  • 1. Data: 2016-02-26 09:02:48
    Temat: "Domek narzędziowy"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Mam na działce placyk z kostki 1,8m x 4m-5m i chciałbym tam zbudować
    kontener/kanciapę/cokolwiek, żebym mógł trzymać przede wszystkim rowery,
    bo garaż mam niestety taki, że ledwo auto się mieści.

    Jak to zrobić przy najkorzystniejszym stosunku jakości do ceny?

    Te domki, które stoją pod marketami to straszna tandeta (no chyba, ze to
    tylko takie wrażenie), ale tak mi się wydaje.

    Podpowiedzcie proszę z doświadczenia.

  • 2. Data: 2016-02-26 09:31:15
    Temat: Re: "Domek narzędziowy"
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-02-26 o 09:02, twistedme pisze:
> [...]
    >
    > Te domki, które stoją pod marketami to straszna tandeta (no chyba, ze to
    > tylko takie wrażenie), ale tak mi się wydaje.

    Kupić na Allegro do samodzielnego montażu.
    Najtaniej chyba wyjdzie blaszak (poniżej tysiąca złotych).

    --
    MN