  • 51. Data: 2017-10-27 09:29:47
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 21:58:22 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Bo to chodzi o to samo, co z bramą garażową z napędem w wolnostojącym
    > garażu bez drzwi (dla niekumatych; nie podniesiesz płaszczka jeżeli
    > silnik jest zasprzęglony nawet jak odetniesz zasilanie, a wysprzęglić da
    > się tylko mechanicznie w bezpośrednim kontakcie).

    E tam, praktycznie wszystkie tego typu napedy maja opcje wysprzeglania z zewnatrz -
    zazwyczaj za pomoca sznurka zalozonego do wewnetrznej klamki, na zewnatrz
    odblokowuje sie zwyklym kluczem i przekreca.

    WS

  • 52. Data: 2017-10-27 21:53:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ale tutaj nie chodzi o możliwość kradzieży, tylko że autor wybiera się
    > na wakacje i tuż przed samym wyjazdem, zamknął oczy i rzucił garść
    > papiaków w stronę bramy.
    >
    > Pytaniem jest, po co sobie utrudniać życie.
    >
    > W zwykłych drzwiach trzeba:
    1.odłożyć torbę z zakupami
    2.przeszukać kieszenie spodni
    3.jeśli kobieta - przeszukać torebkę
    4.przeszukać kieszenie w marynarce, płaszczu.
    5.może są w samochodzie?
    6.wrócić do auta i poszukać tamże
    jak sie udało znaleźć, to:
    7. trafić kluczem w dziurkę
    > a) przekręcić klucz w drzwiach
    > b) pociągnąć za klamkę
    >
    > W drzwiach z czytnikiem trzeba:
    odłożyć torbę z zakupami, albo jeśli nie za ciężka, to trzymając torbę :
    > a) przyłożyć palec do podświetlonego czytnika
    > b) pociągnąć za klamkę
    >
    > W obu przypadkach potrzebne są dwa kroki więc gdzie zysk?

    Nie używasz, to nie wiesz, gdzie zysk
    > Za to sam może nie wejść do domu.
    Bo?
    Zawsze może użyć klucza. Albo pastylki RFID

    > Czemu po prostu nie wybrał drzwi gdzie:
    >
    > a) pociąga się za klamkę...bo sama obecność przy drzwiach z donglem w
    > kieszeni (jak w samochodach) powoduje że magnes puszcza, to nie wiem.

    Nie wiem jak inni producenci, ale mój zamek obsługuje również czytnik
    zbliżeniowy. Ale z nim jest tak, jak z kluczami - trzeba go mieć przy sobie

    > Przecież takie też sprzedają.

    Problem się pojawi, jak bez tej pastylki wyjdziesz z domu i zatrzaśniesz
    drzwi.
    Teraz moda na drzwi bez klamki na zewnątrz i bez kluczy/pastylki przy
    sobie jesteś w czarnej d....

    --
    Pete

  • 53. Data: 2017-10-27 21:55:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-27 o 07:59, k...@w...pl pisze:

    > Chodziło mi o sam czytnik. Jeżeli poprzednik miał "wyrazisty" odcisk to
    > czasami wystarczy przyklejenie taśmy i czytnik oszukany.
    chyba czytnik w telefonie

    --
    Pete

  • 54. Data: 2017-10-28 15:17:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Normalnie w bramie. Od zewnątrz masz klamke na kluczyk od wewnątrz zamek.
    Odlkkluczasz, przekręcasz klamkę i bramę otwierasz ręcznie bez pomocy napędu.

    A jak zamkniesz kluczem, to napęd też sam otworzy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2017-10-28 15:18:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > E tam, praktycznie wszystkie tego typu napedy maja opcje wysprzeglania z zewnatrz -
    zazwyczaj za pomoca sznurka zalozonego do wewnetrznej klamki, na zewnatrz
    odblokowuje sie zwyklym kluczem i przekreca.

    Ale pisaliśmy o bramie bez klamki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 56. Data: 2017-10-28 15:28:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > 2.przeszukać kieszenie spodni
    > 3.jeśli kobieta - przeszukać torebkę
    > 4.przeszukać kieszenie w marynarce, płaszczu.

    Nie wymyślaj już na siłę, bo ktoś Ci jeszcze firanki zamiast drzwi
    doradzi :-)

    > Nie wiem jak inni producenci, ale mój zamek obsługuje również czytnik
    > zbliżeniowy. Ale z nim jest tak, jak z kluczami - trzeba go mieć przy sobie

    To nie ma tematu. Szkoda że od razu nie napisałeś.

    > Problem się pojawi, jak bez tej pastylki wyjdziesz z domu i zatrzaśniesz
    > drzwi.
    > Teraz moda na drzwi bez klamki na zewnątrz i bez kluczy/pastylki przy
    > sobie jesteś w czarnej d....

    Ta "pastylka" to jak klucze, zapominasz kluczy wychodząc z domu? A nawet
    jak, to masz przecież jeszcze aplikacje na telefon którą otworzysz te drzwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2017-10-28 15:57:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Nie wymyślaj już na siłę, bo ktoś Ci jeszcze firanki zamiast drzwi
    > doradzi :-)

    To jest samo życie :P

    > To nie ma tematu. Szkoda że od razu nie napisałeś.

    > Ta "pastylka" to jak klucze, zapominasz kluczy wychodząc z domu?

    Nie muszę o nich pamiętać, bo ich nie używam :P

    ?

    --
    Pete

  • 58. Data: 2017-10-28 16:04:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > ?

    Jak producent nie jest lokalsem, to w zasadzie większość z nich do
    takich drzwi oferuje również aplikacje na telefon do sterowania nimi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 59. Data: 2017-10-28 19:56:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Jak producent nie jest lokalsem, to w zasadzie większość z nich do
    > takich drzwi oferuje również aplikacje na telefon do sterowania nimi.

    np?

    --
    Pete

  • 60. Data: 2017-10-28 21:15:44