  • 1. Data: 2012-03-05 10:10:03
    Temat: Drzwi zewnętrzne do domku jednorodzinnego
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    W tej chwili oglądam, czytam i zasięgam opinii na temat drzwi
    zewnętrznych. Będą w jednej z firm gość powiedział mi tak: Panie przy
    drzwiach metalowych w lecie może być problem z zamykaniem, a zimą z
    przymarzaniem, lepiej kupić drzwi drewniane klejone". Co myśleć na ten
    temat? Drzwi maja być zamontowane jako główne wejście do domku
    jednorodzinnego. Nie będą niczym osłonięte, a zatem będą narażone na
    warunki atmosferyczne. Co polecanie zatem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-05 10:31:20
    Temat: Re: Drzwi zewnętrzne do domku jednorodzinnego
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Ja zdecydowałem się na drzwi z tego samego materiału co mam okna:
    https://plus.google.com/photos/104976193756848602152
    /albums/5609501908647199265/5677560341333535650?bann
    er=pwa

    Czyli pcv :-)
    Polecam... póki co.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-03-05 10:53:35
    Od: "Jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Ja od 10 lat mam drzwi drewniane.
    Są szczelne, żadnego problemu z przemarzaniem.
    Daje się odczuć że pracują: w okresach suszy (upały lub mrozy) i dużej
    wilgotności nieco
    inaczej się zamykają, ale bez jakiegoś problemu.
    Kolejny raz też bym się na takie zdecydował.

    BTW: ja mam te drzwi z firmy Urzędowski - o ile pamietam to termin dostawy
    potwierdzili na 4 tygodnie
    natomiast opóźnienie wyniosło... 6 tygodni. Nie wiem, czy to tylko ich
    specyfika więc uwzględnij to przy
    swoich terminach.

    Jarek

  • 4. Data: 2012-03-05 11:20:50
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > drzwiach metalowych w lecie może być problem z zamykaniem, a zimą z
    > przymarzaniem, lepiej kupić drzwi drewniane klejone".

    z moich doświadczeń wynika coś zupełnie przeciwnego...
    ale najważniejsza jest gwarancja i serwis, z tego co czytan, np. Gerda
    nieźle się miga wynajdując dziwne powody nieuznania reklamacji, ja swoje
    drewniane drzwi kupione za 1500 w markecie reklamowałem każdej zimy, bo się
    wypaczały, za każdym razem bezproblemowo przyjeżdżał majster od producenta i
    wstawiał nowe skrzydło, dla mnie w to graj...:-) ale firma z takim towarem
    długo nie istniała (pewnie 100% zwrotów) i w trzecim sezonie już nie było
    możliwości wymiany, market zaproponował zwrot kasy, jak im drzwi
    przywiozę... ja zaproponowałem, żeby kasę dali bez przywożenia, bo z dziurą
    w domu zimą, nie chcę mieszkać i nikt za montaż i demontaż mi nie zwróci...
    zgodzili się, bo i tak na nic by się im one przydały, więc miałem drzwi,
    wprawdzie felerne, ale za darmo i mam je do dzisiaj...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-03-05 14:20:31
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Ja mam drewniane. Da sie zauwazyc, ze pracuja w zaleznosci od pory roku,
    jednak zamykaja sie bez problemow.

    Znajomy ma PCV i tez sobie chwali.

    Metalowe jako zewnetrzne odradzam.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2012-03-06 08:43:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 marca 2012, 11:10:03 UTC+1 użytkownik Einstein napisał:

> [...]
    > jednorodzinnego. Nie będą niczym osłonięte, a zatem będą narażone na
    > warunki atmosferyczne. Co polecanie zatem?

    To drewnianych nie polecam. Sam mam drewniane debowe ale sa dosc gleboko w dom
    "wpuszczone" - ani slonce, ani snieg, ani deszcz na nie nie oddzialywuje. Mam je
    bodaj juz ze 3 lata i zachowuja sie jak nowe. Fakt faktem ze sa proste, a kosztowaly
    ze ~7k pln. Jak wstawisz do siebie drewniane, a juz tym bardziej z bardziej miekkiego
    drewna (sosna) to dlugo nie wytrzymaja niestety. Polecam cos innego, niekoniecznie
    metalowego (a juz na pewno nie gerde bo jest IMHO bardzo przereklamowana).
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2012-03-06 10:03:44
    Od: RTJ <r...@g...com>

    On 5 Mar, 11:10, Einstein <e...@g...pl> wrote:
    >Witam

    Ja mam Gerdę - wewnątrz metal, ocieplenie i na
    wierzchu coś w rodzaju pcv.
    Z osobistych doświadczeń - użytkowanie bezproblemowe i
    stan po 3 latach idealny.
    Czytałem opinie krytyczne o Gerdzie, ale ich nie moge potwierdzic.
    Byc moze zalezy od szczescia ;)

    --
    Pozdrawiam Romek
    => http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii