  • 1. Data: 2014-05-23 15:55:54
    Temat: Dobór koloru do ściany
    Od: "Radomir" <r...@w...pl>

    Muszę przemalować kawałek ściany w pokoju. Wiem, że najlepiej byłoby
    przemalować całą ścianę, ale z pewnych względów nie wchodzi to w rachubę.
    Czy istnieje jakaś możliwość doboru koloru farby do tego, który jest na
    ścianie? Np. wypożyczenie skanera, który dobrałby kolor możliwie bliski
    istniejącemu.

    Pzdr
    RK

  • 2. Data: 2014-05-23 16:43:11
    Temat: Re: Dobór koloru do ściany
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 maja 2014 15:55:54 UTC+2 użytkownik Radomir napisał:

    > �cianie? Np. wypo�yczenie skanera, kt�ry dobra�by kolor mo�liwie >bliski
    istniej�cemu.
    "Wypożyczenie skanera"- niezłe
    Poszukaj jakiegoś dobrego starej daty malarza to Tobie dobierze kolor.
    Mój teściu który pędzlem macha już chyba ponad 40lat potrafi dobrać kolor bezbłędnie.
    Aczkolwiek trudno mi wyobrazić sobie "pewne względy" które by nie pozwalały na
    przemalowanie całej ściany. Szybciej, prościej i taniej. No i skaner niepotrzebny;)

  • 3. Data: 2014-05-23 16:53:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    są appki na telefon np.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ak
    zonobel.newton.dlx

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-05-23 19:10:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-23 16:53, masti wrote:
    > są appki na telefon

    Mam nadzieję że mają balans bieli i magicznie wykrywają siłę oświetlenia :)

  • 5. Data: 2014-05-23 22:13:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 maja 2014 15:55:54 UTC+2 użytkownik Radomir napisał:

    > �cianie? Np. wypo�yczenie skanera, kt�ry dobra�by kolor mo�liwie bliski
    > istniej�cemu.

    Nigdy nie dobierzesz idealnie. Lepszy pomysl to po prostu dobranie drugiego,
    innego ale pasujacego koloru. Bedzie to wygladac 1000 x lepiej niz dobrany
    "mniej wiecej" taki sam kolor.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-05-24 13:46:42
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:a4bbeb4d-9ba0-4017-b6ac-cb04cc9344f7@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

> [...]
    > drugiego,
    > innego ale pasujacego koloru. Bedzie to wygladac 1000 x lepiej niz dobrany

    Ej kolego, ustaw poprawnie czytnik, bo strasznie krzaczysz.

  • 7. Data: 2014-05-24 15:56:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 13:46:42 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > Ej kolego, ustaw poprawnie czytnik, bo strasznie krzaczysz.

    Uzywam gmaila, nie da sie nic zmienic. Dlatego nie uzywam PL znakow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-05-24 15:57:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 13:46:42 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > Ej kolego, ustaw poprawnie czytnik, bo strasznie krzaczysz.

    Uzywam google groups - tu nie da sie nic ustawic :) Dlatego nie uzywam PL
    znakow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-05-24 19:19:34
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:7968e546-beb9-4206-9796-49d99305bec5@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Uzywam google groups - tu nie da sie nic ustawic :) Dlatego nie uzywam PL
    > znakow :)
    > pozdr.

    A wiec uzywasz protezy, a fajnie by bylo abys uzywal czytnika grup
    dyskusyjnych, a wtedy bys nie cytowal krzaczkow jak to robisz obecnie.

  • 10. Data: 2014-05-24 21:04:18
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 18:19:34 UTC+1 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:
> [...]
    >

    > A wiec uzywasz protezy, a fajnie by bylo abys uzywal czytnika grup
    >
    > dyskusyjnych, a wtedy bys nie cytowal krzaczkow jak to robisz obecnie.

    Chyba serwer news google nie jest obslugiwany przez czytniki, a serwerow dostepnych
    dla wszystkich coraz mniej...