  • 1. Data: 2009-01-11 16:36:50
    Temat: Drzwi balkonowe.
    Od: "AnToni" <A...@p...pl>

    Witam.
    Zamierzam wymienić stare drzwi balkonowe z PCV .
    Chodząc po sklepach w poszukiwaniu nowych bardzo się zdziwiłem że nowe mają
    tylko 2 zawiasy nawet sprzedawca gdy powiedziałem że moje stare drzwi
    posiadają aż 4 zrobił dziwną minę i powiedział że takich to nikt nie
    produkuje.
    Biorąc pod uwagę wysokość drzwi ~230cm , materiał (PCV) i tylko 2 zawiasy to
    mam obawy czy w czasie eksploatacji takie drzwi nie będą się odkształcały?
    Fachowcem w tej dziedzinie nie jestem więc gdyby znalazła się osoba obeznana
    z tematem i rozwiała moje wątpliwości w kwestii zawias jak też
    podpowiedziała na co zwracać uwagę przy wyborze byłbym wdzięczny.

    Pozdr. A.