  • 1. Data: 2011-03-19 15:37:13
    Temat: Dziura w stropie i uszczelnienie
    Od: "Dariusz Świętosławski" <d...@w...pl>

    Witajcie

    Był u mnie spec od wody i miał zrobić pion kanalizacyjny. Zabrał się za
    robotę przed moim przyjściem dokładnie się nie rozejrzał (albo bardzo mu się
    spieszyło) i wyrąbał dziurę na rurę kanalizacyjną w suficie (taką fi 100).
    Paradoksalne jest to, że wiercąc i trochę rozkuwając dziurę nie sprawdził
    nawet co jest u góry i wyszedł (z tą dziurą) mi w łazience w kabinie
    prysznicowej na górze (niszcząc przy okazji płytki na podłodze w łazience i
    kawałek syfonu kanalizacyjnego od prysznica). Potem się rozejrzał i zuważył
    miejsce na pion i zrobił co miał zrobić lecz dziura została. Jak zobaczyłem
    to wygoniłem gościa wspominał jeszcze tylko, że to żaden problem bo
    wystarczy syfon zakleić a potem załatać dziurę cementem (potem cement
    uszczelni wszystko na zewnątrz) i będzie ok.

    Niestety nie jestem o tym przekonany. Od dołu stożkowa dziura i pewnie jak
    się to zaklei to cement się odspoi i odpadnie. Jeszcze kłopot z
    uszczelnieniem posadzki w łazience. Oczywiście konieczne jest usunięcie
    części płytek, demontaż uszkodzonego syfonu (bo chyba nie ma sensu go kleić
    ?), jakieś uszczelnienie i położenie kolejnych płytek. Raczej nie dam tego
    do zrobienia gościowi który robił u mnie pion bo on już się u mnie popisał i
    wystarczy mi wrażeń.
    Chciałbym to naprawić sam. Z płytkami dam radę (to kwadrat 1 x 1 metr). Nie
    wiem jakie materiały zastosować by to nie przeciekało i od dołu nie spadło.

    Proszę o informacje jakie dać materiały by to wszystko trzymało się i nie
    przeciekało.

    Z góry dzięki.

    Darek