  • 21. Data: 2010-09-21 08:01:23
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w wiadomości
    news:cb4468aa-bd31-4509-8020-9d1b3ca8962c@j2g2000vbo
    .googlegroups.com...
    >Dla mnie to szopa na narzędzia ale jak wstawić tam łóżko,
    >wiadro i miednicę to będzie też sypialnia, wc i łazienka. ;-)

    To tak jak w blokach "Apartament 30m2 w luksusowej dzielnicy sprzedam"
    :))))

    Marek

  • 22. Data: 2010-09-21 08:47:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4c9853ea$1@news.home.net.pl...
    > Uwaga: maksymalna stawka podatku za budynek gospodarczy jest 10x wyższa
    > od podatku od powierzchni mieszkalnej. I zwykle w gminach robią 10x
    > wyższą. Co więcej - legalnie w tym nie zamieszkasz, bo to gospodarczy.

    Nie musisz tego budynku kończyć, tylko budować i budować...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-09-21 08:49:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    f.googlegroups.com...

    > Jak każdą inną przyczepę - jeśli spełnia warunki techniczne.

    to chyba nie w polsce, próbowałem zarejestrować starą wyrejestrowaną
    kiedyś przyczepkę kempingową, oczywiście odremontowaną i trochę
    przebudowaną, nie da się :-), tzn. teoretycznie tak, jako budowaną od
    nowa przyczepkę SAM, ale te homologacje i ekspertyzy, to dużo zachodu,
    papierków i kasy kosztują...
    ---

    Od dawna jachty, samoloty i szybowce rejestruje się w RFN albo Szwecji.
    Widać przyczepki też lepiej za granicą.

  • 24. Data: 2010-09-21 09:42:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 02:02:43 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Tak tylko że ja te kompozycje w IKEI widziałem. Np jak się porzadnie
    > rozejrzałem, to nie było szafy itp. Ale da się rzeczywiście zamieszkać w
    > 25m2. A podobno taki metraż to nie trzeba pozwolenia na budowę? Nie mówiąc o
    > tym, że małe ryzyko wpadnięcia w pułapkę kredytową.

    Hm.. Ja przez kilka ładnych lat mieszkałem w Wawie w kawalerce 25m^2 - nie
    było wcale źle, na tej powierzchni spokojnie się mieściły kuchnia, toaleta,
    przedpokój, salon, sypialnia i kącik do pracy.
    No dobrze, kącik do pracy był razem z sypialnią, bo łóżko na antresolce, a
    w kuchni była kabina prysznicowa ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2010-09-21 09:58:52
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > [...] na tej powierzchni spokojnie się mieściły kuchnia, toaleta,
    > przedpokój, _________salon___________, sypialnia i kącik do pracy.

    co?? :)

  • 26. Data: 2010-09-21 10:44:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 09:33, s_13 pisze:

> [...]
    > przebudowaną, nie da się :-), tzn. teoretycznie tak, jako budowaną od
    > nowa przyczepkę SAM, ale te homologacje i ekspertyzy, to dużo zachodu,

    IMHO wystarczy jak kupisz homologowane "podwozie", czyli zwykłą towarową
    przyczepę - a sam zrobisz lekkie nadwozie nieprzekraczające
    dopuszczalnego ładunku.

  • 27. Data: 2010-09-21 10:46:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:c1.01.3MlJsP$Ir6@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > przedpokój, salon, sypialnia i kącik do pracy.
    > No dobrze, kącik do pracy był razem z sypialnią, bo łóżko na antresolce, a

    Gdybym był, (a nie jestem) w sytuacji człowieka chcącego się usamodzielnić
    poprzez zaciągnięcie długu na 30 lat w celu kupienia mieszkania. Mając do
    wyboru: kredyt na 30 lat z ratą 30-50% zarobków z nadgodzinami i budowę
    domu, albo kredyt na 5 lat za 20% zarobków i pomoc rodziców w zakupie
    takiego małego (ale niekoniecznie aż tak małego jak w przykładzie)
    mieszkanka i normalne życie z wyjazdami na wakacje, czasem wolnym. Wybrałbym
    to drugie.

    Kupując za kredyt płacimy podwójnie.

  • 28. Data: 2010-09-21 10:47:20
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > co?? :)

    Pokój dzienny. Metraż nie ma takiego znaczenia, jak komfort. A ten
    niekoniecznie jest determinowany przez metraż, ale funkcjonalność i wygodę.

  • 29. Data: 2010-09-21 18:38:12
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-09-2010 o 12:46:35 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

> [...]
    > rodziców w zakupie takiego małego (ale niekoniecznie aż tak małego jak w
    > przykładzie) mieszkanka i normalne życie z wyjazdami na wakacje, czasem

    Boto trzeba tani kredyt szukać, ja mam 1.49% oprocentowanie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 30. Data: 2010-09-21 18:40:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-09-2010 o 10:47:55 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > w wiadomości news:4c9853ea$1@news.home.net.pl...
    >
    > Nie musisz tego budynku kończyć, tylko budować i budować...
    To sie nie zameldujesz, np będziesz miał prąd tylko budowlany.

    --
    Pozdr
    JanuszK