  • 61. Data: 2017-10-29 07:01:10
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Idencom, CAL, WIŚNIOWSKI.

    Konkrety poproszę. Na stronie jedynie Idencom się chwali, ale to tylko
    dla klawiatury. Dla czytnika linii nie ma żadnej współpracy z telefonem.

    --
    Pete

  • 62. Data: 2017-10-29 11:53:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Konkrety poproszę. Na stronie jedynie Idencom się chwali, ale to tylko
    > dla klawiatury. Dla czytnika linii nie ma żadnej współpracy z telefonem.

    Idencom - https://idencom.pl/zamki-biometryczne-gate/ (napisane jest że
    gada po TCP/IP)

    CAL
    (https://www.drzwi-cal.pl/assets/cenniki/CAL_cennik_
    drzwi_zewnetrznych.pdf,
    strona 46 CAL CONNECT)

    WIŚNIOWSKI
    (http://www.wisniowski.pl/images/foldery-online/pl/u
    03-drzwi-wisniowski/FLASH/index.html,
    strona 7 WiControl)

    Resztę już sobie sam szukaj, ja Ci nie będę sprzedawał drzwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 63. Data: 2017-10-29 13:05:10
    Od: c...@g...com

    Sorry za poślizg z odpowiedzią, myślałem, że temat już umarł, a tu tyle postów :)

    Zamek automatyczny planuję mieć ponieważ (wg priorytetów):
    - mam dzieci i wiem, że wcześniej czy później klucze będą się gubić i będę musiał
    poświęcać czas na kupno i wymianę zamka
    - wieczorem nie będziemy musieli (dla świętego spokoju) schodzić na dół, aby
    sprawdzić czy drzwi są zamknięte na klucz, czyli przynajmniej 2 rygle, a nie elektro
    zaczep.
    - Wyjście przed furtkę czy do ogrodu bez telefonu i zatrzaśnięcie drzwi nie będzie
    strachem, bo zawsze będzie można jakoś (najprawdopodobniej czytnik linii papilarnych)
    wejść
    - będę miał automatykę domową i np. będzie możliwość zaprogramowania tak, aby
    naciśnięcie jednego z klawiszy (dzwonek przed drzwiami) + autoryzacja
    podnosiło/opuszczało bramę garażową. Przydatne dla ekip wykończeniowych, których nie
    zamierzam wpuszczać głównymi drzwiami.

    Minusy jakie widzę:
    - elektronika, czyli wcześniej czy później się zatnie i dupa ... ale jest
    rozwiązanie, słyszałem, że ludzie w takich przypadkach korzystają z sekretnego
    miejsca, gdzie ten klucz zawsze tam jest, gdzieś koło domu. Czyli będą go używać raz
    na parę lat ...teraz pomyślałem o innym czynniku -skleroza ?
    - zanik zasilania, elektrozamek, może działać z baterii systemu alarmowego, ale jakby
    baterii nie starczyło to zawsze zostaje sekretne miejsce z kluczem awaryjnym

  • 64. Data: 2017-10-29 13:13:59
    Od: c...@g...com

    Dopiszę jeszcze, że weryfikacja przez czytnik papilarny nie będzie głównym
    zabezpieczeniem, a jedynie pierwszą barierą, która sprawi, że po wejściu do
    przedpokoju będziemy mieć trochę czasu, aby podać PIN do alarmu, przynajmniej teraz
    tak to widzę, jak będzie w przyszłości to nie wiem, słyszałem, że automatyka domową
    konfiguruje się przez pierwsze 2 lata użytkowania, zanim się dojdzie do tej właściwej
    logiki - czyli przyzwyczajenia użytkowników.

    Z plusów to dopiszę jeszcze, że jest możliwość otwierania drzwi zdalnie, o ile się
    odpowiednio skonfiguruje, nad tym rozwiązaniem się zastanawiam, na początku nie
    planuję mieć takiej możliwości.

  • 65. Data: 2017-10-29 13:46:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dwa lata konfigurowania powiadasz.
    Powiem tak-po dwóch latach będziesz klucza zwykłego używał a ta cała elektronika
    będzie za dekoracje służyła.

  • 66. Data: 2017-10-29 16:10:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Idencom - https://idencom.pl/zamki-biometryczne-gate/ (napisane jest że
    > gada po TCP/IP)

    Tylko konfiguracja

    > CAL
> [...]

    Eeee tam, oba wymagają podłączenia do centralki alarmowej.
    Do d z taką oobsługą przez telefon

    > Resztę już sobie sam szukaj, ja Ci nie będę sprzedawał drzwi.

    Czyli nic nowego, myślałem, że może jakiś bluetooth albo NFC się urodziło.

    --
    Pete

  • 67. Data: 2017-10-29 18:26:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tylko konfiguracja

    Czyli w sytuacji awaryjnej, ustawić "każdy palec dozwolony" i wejdziesz.

    drzwi_zewnetrznych.pdf,

    03-drzwi-wisniowski/FLASH/index.html,

    > Eeee tam, oba wymagają podłączenia do centralki alarmowej.
    > Do d z taką oobsługą przez telefon

    Chyba nie tą stronę otworzyłeś. Przecież tam jest napisane, że
    *opcjonalnie* mogą działać także z centralką.

    > Czyli nic nowego, myślałem, że może jakiś bluetooth albo NFC się urodziło.

    Przecież w obu przypadkach masz możliwość skorzystania z bluetootha -
    zasięg od 5cm do 10m - podają przecież.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2017-10-30 10:20:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Czyli w sytuacji awaryjnej, ustawić "każdy palec dozwolony" i wejdziesz.

    Po pierwsze, to chyba tak nie działa - że da się akceptować wszystko.
    Po drugie pisałeś o sterowaniu zamkiem telefonem. Gdzie tu zastosowanie
    telefonu?

> [...]
    03-drzwi-wisniowski/FLASH/index.html,

    > Chyba nie tą stronę otworzyłeś. Przecież tam jest napisane, że
    > *opcjonalnie* mogą działać także z centralką.

    O WiControl jest jedno zdanie.
    Cal za to odsyła do firmy zewnętrznej - tam faktycznie jest instrukcja
    montażu. Centrala strująca do tego zamka jest wielkości centali
    alarmowej LOL :)
    Miałem nadzieję, że obsługa tego telefony jest wbudowana w drzw. A tu
    kupa :(

    > Przecież w obu przypadkach masz możliwość skorzystania z bluetootha -
    > zasięg od 5cm do 10m - podają przecież.

    Gdzie?
    O WiControl jest jedno zdanie.
    W przypadku CAL, BT jest tylko dla wersji z klawiaturą. Nie dla czytnika
    linii

    --
    Pete

  • 69. Data: 2017-10-30 22:25:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Gdzie?
    > O WiControl jest jedno zdanie.
    > W przypadku CAL, BT jest tylko dla wersji z klawiaturą. Nie dla czytnika
    > linii

    Pete jak Cię to interesuje, to zadzwoń, napisz, spytaj się tych ludzi.
    Ja robię w temacie, ale nie jestem alfą i omegą z każdego producenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 70. Data: 2017-10-31 00:27:54
    Od: MIKE99822 <m...@g...com>

    takie pytanie z innej beczki, choć w temacie - odnośnie wyboru materiału na podwalinę
    do drzwi wejściowych - purenit, gdzie można dostać purenit (najlepiej na Śląsku)?
    Materiał mało popularny i ciężko dostępny. Firma CAL oferuje purenit ale w cenie
    bardzo wysokiej.