  • 11. Data: 2014-05-24 22:04:25
    Temat: Re: Dobór koloru do ściany
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 19:19:34 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > A wiec uzywasz protezy, a fajnie by bylo abys uzywal czytnika grup
    > dyskusyjnych, a wtedy bys nie cytowal krzaczkow jak to robisz obecnie.

    Uzywalem przez 12 lat czytnikow grup, od ~5-ciu lat uzywam google groups i
    nic, ani nikt mnie do "stacjonarnego" czytnika nie zmusi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-05-24 22:38:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 May 2014 13:04:25 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Uzywalem przez 12 lat czytnikow grup, od ~5-ciu lat uzywam google groups
    > i nic, ani nikt mnie do "stacjonarnego" czytnika nie zmusi :-) pozdr.

    nie wiem jak można używać tego forumopodobnego nieczytelnego g...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-05-25 11:33:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 22:38:43 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie wiem jak można używać tego forumopodobnego nieczytelnego g...

    Widac o wielu rzeczach jeszcze nie wiesz :D

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2014-05-25 15:19:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 May 2014 02:33:18 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Widac o wielu rzeczach jeszcze nie wiesz :D

    jedzcie gówno. miliardy much nie mogą się mylić :)

  • 15. Data: 2014-05-25 15:42:52
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:b1e5b325-0286-4ae8-b618-9b29528214c9@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Uzywalem przez 12 lat czytnikow grup, od ~5-ciu lat uzywam google groups i
    > nic, ani nikt mnie do "stacjonarnego" czytnika nie zmusi :-)

    No coz jeden lubi rybki a drugi ....... Ta grupa osob tak ma, woli 'zyc w
    brudzie' .....
    Zamiast cieplego, bezpiecznego lokum, Ty wybrałes legowisko pod mostem, wiec
    nie dziwie Ci sie, ze nikt Cie nie zmusi;-)

  • 16. Data: 2014-05-25 20:35:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 maja 2014 15:42:52 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > Zamiast cieplego, bezpiecznego lokum, Ty wybra�es legowisko pod mostem, wiec
    > nie dziwie Ci sie, ze nikt Cie nie zmusi;-)
    Np w tym watku ani razu nic na temat nie napisałs a o śmieceniu wspominasz.
    Zrozum że z pewnych względów niektórzy używają googlegroups. Ja podobnie jak Adam na
    google przesiadłem sie po kilku latach używania czytników. I do czytników póki co nie
    zamierzam wrócic.

  • 17. Data: 2014-05-25 20:49:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 May 2014 11:35:13 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> [...]
    > Ja podobnie jak Adam na google przesiadłem sie po kilku latach używania
    > czytników. I do czytników póki co nie zamierzam wrócic.

    możesz sobie używać czego chesz byle to było zgodne z netykietą.

  • 18. Data: 2014-05-25 21:11:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 maja 2014 20:49:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > możesz sobie używać czego chesz byle to było zgodne z netykietą.
    Pewnie zauwazyłes że czasy sie zmieniły, a netykieta z lat dawno ubiegłych pochodzi;)
    Powtarzam: niektórzy chcą, niektórzy musza korzystac z google groups i nic na to nie
    poradzisz. Póki co nie ma czytnika tak uniwersalnego jak google groups. Jeśli ktoś z
    kilku urządzeń korzysta i chce żeby wszystko posynchronizowane było to google groups
    nawet z jego wadami jest najlepsze.

  • 19. Data: 2014-05-25 21:15:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 May 2014 12:11:31 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> [...]
    > urządzeń korzysta i chce żeby wszystko posynchronizowane było to google
    > groups nawet z jego wadami jest najlepsze.

    a mogę Ci nasrac na wycieraczkę? Bo wiesz niektórzy nie mogą korzystać z
    kibla

  • 20. Data: 2014-05-25 21:21:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 maja 2014 21:15:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a mogę Ci nasrac na wycieraczkę? Bo wiesz niektórzy nie mogą korzystać z
    > kibla
    Teoretycznie możesz. póki co chyba zakazu srania na wycieraczkę nie ma.
    Aby komfortowo korzystac z usenetu potrzebne mi jest narzędzie które m.in.:
    -nie trzeba instalować
    -synchronizuje wiadomosci przy korzystaniu z kilku urządzeń
    Jest coś takiego?
    Bo mi tylko google groups wychodzi.
    Zresztą chyba dzięki google ten usenet jeszcze wegetuje;)