-
31. Data: 2013-08-21 08:26:39
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>
"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
>kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
>towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
>tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
>można znaleźć pisownię cząstek by...
odezwal sie polonista ktory kropek nie umie w zdaniach postawic
we wlasciwym miejscu :)
-
32. Data: 2013-08-21 08:34:37
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>
"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
>Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.
jestes glupszy niz ustawa przewiduje
powolywalem sie juz na nia wiele razy i za kazdym razem dzialala na moja korzysc
biedny ciszewski uwaza sie za takiego madrego a co chwile na grupach rozczula sie jak
to dal sie
oszukac i jaki on pokrzywdzony
smiech na sali
dawaj wstawki o ksiedzach bo cos malo ostatnio
-
33. Data: 2013-08-21 10:33:01
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
> ============================
> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
> Autoryzowany Serwis MMV
Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
Zgłoszenia do serwisu:
http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
PENTAG
Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
34. Data: 2013-08-21 11:26:02
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
> Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
>> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
>> ============================
>> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
>> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
>> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
>> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
>> Autoryzowany Serwis MMV
>
> Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
> Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
> Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
> Zgłoszenia do serwisu:
> http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
PENTAG
Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)
J.
-
35. Data: 2013-08-21 11:33:33
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Chris" <c...@s...pl>
J.F. nabazgrał(a):
> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
> obsluguje :-)
Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
36. Data: 2013-08-21 12:10:46
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
> J.F. nabazgrał(a):
>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
>> obsluguje :-)
>
> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
> 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
No wlasnie - 95%.
Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
drobiazg.
> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
> sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.
Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
J.
-
37. Data: 2013-08-21 12:29:01
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Trybun <I...@j...pl>
W dniu 2013-08-20 13:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
> Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
> dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
> i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości
> ,,fabrycznych'',
> a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
> dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
> zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.
>
>
> Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
> Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
> 'internet + mms' czy jakoś podobnie.
>
>
>
> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z
> zadowoleniem
> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane
> pudełko
> i pozwolono na zaglądanie do środka.
>
> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
>
W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
(Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
Play nie była już konieczna.
No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
między Samsungiem czy Motorolą.
-
38. Data: 2013-08-21 14:01:55
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Chris" <c...@s...pl>
J.F. nabazgrał(a):
> Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
>> J.F. nabazgrał(a):
>>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
>>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
>>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
>>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
>>> obsluguje :-)
>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
>> potem termin
> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
to pośrednik i wydłuża tylko czas.
>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
>> akceptację wyminy na nowy
> No wlasnie - 95%.
5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)
> Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
> Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
> mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
> drobiazg.
Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.
>> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
>> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
>> już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
> Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.
To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
to w sumie tylko na Allegro.
> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
Ten przepis to fikcja ...
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
39. Data: 2013-08-21 14:13:43
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
> J.F. nabazgrał(a):
>>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
>>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
>>> potem termin
>> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
> Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
> to pośrednik i wydłuża tylko czas.
Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.
>>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
>>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
>>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
>>> akceptację wyminy na nowy
>> No wlasnie - 95%.
> 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)
Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?
>> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
>> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
>
> Ten przepis to fikcja ...
Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.
J.
-
40. Data: 2013-08-21 15:18:40
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" kv24p6$g4o$...@u...news.interia.pl
> W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do ręki,
wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia
> sieci->sim nr1 (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w
nazwę wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu
> kontekstowe - zapisz. Później
Problem polegał na nietrafieniu palcem w >>Nowy APN<< -- zamiast dodania
nowego, uruchomiłem resetowanie -- uznałem więc, że nie ma opcji dodawania
i mogę jedynie przywrócić wartości ,,fabryczne''.
Opisałem to Tobie dość szczegółowo w innym poście.
W Ace ani razu nie zdarzyło się nietrafienie w tak duży :) ,,przycisk'',
więc nie brałem pod uwagę takiego czegoś.
Ponieważ na opakowaniu Monstera napisano, że współpracuje z Aero2
a w ustawieniach był APN z Aero2, uznałem, że w Monsterze nie można
dodać żadnego innego APN.
Dopiero rozmawiając z Tobą, sprawdziłem, czy aby na pewno wstukanie
>>Nowy APN<< daje reset i zauważyłem, że jestem w błędzie. Takie
sprawdzanie wszystkiego na wszelki wypadek przed opisaniem jest
u mnie standardowym :) zachowaniem.
> ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie Alcatel z
Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z
> Andkiem w wersji 2.2 musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play.
Ale było to potrzebne tylko w czasie
> pierwszego uruchamiania karty Aero2 w urządzeniu. Resetowałem do ustawień
fabrycznych tablet już dwukrotnie, a w czasie
> konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google Play nie była już
konieczna.
W Monsterze resetowanie daje złe wyniki -- wstawia się niepotrzebnie
słowo 'internet' w poletku typ APN. Usuniecie tego słowa daje pożądany
efekt. Już po wszystkim zacząłem szukać pomocy w sieci i znalazłem
sporo opisów tego problemu. :)
> No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię. O co chodzi
z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim
> żadnej różnicy między Samsungiem czy Motorolą.
Te Alcatele, które ja oglądałem (Idol i jakiś inny) nie były rozbieralne.
W EuroAGD powiedziano mi, że Alcatele z reguły nie są rozbieralne i w razie
zawieszenia -- pozostaje serwis lub czekanie na rozładowanie baterii. Ace
nie zawiesił się ani razu, ale moim zdaniem na takie nierozbieralne telefony
nie nadszedł jeszcze czas.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....