy od Twojego telewizora i glosniki zaraz za powierzchnia w ktorej konczy sie
    obraz. Jak ktos jest z lewej strony i gada to dzwiek zgadza sie z polozeniem
    gadajacego na ekranie. Jak jedzie samochod z lewej do prawej to dzwiek jest zgodny z
    polozeniem samochodu. Nie zdajesz sobie sprawy ze jak ogladasz z trzech metrow cos co
    ma 55 cali przekatnej to kat jaki masz pomiedzy oczami i brzegami ekranu masz taki
    jaki ja bym mial ogladajc moj ekran z prawie trzydziestu metrow.

  • 60. Data: 2017-12-05 15:31:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 13:30:54 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    jaki ja bym mial ogladajc moj ekran z prawie trzydziestu metrow.

    Zenek skończ bełkotać. Przy 5.1 masz głośnik centralny, przedni lewy i
    prawy, tylne lewe i prawe plus subwoofer. Jak coś jest nagrane 5.1 to
    słyszysz dokładnie z której strony dźwięk pochodzi - jak oglądasz scenę
    akcji gdzie ktoś strzela z tyłu to słyszysz to z tyłu. Dla mnie audio jest
    ważniejsze od video dlatego porządne kino z Yamahy za parę tysiaków kupiłem
    jeszcze jak miałem TV CRT 32' :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.