  • 51. Data: 2009-01-04 08:28:46
    Temat: Re: Duch Pijanego Hydraulika
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > solidni hydraulicy robią tylko na Ludwiku... :)
    :)
    starzy majstrowie murarscy dodawali pare kropel Ludwika
    do zaprawy przy murowaniu i tynkowaniu
    zamiast powszechnych teraz i znacznie drozszych "plastyfikatorow"
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 52. Data: 2009-01-04 11:27:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Normalnie. Nie używam produktów ropopochodnych :)

    Używasz komputera, a ten jest wykonany z takich produktów.
    Kłamczuszek.

    > Być może, ale nadal średnio mi sie chce wierzyć w to co napisałeś.

    Do gumy stosuje się smary silikonowe. Bo tak!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2009-01-04 12:04:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I klawiatura do mycia... Dobrze, ze Ci koscia nic nie stanelo. :-)))
    >
    > A swoja droga, kojazy mi sie z jakims filmem ten paragon...

    "Wakacje z duchami"

  • 54. Data: 2009-01-04 16:05:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Ghost napisal:
    > "Wakacje z duchami"

    Chyba raczej "Paragon gola!"
    http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/121110
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 55. Data: 2009-01-04 19:28:32
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A tu to chyba Ty znowu bajki opowiadasz. Gdyby tak bylo, to by Pytaczowi w
    > domu nie smierdzialo. Chociaz diabli wiedza, rozne rzeczy ludziska do
    > kibli
    > wylewaja. Czytalem tu kiedys, ze z miejskiej oczyszczalni sciekow, (siejac
    > przerazenie wsrod okolicznych tubylcow) wypelzl wypasiony krokodyl.

    Ale to troche nie tak, mowa byla o montowaniu rur na smar/olej, nie wlewanie
    czegos tam.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2009-01-04 20:52:58
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > kibli
    >
    > Ale to troche nie tak, mowa byla o montowaniu rur na smar/olej, nie wlewanie
    > czegos tam.
    >
    > Pozdro.. TK

    Fakt, ale na takiej gumie oliwa samarowanej, wystepuje poslizg. Czesto na
    tematy dalekie od tytulowego. Aby jakos Ciebie i innych Czytelnikow udobruchac
    podaje ciekawa porade hydrauliczna. Otoz moj kolega, rasowy "plumber" jak tu
    hydraulikow nazywaja, przekazal mi kilka swoich tajemnic zawodowych.
    Oczywiscie "ucho" czyli galon wodki przy tym obalilim, ale wartalo. Otoz
    powiedzial jakos tak: Ty jestes plomber taki trzycwierciowy wiec pamietaj jak
    cokolwiek w tej plomberce robisz, to zawsze, obowiazkowo odkrec i przeczysc U
    rure pod umywalka i zlewozmywakiem.
    Zapamietalem jego rade i od tej pory zawsze tak robie. Efekty jak na razie
    nie znowu jakies znaczace, ale te dwa pierscionki, jeden kolczyk i jakies
    swiecidelko niewiadomego przeznaczenia, tez sie licza...
    Pzdr.

  • 57. Data: 2009-01-04 21:47:53
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Problem wykonawczy, jednorazowy i tyle. Pozniej tylko korzystasz. Poza tym
    > bezwzgledne zalety.
    Nie tak prędko :) deski gniją, wystarczy gdzzieś lekkie przytkanie
    przewiewu, wełna dociśnięta, większa wilgoć czy przeciek z komina i
    szybko zgniją. Wbrew pozorom dachy cementowe są najtrwalsze, nawet jak
    trafi membranę to są na tyle szczelne że wiatr niewiele śniegu podwieje
    jeżeli w ogóle, same z siebie mają małe szanse na przeciek. ceramika np
    słyszałem że może przesiąknąć :(, a że bardziej porowata to szybciej
    zarasta, stalowe wiadomo rdzewieją :), papę niszczy słońce.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 58. Data: 2009-01-05 08:19:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Chyba raczej "Paragon gola!"
    > http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/121110

    Faktycznie, pomylilem z Pikadorem.

  • 59. Data: 2009-01-05 10:14:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JanuszK pisze:

> [...]
    > słyszałem że może przesiąknąć :(, a że bardziej porowata to szybciej
    > zarasta, stalowe wiadomo rdzewieją :), papę niszczy słońce.

    Bo w ogóle najtrwalszym lokum są kurdle ;->

  • 60. Data: 2009-01-05 16:06:08
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo w ogóle najtrwalszym lokum są kurdle ;->

    Mają jeszcze tę zaletę, że nie są związane z podłożem.
    Nie jest wymagane pozwolenie na budowę a jedynie zgłoszenie!

    pozdrawiam Piotr