    From: "tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Duch Pijanego Hydraulika
    Date: Sun, 04 Jan 2009 21:52:58 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > kibli
    >
    > Ale to troche nie tak, mowa byla o montowaniu rur na smar/olej, nie wlewanie
    > czegos tam.
    >
    > Pozdro.. TK

    Fakt, ale na takiej gumie oliwa samarowanej, wystepuje poslizg. Czesto na
    tematy dalekie od tytulowego. Aby jakos Ciebie i innych Czytelnikow udobruchac
    podaje ciekawa porade hydrauliczna. Otoz moj kolega, rasowy "plumber" jak tu
    hydraulikow nazywaja, przekazal mi kilka swoich tajemnic zawodowych.
    Oczywiscie "ucho" czyli galon wodki przy tym obalilim, ale wartalo. Otoz
    powiedzial jakos tak: Ty jestes plomber taki trzycwierciowy wiec pamietaj jak
    cokolwiek w tej plomberce robisz, to zawsze, obowiazkowo odkrec i przeczysc U
    rure pod umywalka i zlewozmywakiem.
    Zapamietalem jego rade i od tej pory zawsze tak robie. Efekty jak na razie
    nie znowu jakies znaczace, ale te dwa pierscionki, jeden kolczyk i jakies
    swiecidelko niewiadomego przeznaczenia, tez sie licza...
    Pzdr.