eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro i wakacje.... › Electro i wakacje....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Electro i wakacje....
    Date: Wed, 25 Sep 2013 02:04:52 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 54
    Message-ID: <l1t9b8$d9n$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1380067497 13623 83.151.39.26 (25 Sep 2013 00:04:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Sep 2013 00:04:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049806 pl.rec.dom:136285
    [ ukryj nagłówki ]



    Eneuel (25 września 2013 | 01:43:32)

    Bonu nadal nie mam. Proszę wskazać miejsca, w których kłamię
    lub przeprosić mnie za oczernianie mnie. O bon upominałem
    się u Was 3 razy za pośrednictwem waszych formularzy
    kontaktowych, w m@ilach kierowanych do was i w rozmowie
    telefonicznej prowadzonej chyba z panią Sarnawską.


    Eneuel (25 września 2013 | 01:56:55)

    Aby było jasne -- rozmowa telefoniczna była jedna; kontakty
    via Wasz formularz 3 -- jeden ,,nielegalny'' (ale ten także
    dotarł -- dostałem nań odpowiedź zapraszającą mnie do napisania
    ,,poprawnego'', czyli za pomocą innej części Waszego formularza)
    i dwa ,,poprawne''; m@ili kierowanych do Was (w których piszę
    o braku bonu) nie liczyłem...





    ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (24 września 2013 | 18:58:10)

    Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz
    wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający
    jest fakt, że jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest
    portal Opineo. Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu
    nie dotarła. Zastanawiający jest również fakt, że pozostała
    korespondencja ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany
    bon. W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
    informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy serwisu
    lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem sklepu.
    Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby
    o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej
    poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.


    -=-

    Jeśli ktoś (tutaj --> ja, czyli Eneuel) pisze, ale jest oskarżany
    przez kogoś (tutaj --> przez Electro.pl) o to, że nie pisze prawdy,
    to jest oskarżany o to, że pisze nieprawdę, czyli o to, że kłamie.

    To chyba jasne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1