  • Data: 2009-02-24 21:52:23
    Temat: Drzwi wejściowe do mieszkania w bloku
    Od: "Wheeler" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItajcie,

    Od kilku tygodni rozeznaje się w cenach, rozglądam po sklepach i oględnie
    mówiąc poszukuję drzwi wejściowcyh do mieszkania w bloku. Samo bloczysko z
    wielkiej płyty, sąsiedzi mili, jedynie czasem przeszkadzają odgłosy z klatki
    schodowej i niedyskretny smród papierosów palonych tamże. Aktualnie
    zamontowane mam drzwi, w których szpary mogłyby kwalifikować skrzydło jako
    "uchylne". Są stare i się rozlatują. Jest więc fatalnie i szukam nowych.

    Na początku postawiłem sobie za cel znalezienie drzwi, które rozwiążą te dwa
    problemy
    - zredukują znacznie hałas z zewnątrz
    - będą bardziej szczelne niż te obecne (to akurat dośc proste kryterium)

    Wszyscy sprzedawcy z którymi rozmawiałem mają i polecają tylko drzwi
    antywłamaniowe. Nie spodziewam się żeby ktokolwiek kiedykolwiek zabrał się
    do rabowania mieszania od solidnego młota i to jest pierwsza rzecz , która
    mnie wkurza. Znajomy policjant również puka się w czoło mówiąc o pomysle
    montażu antywłamaniowych w mieszkaniu w bloku. Natomiast z ust salesmanów
    wynika że nic innego nie mogę sobie założyć (bo nie albo jest słabej jakości
    albo "wystarczy kopnąć i wpadną do środka"). No i tutaj pojawia się problem,
    bo niezależnie od producenta wychodzi na to, że będę musiał wyłożyć jakieś
    1800-2200 zł. Trochę mnie to martwi. Rozumiem, że takie skrzydło nie może
    być sklejką ze styropianem w środku ale licząc koszty montażu w okolicach
    500zl (tak mi podawali w sklepach), nie chce mi się wierzyć, że żaden z
    producentów nie oferuje solidnego zestawu (drzwi drewniane/wzmacaniane
    stalowo + pianka w środku) w granicach 1000-1400zł.

    Czy ktoś z Was zakładał może drzwi w tych niższych widełkach cenowych i jest
    zadowolony z parametrów które dla mnie są istotne? Jesli tak podajcie proszę
    namiary na producenta drzwi a ja poszukam w Kraku sklepu który mi je sprzeda
    z montażem.

    Z góry dzięki,
    Wheeler