  • 1. Data: 2015-12-08 08:14:03
    Temat: Elektryczne sterowanie zwykłych żaluzji okiennych
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
    Jaki może być koszt?
    Macie jakieś sprawdzone rozwiązania?

    Znalazłem kilku producentów, ale dzisiaj uzyskać cenę czegokolwiek od
    ręki - graniczy z cudem.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-12-08 09:21:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 08:14:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
    > Jaki może być koszt?
    > Macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
    >
    > Znalazłem kilku producentów, ale dzisiaj uzyskać cenę czegokolwiek od
    > ręki - graniczy z cudem.

    chodzi ci o napedy czy centralne sterowanie?

    b.

  • 3. Data: 2015-12-08 10:08:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 09:21, Budyń pisze:

    > chodzi ci o napedy czy centralne sterowanie?

    Bardziej o napędy. Sterownia wyobrażam sobie jakoś prosto: jeden klawisz
    "góra-dół" wspólny dla wszystkich.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-12-13 21:32:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bardziej o napędy. Sterownia wyobrażam sobie jakoś prosto: jeden klawisz
    > "góra-dół" wspólny dla wszystkich.

    Podrzuć linki do producentów napędów, których znalazłeś. Też chciałbym
    usprawnić sobie codzienne otwieranie i zamykanie żaluzji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba