  • 1. Data: 2009-07-10 09:06:43
    Temat: Drzwi harmonijkowe
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wygląda na to, że w końcu wynająłem sobie mieszkanie ;)

    Właściciel jednak w mieszkaniu wyrzucił wszystkie drzwi wewnętrzne, bo jego
    zdaniem nie były potrzebne.
    Moim zaś zdaniem do sypialni i "pierdolnika" się przydadzą jakieś, bom
    bałaganiarz a gości czasem chcę przyjąć ;)

    Przejrzałem co tam w sieci proponują, wymyśliłem, żeby może harmonijkowe
    drzwi jakieś po 100-200 zł wrzucić bo i tak nie będę ich otwierać i zamykać
    10x na dzień.

    Pytania są takie:
    - czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)
    - czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?
    - czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
    ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
    harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-07-10 10:47:51
    Temat: Re: Drzwi harmonijkowe
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > Pytania są takie:
    > - czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)

    zasłonić zasłonisz, jezeli o to chodzi to ok

    > - czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?

    zależy co przez to rozumiesz.

    > - czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
    > ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
    > harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

    wiertarka + kołki, jak masz choć jedną rękę prawą to dasz radę ;)
    Najlepiej kup w Castoramie i jak stwierdzisz, że w zaden sposób nie dasz
    rady to po prostu oddasz.

    A nie dopasujesz normalnych drzwi? Skoro masz ościeżnice...

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.

  • 3. Data: 2009-07-10 12:43:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 11:06:43 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Pytania są takie:
    > - czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)

    Oczywiście. Znajomi mają takie drzwi w domku na działce, znakomicie
    spełniają one swoją rolę.

    > - czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?

    No własnie takie mają - ich drzwi wytrzymują już coś ok. 7 lat.

    > - czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
    > ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
    > harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

    Zależy od konkretnego modelu. Powinny byc w komplecie.

  • 4. Data: 2009-07-10 12:45:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:47:51 +0200, e2rd / Darek K. napisał(a):

    > A nie dopasujesz normalnych drzwi? Skoro masz ościeżnice...

    Normalne drzwi są droższe, nie kupi się normalnych za 100 zł, a tu i
    zawiasy trzeba osadzić, i klamki dokupić, może jakiś zamek... i w ogóle -
    przy opuszczaniu mieszkania można swoje harmonijki zabrać i użyc gdzie
    indziej, a drzwi sa na wymiar i niekoniecznie gdzie indziej będą pasować.

  • 5. Data: 2009-07-12 23:20:09
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Wczoraj montowałem drzwi harmonijkowe
    za jakieś 60 zl z Allegro. REWELACJA.
    Funkcjonalne i ladne. Calkowicie spelniaja swoja role.

  • 6. Data: 2009-07-13 07:24:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 10 Jul 2009 14:43:35 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Oczywiście. Znajomi mają takie drzwi w domku na działce, znakomicie
    > spełniają one swoją rolę.

    Fajnie, no to popatrzę w castoramach i może coś uskutecznię :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net