  • 1. Data: 2015-07-18 00:10:26
    Temat: Dobra wiadomość
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś rano w radio podali wspaniałą wiadomość, że w Olsztynie kończą się
    tereny budowlane a za następne właściciele krzyczą jak za zboże.

    Może to choć troche powstrzyma napływ słoików.

    Koniec betoniarek, gruszek, wiertarek i szlifierek po 16oo.
    Bo już pazerstwo developerów sięgneło szczytu.

    Kiedy bywam na pomorzu to jestem w szoku ile placów stoi
    niezabudowanych. Rosną sobie nanich choinki.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-07-18 05:45:36
    Temat: Re: Dobra wiadomość
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Dziś rano w radio podali wspaniałą wiadomość, że w Olsztynie kończą się
    > tereny budowlane a za następne właściciele krzyczą jak za zboże.

    ale jaki masz z tym problem komuchu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-07-19 09:32:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    masti pisze tak:

    > ale jaki masz z tym problem komuchu?

    ale problem z czym?

    kończą się tereny budowlane - cieszę się
    właściciele krzyczą jak za zboże - cieszę się x2

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-07-19 09:51:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 00:10:28 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Dziś rano w radio podali wspaniałą wiadomość, że w Olsztynie kończą się
    > tereny budowlane a za następne właściciele krzyczą jak za zboże.
    >
    > Może to choć troche powstrzyma napływ słoików.

    sloiki w olsztynie? A co one tam robią? Pewnie doktoryzują sie z bialych niedzwiedzi
    albo strzech krytych furami :)

    b.

  • 5. Data: 2015-07-19 10:17:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > sloiki w olsztynie? A co one tam robią? Pewnie doktoryzują sie z
    > bialych niedzwiedzi albo strzech krytych furami :)

    dzieci robią

    --
    Piter

    Let me see your war face.