    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dom zaizolowany elektromagnetycznie
    Date: Mon, 4 Feb 2013 18:03:42 +0100

    Kolega poprosił mnie, żebym mu pomógł rozwiązać dziwny problem. Zainstalował
    klientowi system Fibaro i kilka kamer IP poprzez WiFi. Niestety nic nie był w stanie
    skonfigurować bo coś zakłócało łączność. Na miejscu okazało się, że to jest dom
    drewniany o konstrukcji szkieletowej. Wszystkie przestrzenie zostały zaizolowane
    wełną mineralną obustronnie pokrytą folią aluminiową. Wytworzyła się swoista klatka
    Faradaya całkowicie izolując budynek. Wewnątrz zero zasięgu komórkowego, Wifi na 2m
    itd.

    Czy ta wełna z folią aluminiową to standardowy materiał izolacyjny? Ja widziałem
    gdzieś dach izolowany tym materiałem ale ściany!!

    PC