eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dom › Electro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 95

  • 31. Data: 2013-08-21 08:26:39
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):


    >kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
    >towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
    >tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
    >można znaleźć pisownię cząstek by...

    odezwal sie polonista ktory kropek nie umie w zdaniach postawic
    we wlasciwym miejscu :)


  • 32. Data: 2013-08-21 08:34:37
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.

    jestes glupszy niz ustawa przewiduje
    powolywalem sie juz na nia wiele razy i za kazdym razem dzialala na moja korzysc

    biedny ciszewski uwaza sie za takiego madrego a co chwile na grupach rozczula sie jak
    to dal sie
    oszukac i jaki on pokrzywdzony

    smiech na sali

    dawaj wstawki o ksiedzach bo cos malo ostatnio


  • 33. Data: 2013-08-21 10:33:01
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    > ============================
    > W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    > sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    > z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    > W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    > Autoryzowany Serwis MMV

    Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:

    Zgłoszenia do serwisu:
    http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 34. Data: 2013-08-21 11:26:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    >> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    >> ============================
    >> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    >> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    >> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    >> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    >> Autoryzowany Serwis MMV
    >
    > Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    > Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    > Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
    > Zgłoszenia do serwisu:
    > http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    obsluguje :-)

    J.


  • 35. Data: 2013-08-21 11:33:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    > radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    > czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    > promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    > obsluguje :-)

    Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
    naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
    drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 36. Data: 2013-08-21 12:10:46
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >> obsluguje :-)
    >
    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    > na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    > naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    > serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    > 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

    No wlasnie - 95%.
    Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    drobiazg.

    > drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    > oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    > sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    J.


  • 37. Data: 2013-08-21 12:29:01
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-20 13:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
    > Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
    > dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
    > i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości
    > ,,fabrycznych'',
    > a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
    > dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
    > zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.
    >
    >
    > Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
    > Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
    > 'internet + mms' czy jakoś podobnie.
    >
    >
    >
    > Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    > Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z
    > zadowoleniem
    > sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    > 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
    > pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    > pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane
    > pudełko
    > i pozwolono na zaglądanie do środka.
    >
    > BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    > Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    > tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    > czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?
    >

    W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
    ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
    (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
    wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
    ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
    Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
    musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
    to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
    urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
    w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
    Play nie była już konieczna.

    No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
    O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
    między Samsungiem czy Motorolą.


  • 38. Data: 2013-08-21 14:01:55
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    >> J.F. nabazgrał(a):
    >>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >>> obsluguje :-)
    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >> potem termin
    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    >> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >> akceptację wyminy na nowy
    > No wlasnie - 95%.

    5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    > Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    > Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    > mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    > drobiazg.

    Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

    >> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    >> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
    >> już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
    > Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
    to w sumie tylko na Allegro.

    > Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    > w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    Ten przepis to fikcja ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 39. Data: 2013-08-21 14:13:43
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >>> potem termin
    >> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    > to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
    stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

    >>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >>> akceptację wyminy na nowy
    >> No wlasnie - 95%.
    > 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
    >
    > Ten przepis to fikcja ...

    Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
    reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

    J.


  • 40. Data: 2013-08-21 15:18:40
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" kv24p6$g4o$...@u...news.interia.pl

    > W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do ręki,
    wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia
    > sieci->sim nr1 (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w
    nazwę wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu
    > kontekstowe - zapisz. Później

    Problem polegał na nietrafieniu palcem w >>Nowy APN<< -- zamiast dodania
    nowego, uruchomiłem resetowanie -- uznałem więc, że nie ma opcji dodawania
    i mogę jedynie przywrócić wartości ,,fabryczne''.

    Opisałem to Tobie dość szczegółowo w innym poście.

    W Ace ani razu nie zdarzyło się nietrafienie w tak duży :) ,,przycisk'',
    więc nie brałem pod uwagę takiego czegoś.

    Ponieważ na opakowaniu Monstera napisano, że współpracuje z Aero2
    a w ustawieniach był APN z Aero2, uznałem, że w Monsterze nie można
    dodać żadnego innego APN.



    Dopiero rozmawiając z Tobą, sprawdziłem, czy aby na pewno wstukanie
    >>Nowy APN<< daje reset i zauważyłem, że jestem w błędzie. Takie
    sprawdzanie wszystkiego na wszelki wypadek przed opisaniem jest
    u mnie standardowym :) zachowaniem.




    > ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie Alcatel z
    Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z
    > Andkiem w wersji 2.2 musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play.
    Ale było to potrzebne tylko w czasie
    > pierwszego uruchamiania karty Aero2 w urządzeniu. Resetowałem do ustawień
    fabrycznych tablet już dwukrotnie, a w czasie
    > konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google Play nie była już
    konieczna.


    W Monsterze resetowanie daje złe wyniki -- wstawia się niepotrzebnie
    słowo 'internet' w poletku typ APN. Usuniecie tego słowa daje pożądany
    efekt. Już po wszystkim zacząłem szukać pomocy w sieci i znalazłem
    sporo opisów tego problemu. :)

    > No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię. O co chodzi
    z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim
    > żadnej różnicy między Samsungiem czy Motorolą.

    Te Alcatele, które ja oglądałem (Idol i jakiś inny) nie były rozbieralne.
    W EuroAGD powiedziano mi, że Alcatele z reguły nie są rozbieralne i w razie
    zawieszenia -- pozostaje serwis lub czekanie na rozładowanie baterii. Ace
    nie zawiesił się ani razu, ale moim zdaniem na takie nierozbieralne telefony
    nie nadszedł jeszcze czas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1