  • 11. Data: 2009-07-09 10:42:29
    Temat: Re: Dotacje na solary?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ty to się chyba w Szwajcarii wychowałeś...
    Przecież te miliardowe kwoty dotacji to fakt polityczno-prasowy i nijak się
    mają do tego co Unia CHCE nam dać, a już w ogóle do tego, co nam dać JEST W
    STANIE. Urzędnicy są nieźle opłacani nie za to, że udrażniają system
    dotacji, ale za to, że nie dopuszczają do zbyt szybkiego jego drenażu -
    stąd te nieprawdopodobne wymagania biurokratyczne i formalne. W praktyce
    rzecz sprowadza się do tego, że jeśli ktoś sie naprawdę zatnie i wkurzy, to
    ma szanse coś załatwić - ale wymaga to tyle wysiłku, cierpliwości,
    przebiegłości i czasu, że większość ludzi stwierdzi, że szkoda życia. U nas
    dochodzi jeszcze lokalna walka o utrzymanie słusznej przewagi gospodarczej
    lokalnego "układu" nad nieuporządkowaną oddolną inicjatywą obywateli

    T.

  • 12. Data: 2009-07-09 17:26:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > A tobie, Cioto, rączki do dupy przyrosły i sam sobie nie możesz
    > załatwić, tylko obrażasz ludzi?

    PLONK

  • 13. Data: 2009-07-09 17:50:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    > lokalna walka o utrzymanie słusznej przewagi gospodarczej lokalnego
    > "układu" nad nieuporządkowaną oddolną inicjatywą obywateli

    bredzisz...

  • 14. Data: 2009-07-09 18:15:21
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Teraz jak o tym mysle i jak mi wytlumaczyles to az mi glupio za brak obycia.
    > :-)

    Może po prostu ma jakieś patalogoiczne ISO / SZJ

  • 15. Data: 2009-07-09 19:04:31
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 19:50:55 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bredzisz...

    Ty za to prawisz niby prorok

    T.

  • 16. Data: 2009-07-09 19:05:26
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 9 Lip, 19:50, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > bredzisz...

    Niekoniecznie, po części ma rację.
    Masakrą jest uzyskanie dotacji na firmę
    z tytułu innowacyjności czy czego się tam
    używa jako argumentu, macałem temat
    dość dokładnie. Natomiast w przypadku
    osobnika fizycznego i dotacji ekologicznej
    to powinno być sztampowe i załatwiane
    jednym kliknięciem entera.

    Pzdr.
    L.

  • 17. Data: 2009-07-09 20:06:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lisciasty wrote:

> [...]
    > używa jako argumentu, macałem temat
    > dość dokładnie. Natomiast w przypadku
    > osobnika fizycznego i dotacji ekologicznej

    ale sporo problemu leży po stronie naszych nieduczonych urzędników. a co do
    osob fizycznych od dłuższego czasu nie ma dotacji ekologicznych
    indywidualnych.

  • 18. Data: 2009-07-11 21:07:19
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 8 Lip, 21:51, Lisciasty <l...@g...com> wrote:
    > Witam!
    > Doszły mnie słuchy, że w Krakowie urzędnicy
    > załatwili chętnym refundację unijną w wysokości
    > 40% inwestycji przy montażu solarów.
    > Czy ktoś może potwierdzić?
    > Mój znajomy buduje się pod Wrocławiem
    > i próbował dowiadywać się w gminie
    > o jakiekolwiek dotacje proekologiczne
    > (kocioł na pellety, solar czy coś innego)
    > ale jest systematycznie spławiany.
    >
    > Moje pytanie: czy jeżeli możliwość uzyskania
    > dotacji jest prawdą, to czy istnieje jakiś sposób
> [...]

    Jakie solary: na ciepla wode, czy na prad ?

  • 19. Data: 2009-07-12 09:33:25
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 11 Lip, 23:07, Marek <m...@g...com> wrote:
    > Jakie solary: na ciepla wode, czy na prad ?

    Wodne oczywiście. Nie wiem jak wysoka dotacja
    musiałaby być do fotowoltaiki żeby się to
    zwróciło w sensownym czasie :>

    Pzdr.
    L.