  • Data: 2016-01-09 11:06:03
    Temat: Drzwi suwane vs otwierane
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem dwa warianty wyceny okien tarasowych (otwór 240cm). Dwumodułowe
    2x120 z jednym skrzydłem suwanym/uchylanym. Czteroskrzydłowe 4x60 z dwoma
    środkowymi skrzydłami "klasycznie" otwieranymi. Różnicę w cenie pominę
    (która wynosi około 1000 zł), ale zastanawiam się nad samym systemem
    otwierania. Uchylność jest mi zbyteczna (będzie WM i klimatyzacja),
    natomiast suwanie (ciężkich przecież 3-szybowych okien 120cm) jakoś mnie
    przeraża. Skrzydła z kolei mają wadę w postaci zajmowania miejsca, ale też
    bez przesady przy 60cm modułach. Jakieś własne doświadczenia macie? Może
    ktoś jeszcze podpowie do jakiej firmy można po sensowne jakościowo okna
    uderzyć -- póki co projekt zakłada Drutex Iglo 5 C (z mizernym trochę Uw
    0,9).

    --
    Pozdor
    Myjk