  • 51. Data: 2009-11-18 10:13:56
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" > Tez jestem zdziwiony. :-) Sa jeszcze jakies zalety
    poza ta lania z
    > betoniarki samemu?
    Styropian od srodka np. Odkurzaczem walisz w sciane i masz dziure.

    Krzysiek

  • 52. Data: 2009-11-18 10:37:37
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    cinews:he0c5d$l21$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No prawie, prawie. Szkieletowka np. to konstrukcja palna w calosci niemalze.

    No a taki budynek z kształtek to właściwie dom z betonu. Po
    ewentualnym wypaleniu się styropianu (lub rozpuszczeniu
    rozpuszczalnikami) pozostaje żelbetowa konstrukcja. Może nie idealnie
    szczelna, ale każdy kto widział jak dzisiejsi "fachofcy" murują to wie
    że nie ma już litych murów, są tylko szczelinowe ... (czasem prześwit
    jest taki że rękę można wsadzić).
    ;-)

    > Nie wiem czego sie czepiasz.
    Bo go to najwyraźniej bawi.
    ;-)

    > A czytajac ta Wasza poezje odnosze wrazenie, ze obu was mozna by na caly
    > dzien do piaskonicy zaprosic.

    Też tak to mi wygląda. Mam też wrażenie że marko1a zachowuje się
    trochę jak troll, najpierw prowokuje, a potem czepia się słówek by w
    końcu zarzucić że ktoś używa jakiś sformułowan tylko dlatego że
    zacytował jego wcześniejsze wypowiedzi. A Jacek dał się w tą "zabawę"
    wciągnąć.
    ;-)

    Ogólnie każda "nawalanka" w ostatnim okresie na tej grupie jest
    spowodowana zaczepnymi wypowiedziami marko1a... coś to chyba znaczy.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 53. Data: 2009-11-18 13:25:20
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

> [...]
    >końcu zarzucić że ktoś używa jakiś sformułowan tylko dlatego że
    >zacytował jego wcześniejsze wypowiedzi. A Jacek dał się w tą "zabawę"

    Wyciągasz niewłaściwe wnioski. Przeanalizuj wypowiedzu to się okaże.
    Ja tylko zacząłem używac takiego samego lekceważącego słownictwa jak Jacek.
    Wspomne o celowym obelżywym zarzuceniu mi że zdjęcia które umieściłem do
    pooglądania nie są moimi tylko znalezionymi w necie. Ciekaw jestem na jakiej
    podstawie ma czelność obrażać kogoś takimi stwierdeniami.
    Jacek od początku ma zamiar zdyskredytować każdego, nie tylko mnie uważając że
    tylko on sam potrafi pewne rzeczy policzyć i zrozumieć. Gdy się mu udowodni ze
    to żadna tajemna sztuka to o czym się dyskutuje cichaczem przestaje odpowiadać i
    udaje że nic się nie stało albo nei doczytał. Kilka razy udowodniłem mu że
    plecie głupstwa, na co odpowiada że się pomylił albo nie pamięta. Innym osobom
    w jego mniemaniu tego nie wolno i zostana odpowiednio zdyskredytowane.

    >Ogólnie każda "nawalanka" w ostatnim okresie na tej grupie jest
    >spowodowana zaczepnymi wypowiedziami marko1a... coś to chyba znaczy.
    >;-)

    Czy te w których nie uczęstniczyłem także? :)

    Marek

  • 54. Data: 2009-11-18 13:51:54
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > No prawie, prawie. Szkieletowka np. to konstrukcja palna w calosci niemalze.
    > Nie wiem czego sie czepiasz.

    Konstrukcja szkieletowa nie ma końcow zatopionych w "siarce" jak zapałki i nie
    jest nasycana preparatami aby się lepiej palić. Wręcz przeciwnie, stosuje się
    preparaty aby drewno nie paliło się.
    Róznica więc jest znaczna.

    > A czytajac ta Wasza poezje odnosze wrazenie, ze obu was mozna by na caly dzien
    > do piaskonicy zaprosic.

    Ja z piaskownicy wyrosłem niemal 40 lat temu. Ale widzę nieraz jak młodsi od
    mojego pokolenia ludzie za wszelką cenę chca przewijać się samemu po swojemu
    tylko po to aby pokazać że są coś warci, lepsi, i potrafia coś lepszego
    wymyślać.
    Oceniają drugiego na zasadzie byłem na szkoleniach a wiec nikt napewno poza mną
    tej wiedzy nie ma. Jest to mylne założenie prowadzące do tego że nie szanuje się
    wypowiedzi i wiedzy drugiej osoby z góry przypisując im negatywne oceny.

    Marek

  • 55. Data: 2009-11-18 13:54:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 18 Lis, 14:25, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2ef82fe1-7e6b-4ef6-b56c-7eac47ee598a@
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    > Wyciągasz niewłaściwe wnioski. Przeanalizuj wypowiedzu to się okaże.

    Może.
    Ale nie chce mi się tego czytać. Jest sobie interesujący temat z
    którego mógłbym wyciągnąć jakieś wnioski dla siebie, wchodzę w to a tu
    widzę nawalanki typu "idioci" itp. Od razu "chce mi się nic".
    ;-)

    > Czy te w których nie uczęstniczyłem także? :)

    Może jakieś pominąłęm.. więc może "prawie każda".
    ;-)

    Jakoś tak to dziwnie się składa że wszędzie Cię pełno i reagujesz
    zawsze bardzo nerwowo...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 56. Data: 2009-11-18 14:00:00
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > nie jest nasycana preparatami aby się lepiej palić. Wręcz przeciwnie,
    > stosuje się preparaty aby drewno nie paliło się.

    To tym bardziej jak sam teraz udowadniasz Twoje wypowiedzi są idiotyczne.
    Nikt tu nie pisze o budowaniu domów z zapałek, lecz o budowaniu z
    powszechnie stosowanych i dopuszczonych do budownictwa materiałów.
    Trzeba być skpończonym idiotą, żeby przyrównywać te materiały do materiałów,
    które z założenia służą czemuś innemu i nie nadają się do celów budowlanych.

    > Ja z piaskownicy wyrosłem niemal 40 lat temu.

    A zachowujesz się jak nastolatek.

  • 57. Data: 2009-11-18 14:06:25
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Jakoś tak to dziwnie się składa że wszędzie Cię pełno i reagujesz
    zawsze bardzo nerwowo...

    Raptem w trzech może czterech tematach się odezwałem.
    Jeżeli ktoś do mnie pisze że napewno się nie znam bo on się zna to wybacz ale
    udowodnię mu że się myli a to powoduje że czasem są nerwowe odpowiedzi.
    Czy ja prowokowałem pierwszy o ubieraniu spodenek? Czy prowokowałem w
    odpowiedzie osobie trzeciej że zdjęcia sa nei moje?
    Nie pozwolę sobie i tyle.

    Marek

  • 58. Data: 2009-11-18 14:15:20
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Wyciągasz niewłaściwe wnioski. Przeanalizuj wypowiedzu to się okaże.
    > Ja tylko zacząłem używac takiego samego lekceważącego słownictwa jak
    > Jacek.

    Tak, tak, według Ciebie to ja pierwszy użyłem pod moim adresem tekstów
    "pitolisz".
    Zapewne także to ja pisząc pod Twoim nickiem zwracałem się do grupowiczów
    "Hej idioci !".

    > Wspomne o celowym obelżywym zarzuceniu mi że zdjęcia które umieściłem do
    > pooglądania nie są moimi tylko znalezionymi w necie. Ciekaw jestem na
    > jakiej podstawie ma czelność obrażać kogoś takimi stwierdeniami.

    To może wyjaśnić Ci co to znaczy "pitolenie" ? :)
    Zaczynasz pisać bzdury, ubliżać innym, a później próbujesz obraźliwe słowa
    obracać w żart wypisując jakieś idiotyczne wywody.
    Jest to niepoważne z Twojej strony, dlatego też nie traktuję Cię teraz
    poważnie.

    > Jacek od początku ma zamiar zdyskredytować każdego, nie tylko mnie
    > uważając że tylko on sam potrafi pewne rzeczy policzyć i zrozumieć.

    Kłamiesz, ale u Ciebie to normalne :)

    > Gdy się mu udowodni ze to żadna tajemna sztuka to o czym się dyskutuje
    > cichaczem przestaje odpowiadać i udaje że nic się nie stało albo nei
    > doczytał.

    O co Ci znowu chodzi ?
    Dlaczego tak parszywie kłamiesz ?

    > Kilka razy udowodniłem mu że plecie głupstwa, na co odpowiada że się
    > pomylił albo nie pamięta.

    Tam, gdzie zwróciłeś mi uwagę, że napisałem głupstwa (tu chodziło o
    Styroflex), po zweryfikowaniu tego i stwierdzeniu, że jednak miałeś rację,
    przeprosiłem i przyznałem się, że popełniłem bład.
    Czego chcesz więcej ? Może Ci jeszcze umyć plecki, albo posmyrać za uszkiem
    ? :)
    Długo się jeszcze będziesz o to czepiał ?

    > Innym osobom w jego mniemaniu tego nie wolno i zostana odpowiednio
    > zdyskredytowane.

    Kłamiesz.

  • 59. Data: 2009-11-18 14:28:28
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > Czy ja prowokowałem pierwszy o ubieraniu spodenek? Czy prowokowałem w
    > odpowiedzie osobie trzeciej że zdjęcia sa nei moje?

    Co udowodniłeś ?
    Niczego nie udowodniłeś.
    Napisałeś masę bzdur w wątku na temat podłogówki próbując mnie
    zdyskredytować, a kolejne bzdurne argumenty wypisujesz w tym wątku. Kiedy
    udowodniłem Ci, ze nie masz racji, a Twój sposób dyskusji jest obraźliwy to
    Ty "udajesz Greka" i próbujesz obracać w żart wypisując jakieś durnowate
    tłumaczenia słów, których użyłeś.
    Uderz się w piersi i zastanów czy jest to poważne zachowanie człowieka w
    naszym wieku.
    Teraz "jak hiena" się czepiasz, wywlekając moje błędy, za które przeprosiłem
    i przyznałem, że jednak się pomyliłem.
    Ty natomiast nie potrafisz się przyznać do swoich błędów, ani też nie
    potrafisz przeprosić tylko traktujesz grupowiczów jak idiotów pisząc jakieś
    debilne wywody nie na temat.

  • 60. Data: 2009-11-18 17:32:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > nie jest nasycana preparatami aby się lepiej palić. Wręcz przeciwnie,
    > stosuje się preparaty aby drewno nie paliło się.

    To byla analogia do pianki poliuretanowej dyskredytowanej przez Ciebie jako
    material nienadajacy sie do budowy domow jednorodzinnych a przyrownany jak
    by na to nie patrzec przez Ciebie do zapalki. W pewnym sensie o ironio sam
    sobie zaprzeczyles, bo pianka nie jest zatopiona w siarce a to podobno
    znaczna roznica. Zreszta nie wazne. Dla mnie tematu juz nie ma. Dyskusja
    zrobila sie nie tylko niesmaczna ale i zalosna. Nikt z tego nic nie wyniosl
    wartosciowego.

> [...]
    > poza mną tej wiedzy nie ma. Jest to mylne założenie prowadzące do tego że
    > nie szanuje się wypowiedzi i wiedzy drugiej osoby z góry przypisując im

    Jacek na tej grupie pisuje juz nie pierwszy rok i ma w niej swoje uznane
    miejsce. Nie raz okazal sie pomocny i nie zauwazylem zeby wszystko wiedzial.
    Akurat toczylismy tu nie jedna dyskusje nie zgadzajac sie ze soba od
    poczatku do konca i mozemy rozmawiac dalej. Nikt sie nie obrazil bo nie bylo
    powodow a jedynie rozne zdania. Tyle o nim, bo na tyle "zapracowal" inni
    dopiero pracuja a wnioski wyciagnij sam.

    EOT

    Pozdro.. TK