  • 1. Data: 2015-12-07 07:51:30
    Temat: Maks. kąt otwarcia drzwi wejściowych do domu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Zauważyłem problem: drzwi wejściowe często ograniczone są po bokach
    elewacją styropianową i przez to nie mogą otwierać się szerzej niż 90
    stopni. Chodzi o drzwi otwierane na zewnątrz.

    Czy macie jakiś sposób na to, żeby jednak dało się je otwierać szerzej?

    Wiem, że BHP patrzy na to krzywym okiem, ale ze względów eko - tak
    właśnie jest lepiej: wiejący wiatr dociska drzwi do futryny, przez co
    się uszczelniają.

    Z drugiej strony - może to uszczelnienie jest niewiele warte? Co myślicie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-12-07 08:13:00
    Temat: Re: Maks. kąt otwarcia drzwi wejściowych do domu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2015 07:51:30 +0100, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > stopni. Chodzi o drzwi otwierane na zewnątrz.
    >
    > Czy macie jakiś sposób na to, żeby jednak dało się je otwierać szerzej?

    A nie ma oscieznic montowanych w warstwie ocieplenia? Bo takie futryny
    okienne sa.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2015-12-07 09:22:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Szerszy otwor i domow sobie poszerzenia futryny. Ja mam drzwi chyba 100 plus po 5cm
    poszerzona futryna z obu stron. Wtedy drzwi otworza sie znacznie szerzej niz tylko
    90st.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-12-07 10:01:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 09:23:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Szerszy otwor i domow sobie poszerzenia futryny. Ja mam drzwi chyba 100 plus po
    >5cm poszerzona futryna z obu stron. Wtedy drzwi otworza sie znacznie szerzej niz
    >tylko 90st.
    Straszny mostek termiczny masz;)

  • 5. Data: 2015-12-07 10:18:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 10:01:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    >5cm poszerzona futryna z obu stron. Wtedy drzwi otworza sie znacznie szerzej niz
    >tylko 90st.
    > Straszny mostek termiczny masz;)

    Gdzietam, futryna gruba, drewniana, docieplana w srodku czyms :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.