  • 1. Data: 2009-05-29 07:42:19
    Temat: Drzewko
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    http://miezekatzen.tumblr.com/post/114217680/from-th
    e-cute-farmers-almanac

    Czy ktoś potrafi zidentyfikować to drzewko? Ciekawa jestem, czy koty
    są pod nim przypadkowo, czy może wydziela jakiś specjalnie koci zapach,
    jak aktinidia?

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 2. Data: 2009-05-29 09:30:53
    Temat: Re: Drzewko
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Krystyna Chiger pisze:

    > Czy ktoś potrafi zidentyfikować to drzewko? Ciekawa jestem, czy koty
    > są pod nim przypadkowo, czy może wydziela jakiś specjalnie koci zapach,
    > jak aktinidia?

    Jestem przekonana, że to jakaś z odmian figowców, pełno takich drzew
    rośnie w strefie śródziemnomorskiej. I kotów tam zatrzęsienie.
    Przypuszczam, że pod tym drzewkiem to przypadek. Dla Ciebie dwa włoskie
    koty, które pozowały pod podobnym drzewem:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a6fdc9eea7
    f6f7ff.html
    i jeden izraelski, a może arabski z Jaffy, usadowiony na innym drzewie,a
    pod drzewem też urzędowało kilka:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dfbe84c799be0a8
    .html
    --
    Basia
    Różyczka od Ciebie jak na drożdżach :)

  • 3. Data: 2009-05-29 11:50:22
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Bbjk napisał:
    > Jestem przekonana, że to jakaś z odmian figowców, pełno takich drzew
    > rośnie w strefie śródziemnomorskiej. I kotów tam zatrzęsienie.
    > Przypuszczam, że pod tym drzewkiem to przypadek.

    Figowca im w naszym klimacie i tak nie posadzę.

> [...]
    f6f7ff.html
    > i jeden izraelski, a może arabski z Jaffy, usadowiony na innym drzewie,a

    Dzięki, piękne kociska - wyglądają na duże.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 4. Data: 2009-05-29 12:04:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Figowca im w naszym klimacie i tak nie posadzę.

    > Dzięki, piękne kociska - wyglądają na duże.

    Podeślę zdjęcia swojego...

  • 5. Data: 2009-05-29 19:34:41
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:

> [...]
    f6f7ff.html
    > i jeden izraelski, a może arabski z Jaffy, usadowiony na innym drzewie,a

    Moje koty pozdrawiają: włoskie, żydowskie tudzież arabskie koty.

    Neo, ruski niebieski i tak pokazałby im gdzie ich miejsce.
    To władca (car).
    Wie coś o tym dwa razy cięższy ocikat.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 6. Data: 2009-05-30 18:00:16
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    JerzyN pisze:

    > Moje koty pozdrawiają: włoskie, żydowskie tudzież arabskie koty.

    Leśny duch norweskiego leśnego repozdrawia.

    > Neo, ruski niebieski i tak pokazałby im gdzie ich miejsce.
    > To władca (car).
    > Wie coś o tym dwa razy cięższy ocikat.

    Zdjęcia?
    --