  • 51. Data: 2010-12-12 20:29:15
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J-L-F wrote:

> [...]
    > sojusznicy' to powstała Solidarność, jako odruch obronny
    > ukształtowanego politycznie i silnego narodu w środkowej Europie.
    > Pewnie myślisz, że strajki w sierpniu 80 roku były spontaniczne?
    > Nie były spontaniczne, były organizowane przez SB w pełnym
    > porozumieniu z Moskwą.
    > Po co i dlaczego Moskwa mieszała w Polsce?
    > To pytanie jest związane z innym pytaniem, dlaczego ZSRR wyprowadził
    > swoje wojska z Polski i innych krajów środkowej i wschodnie Europie w
    > latach 90 XX wieku?
    > Dla ułatwienia dodam, że w tym czasie minęło 50 lat po Jałcie.

    Wyglądasz mi na starego Grunwaldowca :)

    Piszesz takie brednie, że żal nawet komentować :)

    można sie tylko śmiać.

  • 52. Data: 2010-12-12 20:31:34
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:23, J-L-F pisze:

    > Nie myślisz, powtarzasz bzdety.
    > 5 lat potrzebnych było, żeby sowieci mogli odsunąć Gierka od władzy i
    > zniszczyć układ polityczny, który Gierek zbudował z korzyścią dla

    Spełniliście swoje zadanie Towarzyszu JLF.

    > Infrastruktura techniczna nie jest wieczna, co jakiś czas należy ją
    > odnawiać, to nie jest argument.

    Remont tuż po wybudowaniu? To jak remont domu w rok po budowie.
    Przypomina mi to gadki fachowców od Kikiego, który w nowym domu musiał
    pruć wszystkie skosy.

    M.

  • 53. Data: 2010-12-12 20:33:12
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Widać że przeszliście towarzyszu dobre przeszkolenie, pewnie w Moskwie.
    > Pewnie jesteście jednym z renegatów którzy sprzedali sie sowieckiemu
    > okupantowi. Mieliście szczęście że komunizm w Polsce skończył sie
    > bezkrwawo, bo mogliście skończyć na latarni, tam gdzie jest miejsce
    > zdrajców narodu a także obcych oprawców.
    >
    > Muszę wam zwrócić jednak uwagę że za poniżanie ludzi o pochodzeniu
    > chłopskim moglibyście w komunie mieć problemy z UB.

    Wiesz dlaczego myślenie boli?
    Bo wymaga energii, którą można zużyć w innych celach, np. na pieprzenie!
    Kończę dyskusję z tobą, bo nie ma z kim dyskutować, jeśli masz wyższe
    studia (na co mi nie wygląda), to pewnie z jakiejś płatno - prywatnej
    inicjatywy lub skończyłeś politechnikę.

  • 54. Data: 2010-12-12 20:35:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J-L-F wrote:

> [...]
    > masz wyższe studia (na co mi nie wygląda), to pewnie z jakiejś płatno
    > - prywatnej inicjatywy lub skończyłeś politechnikę.

    sowiecki pachołek nie może mnie obrazić :)

  • 55. Data: 2010-12-12 20:35:27
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Wyglądasz mi na starego Grunwaldowca :)
    >
    > Piszesz takie brednie, że żal nawet komentować :)
    >
    > można sie tylko śmiać.

    Nie śmiej się, tylko myśl.

  • 56. Data: 2010-12-12 20:38:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J-L-F wrote:

    > Nie śmiej się, tylko myśl.

    dlatego sie śmieje :)

    bo możesz teraz tylko szczekać ale już nikogo nie ugryziesz :)

  • 57. Data: 2010-12-12 20:46:24
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:38, Marek Dyjor pisze:

    > dlatego sie śmieje :)
    >
    > bo możesz teraz tylko szczekać ale już nikogo nie ugryziesz :)

    Nie muszę cię gryźć, wystarczy, że gryzą cię banki lichwiarskimi
    procentami za kredyt.
    Banki, które reprezentują obcy kapitał.
    Wydoją cię, jak starą krowę, a potem zjedzą.
    Zawsze nas ktoś doił, taki nasz zasrany los.
    Nawet nie potrafimy się przed tym obronić - za głupotę trzeba płacić,
    głupota to drogi luksus!

  • 58. Data: 2010-12-12 20:52:00
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:46, J-L-F pisze:

    > Nie muszę cię gryźć, wystarczy, że gryzą cię banki lichwiarskimi
    > procentami za kredyt.

    Nie musisz brać kredytów.

    M.

  • 59. Data: 2010-12-12 20:52:43
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:33, J-L-F pisze:

    > Wiesz dlaczego myślenie boli?
    > Bo wymaga energii, którą można zużyć w innych celach, np. na pieprzenie!

    To przestań pieprzyć i zacznij myśleć.

    M.

  • 60. Data: 2010-12-12 21:48:02
    Od: J-L-F <j...@o...pl>