  • 41. Data: 2009-01-03 21:30:01
    Temat: Re: Duch Pijanego Hydraulika
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:gjokul$8ta$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > To też nie jest tak złoto z tym deskowaniem. mam deskowanie ale ta
    > cholerna szczelina powietrzna. Trzeba pilnować żeby tam wełna nie
    > dotykała. Też jest wielkie pole do popisów.

    Problem wykonawczy, jednorazowy i tyle. Pozniej tylko korzystasz. Poza tym
    bezwzgledne zalety.

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2009-01-03 21:31:00
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Ale paragony są na koniec roboty więc wykonawca nie wie, że je dostanie.
    > Nie ma wzwiązku z tym zemsty za paragon :-)

    Ja ni chuchu nie wiem co to jest paragon. :-((

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2009-01-03 21:42:56
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    .

    > Nie mam pojecia, w ogole nie rozwazalem innego rozwiazania.

    U mnie deskowanie wychodziło ok 6000 a membrana chyba ponizej 1000zł

    Krzysiek

  • 44. Data: 2009-01-03 21:46:19
    Od: "kiki" <...@...c>

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Problem wykonawczy, jednorazowy i tyle. Pozniej tylko korzystasz. Poza tym
    > bezwzgledne zalety.

    Ja się zgadzam ale musisz dopilnować każdej krokwii. Musisz sam zrobic
    inspekcję czy jest szczelina czy nie mniejsza niź 2-3cm, czy na pewno. Czy
    docinają wełnę z zapasem na boki, czy jeśli krokwie nie mają równoległości
    czy biorą to pod uwagę czy kładą laskę. Założymy się ? Laskę kładą, na
    wszystko, wisi im czy wełna dotyka czy nie czy jest szczelna czy nie.

  • 45. Data: 2009-01-03 22:01:35
    Od: "kiki" <...@...c>

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Ja ni chuchu nie wiem co to jest paragon. :-((

    On mi chciał dosrać, że to zemsta za zapłatę wykonawcy paragonami, bo ja tak
    robię jak mi popsują materiał. Np. ludzie od zabudów, kafelkarz dostali na
    koniec roboty w rozliczeniu gotówkę paragony z Castoramy na materiał co
    musiałem kupić poraz drugi

  • 46. Data: 2009-01-03 22:10:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > No to się kompromitujesz stary... Jak ty usługi budowlane wykonujesz
    > ? To ty nie wiesz, że normalną gumę zjadają wszelkie produkty
    > ropopochodne? Nigdy nie słyszałeś i nie widziałeś uszczelek
    > dorabianych nie z tego z czego trzeba? Ci co znajomemu montowali też
    > nie wiiedzieli tego. Ja pilnowałem u siebie i przynajmniej jak byłem to
    > używali pasty
    > Rehau ale zapędy mieli do polania olejem silnikowym. Wszyscy o
    > ludwiku mówią ale nikt go nie daje, bo im sie nie chce iść kupić albo
    > zapomną.

    solidni hydraulicy robią tylko na Ludwiku... :)

  • 47. Data: 2009-01-03 22:25:33
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > tak robię jak mi popsują materiał. Np. ludzie od zabudów, kafelkarz
    > dostali na koniec roboty w rozliczeniu gotówkę paragony z Castoramy na

    A juz lapie, jak moglem zapomniec. :-))

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2009-01-03 22:40:56
    Od: "kiki" <...@...c>

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > A juz lapie, jak moglem zapomniec. :-))

    To sie nazywa "iloraz" :-)

  • 49. Data: 2009-01-03 22:52:23
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > To sie nazywa "iloraz" :-)

    Gorzej jak bym nie zalapal.:-)
    Ale takie mosty tu robicie, ze czasami trudno nadazyc. Czlowiek stara sie
    ukierunkowac, a tu masz polityka fiskalna.

    Pozdro..TK

  • 50. Data: 2009-01-04 01:43:39
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > Ty też bajki opowiadasz, gumie szkodzą tylko ropopochodne, smalec ani
    > masło nie szkodzą.
    Ta pewnie zdarza sie jak w kazdej rodzinie. Szczegolnie w okresie swiat.
    > A mikrogumie szkodzi mróz, wystarczy wystawić kilka razy aparat na mróz
    > i masz po mikrogumach, rozsypują się same.
    A o tym to nie wiedzialem. Dziekuje. Tyle, ze mi to zaraz roboty przysporzylo
    bo zona akurat wystawila na mroz kupe formatek z kanapy... Musialem to z
    powrotem do chalupy znosic i po katach upychac.
    > Jak ropy nie wleje to się nic nie stanie.
    A tu to chyba Ty znowu bajki opowiadasz. Gdyby tak bylo, to by Pytaczowi w
    domu nie smierdzialo. Chociaz diabli wiedza, rozne rzeczy ludziska do kibli
    wylewaja. Czytalem tu kiedys, ze z miejskiej oczyszczalni sciekow, (siejac
    przerazenie wsrod okolicznych tubylcow) wypelzl wypasiony krokodyl.
    Pzdr.