-
21. Data: 2013-08-20 14:13:33
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Przesmiewca" m...@4...com
>>Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
> a o ksiedzach nic tam nie bylo?
Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)
Mądrzy ludzie uznali, że wentylacja jest potrzebna, mój ,,rozmówca''
(jak na świnię z chlewa przystało?) uważa, że wentylację wymyślili
głupcy. Aby było jasne -- źródło tych twierdzeń można znaleźć
w postach mego ,,rozmówcy''.
Firma Electro.pl ma swoich adoratorów (jak widać wyraźnie) w środowisku
duchownych osób i ani chybi z tego, co ukradnie mnie (i innym) da na ten
Kościół. W ten sposób ów Kościół chce powetować sobie stratę ,,rodzinnej
firmy''. BTW -- miasto Białystok jest nieprzejezdne (wczoraj na przejechanie
raptem dwóch kilometrów straciłem godzinę czasu i spóźniłem się na wizytę
lekarską; aby było jasne -- owszem, lekarz przypisał proszki, choć akurat
nie psychotropy, gdyż był to angiolog, nie zaś psychiatra) i zadłużyło się
tak (budując drogi) iż przy pomyślnych ,,wiatrach'' trzeba będzie te długi
spłacać ponad 100 lat. :)
Duchowni się nażrą, naruchają (wasze śliczne córeczki przerąbią w cipcie,
i w dupcie, i w śliczne, dziecięce usteczka) a wy będziecie pytali o to
dlaczego jest aż tak źle. :) I dlaczego PO kupuje fotele po 13.5 kpln...
Akurat ja mieszkam dzielnicy, która ma dobre drogi -- bo tutaj mieszka
jego ekscelencja, prezydent. Ale reszta miasta ma drogi takie, że trudno
po nich jeździć. Dzięki tym drogom (i wiadomym fotelom w ministerstwie)
rosną dwory, kwitnie kultura... Budowane jest państwo prawa i sprawiedliwości
dziejowej, w tym i wolność słowa, także wolność wypowiedzi księży oraz
stawiane są podwaliny pod kolejne rozbiory RP. :)
Mam nadzieję, że za sto lat nie będzie już młodych i gniewnych, którzy
zechcą lać swoja krew, aby kolejna Rzeczypospolita odzyskała swą
niepodległość. Bałty zjednoczą się ze Skandynawią, zachodnia Polska
stanie się częścią Rzeszy niemieckiej a wschodnia przyłączy się do
Białorusi i Ukrainy. Taką cenę zapłaci polski naród za swą wierność
bogu, jakom jest Kościół. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
22. Data: 2013-08-20 14:16:55
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Przesmiewca" f...@4...com
>>A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
>>możesz wziąć do serca to, co ja piszę.
> nie bierze sie do serca co ty wypisujesz na grupach. moznaby osiwiec
Nawet ortografii nie znasz. :) Ordynarne błędy -- moznaby.
To obraz obrońcy Electro.pl i obrońcy Kościoła. :)
kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
można znaleźć pisownię cząstek by...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
23. Data: 2013-08-20 14:27:57
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Przesmiewca" d...@4...com
> jak nie chcesz sie bujac i czekac nie wiadomo ile, to
możesz pobujać się z ludźmi takimi jak Przesmiewca.
> olewasz bezposrednie skorzystanie z gwarancji
> i sprzet oddajesz sprzedawcy na niegodnosc towaru z umowa,
> chronia cie wtedy ogolne przepisy unijne dotyczace zakupow
> konsumenckich. w tym momencie to sprzedawca musi sie wywiazac
> z przepisow, a to, jak to zalatwi z producentem, to juz nie
> twoja sprawa. sprzedawca ma na to wlasnie 2 tygodnie
Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.
Co z tego, że bezspornie uznano moje racje 3 razy (tylko tyle razy
korzystałem z tej ustawy) skoro polskie państwo jest bezsilne wobec
sprzedawców? :)
-- ZETO ustąpiło w wyniku tego, co pisałem na grupach,
nie chcąc dłuższej kompromitacji
-- grzałkę rzecznik poradził mi darować
(od grzebania się w pralce mam uszkodzony kręgosłup -- jak
widać dla rzecznika to mały problem, bo to człowiek
kulturalny_inaczej, który z ludzi chorych wyśmiewa
się po kryjomu, nie jawnie)
-- nagrywarkę LG tez ów rzecznik polecił mi darować...
BTW ZETO -- za pieniądze podatników kształcił ów zakład ludzi
bezrobotnych, przystosowując ich do pracy. Co z tego, że kształcił
profesjonalnie, skoro nie wiedział o tym, że od (dziesięcioleci?)
w Polsce w ,,gniazdkach'' panuje napięcie 230 V, nie zaś 220 V?...
Czysta parodia.
BTW -- właśnie owo napięcie stało się powodem ustąpienia ZETO.
ZETO wolał zabrać kompromitujące dokumenty (wraz z nagrywarką)
i zwrócić mi pieniądze.
O nagrywarce ZETO twardo mówił, że jest sprawna, ale że ja mam
zły komputer. Nawet podał dowody sprawności nagrywarki, szukając
błędów tam, gdzie ich naprawdę nie było .
Ja zaś mogę postawić i same płyty do analizy, i skany jakości
ich nagrania.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
24. Data: 2013-08-20 16:27:27
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
> Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
> nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,
"sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)
> a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
> tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
> pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)
Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.
Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)
Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
zwrot pieniedzy tez prostszy.
Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
"juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".
> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.
Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
robote.
J.
-
25. Data: 2013-08-20 16:33:45
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
>> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.
>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
>> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
>
> IMO - na jedno wyjdzie.
Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
> prosze czekac 2 tygodnie.
To zależy od marketu, towaru itd.
> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
> tabletem byloby inaczej
Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
problemu.
> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
> bujac.
W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>
-
26. Data: 2013-08-20 16:36:02
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net
>>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
>
> Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
> szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
> zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
> mnie lepiej niż bardzo dobrze.
I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?
Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
Na szczescie tylko raz poznalem :-)
>>> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
>>> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
>>> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...
>> Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
>> Choc ryzyko istnieje.
> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
> sprzedaży wielu innych.
I nie mieli niemacanych ?
>>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
>>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
>
>> To zmien hobby.
>> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
>
> Tu, czyli w Electro.pl?
Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.
> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.
A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
:-P
> I jakoś nie
> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
> i pozwolono na zaglądanie do środka.
Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
obnizki ceny :-P
> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)
J.
-
27. Data: 2013-08-20 16:42:30
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
> zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
> czynniki obce i niezależne...
Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
kolejny raz.
> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
> To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
> Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
> funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
> opisu. Mam nauczkę.
> A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
> możesz wziąć do serca to, co ja piszę.
J.
-
28. Data: 2013-08-20 18:58:28
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 1...@4...net
> I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?
Albo do Brna. Przysłał, zabrał, wymienił akumulator
na nowy, dwa razy pojemniejszy i odesłał.
> Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
> Na szczescie tylko raz poznalem :-)
Ja tez poznałem i cieszę się dobrym akumulatorem.
>> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
>> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
>> sprzedaży wielu innych.
> I nie mieli niemacanych ?
Nie.
>>>> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
>>>> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
>>> To zmien hobby.
>>> Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
>> Tu, czyli w Electro.pl?
> Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.
Telewizor Samsunga z Auchan -- zero problemów.
Smartfon Samsunga z Play -- tak samo.
>> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
>> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
>> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
>> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.
> A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
> :-P
Mam nadzieję, że tak nie będzie.
>> I jakoś nie
>> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
>> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
>> i pozwolono na zaglądanie do środka.
> Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
> obnizki ceny :-P
Skoro rozfoliował, chyba lepiej by uczynił, gdyby przetestował. :)
Aby było jasne -- nie prosiłem o rozfoliowanie. Może rozfoliował,
aby przecenić i kupić -- na takiego wygladał. :)
>> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
>> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
>> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
>> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
> I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)
Alcatele nie są rozbieralne -- są wstydliwe. ;)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
29. Data: 2013-08-20 19:02:47
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net
> Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)
Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)
> W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
> sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
> kolejny raz.
Czas, czas, czas...
>> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
> Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.
Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
30. Data: 2013-08-21 08:21:58
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>
"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
>Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)
blad kolego, bo odezwal sie koles, ktory zyje w domu bez kominow, za to z rekuperacja
i GWC i nie ma
grzyba w lazience jak ciszewski. ot i cala prawda.
daj jescze o ksiedzach, bo malo bylo