  • 1. Data: 2009-05-31 10:28:32
    Temat: róże - pierwszy pąk
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    najpiękniejsza z moich róż otworzyła dziś w nocy pierwszego pączka,
    pokazując kolor kwiatu. A Wasze róże już kwitną?

  • 2. Data: 2009-05-31 10:38:11
    Temat: Re: róże - pierwszy pąk
    Od: medea <e...@p...fm>

    yapann pisze:
    > najpiękniejsza z moich róż otworzyła dziś w nocy pierwszego pączka,
    > pokazując kolor kwiatu. A Wasze róże już kwitną?

    Tak. U mnie zakwitła w ogóle po raz pierwszy, po dwóch latach. Jest
    różowa. :)

    Ewa

  • 3. Data: 2009-05-31 12:38:19
    Od: mal <m...@g...com>

    On 31 Maj, 12:28, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
    A Wasze róże już kwitną?

    Moje chyba nieprędko zakwitną. Działkę mam jeszcze nieogrodzoną, w
    pobliżu lasu. Upodobały ją sobie młode sarny i zdzierają różkami korę
    z czego się da. Nawet dobrały się do różanych krzaczków.
    Ogrodzenie planuję dopiero po wykonaniu robót, które wiążą się z
    transportem materiałów. Ogrodzenie przeszkadzałoby. Muszę więc
    cierpieć na razie razem z moimi roślinami :-(

  • 4. Data: 2009-05-31 20:35:28
    Od: mal <m...@g...com>

    On 1 Cze, 14:42, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

    > Kupić repelent i spryskać - mały wydatek a uchoni przed dużymi
    stratamihttp://sklep.activ.com.pl/product_info.php?p
    roducts_id=413&osCsid=ea8...

    Dziękuję za podpowiedź.
    Mam tylko wątpliwości czy nie jest to środek szkodliwy? Młode
    zwierzaki są jak dzieci - zwariowane i nieostrożne. Nie chciałabym je
    krzywdzić...

    Róże bronią się skutecznie kolcami. Młode krzaki odbijają dość szybko.
    Brzoskwinia - choć odrapana - kwitła i zawiązała sporo owoców. Gorzej
    z gruszą faworytką. Posadzona jesienią, wiosną kwitła, ale
    przedwczoraj zauważyłam, że liski ma oklapnięte. To może być sprawka
    norników. Też mam nadmiar.

  • 5. Data: 2009-06-01 12:42:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    id=413&osCsid=ea898b48ec10bfefbd7768406c2