  • 1. Data: 2009-10-29 19:43:50
    Temat: Elektrolux pralka +plamy na ubraniach
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Cześć,
    Od niecałego roku mam pralkę ładowaną od góry firmy Elektrolux.
    Od jakiegoś czasu mam problem z praniem. Tzn po wyjęciu okazuje się, że
    na różnych ubranaich są miejscowe tłuste plamy. czasem kilka cm, czasem
    kilkanaście.
    Nie jest to wina brudnej pralki, czy jakiś materiałów pozostawionych w
    kieszeniach.
    Może ktoś miał taki przypadek i wie co się dzieje?
    piona

  • 2. Data: 2009-10-29 20:23:19
    Temat: Re: Elektrolux pralka +plamy na ubraniach
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Oct 2009 20:43:50 +0100, Piona napisał(a):

> [...]
    > kieszeniach.
    > Może ktoś miał taki przypadek i wie co się dzieje?

    Poczytaj, może cos znajdziesz:
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3181330
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-10-30 08:33:13
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    To samo ja mam w mojej pralce Elektrolux :(

  • 4. Data: 2009-10-30 09:44:26
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    > To samo ja mam w mojej pralce Elektrolux :(

    Ja też tak mam. Na czarnych rzeczach białe, trudnoschodzące gumowate
    zabrudzenia.
    Po praniu muszę rzeczy żmudnie czyścić. Wygląda to paskudnie.
    Możliwości powstawania osadów są (uważam) dwie:
    1. Do proszku dosypują tzw. wypełniacza, który zwiększa jego objętość.
    Chcą po prostu więcej zarobić.
    2. Płyn do płukania pozostaje w takiej formie ("wytrąconej") na ubraniu.
    Ale dlaczego czasem tego problemu nie ma? To dopiero zagadka.

  • 5. Data: 2009-10-30 11:38:50
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Piona" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > kieszeniach.
    > Może ktoś miał taki przypadek i wie co się dzieje?

    Nie uzywasz proszku SA8.

  • 6. Data: 2009-10-30 12:00:50
    Temat: Re: Elektrolux pralka +plamy na ubraniach - rozwiązanie...
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Po pierwsze primo używacie krótkich cykli na niskich temperaturach. Rzadko
    albo wcale powyżej 60st C.
    Po drugie primo używacie Ariela lub Persila, co w połączeniu z Lenorem lub
    Silanem daje właśnie taki efekt. Te środki się nie lubią!
    Rozwiązaniem jest radykalna zmiana chemii oraz przepuszczenie od czasu do
    czasu prania na najwyższej temperaturze bez ciuchów.

    Sprawdzone i w 100% potwierdzone!

    P.

  • 7. Data: 2009-10-30 12:09:52
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pietrek wrote:

> [...]
    > Rozwiązaniem jest radykalna zmiana chemii oraz przepuszczenie od czasu do
    > czasu prania na najwyższej temperaturze bez ciuchów.

    Chyba jednak nie w 100%, bo ja uzywam Persil w połączeniu z Lenorem i
    Silanem, a takich objawów nie mam. IMHO to raczej pralka ma jakiś szkopuł.

    Justyna

  • 8. Data: 2009-10-30 13:36:18
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 30, 1:00 pm, "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> wrote:
> [...]
    > Rozwiązaniem jest radykalna zmiana chemii oraz przepuszczenie od czasu do
    > czasu prania na najwyższej temperaturze bez ciuchów.

    Za poradą teściowej, żona dodaje do prania proszek .... do pieczenia.
    Nie wiem czemu ale pomaga.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2009-10-30 15:44:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 06:36:18 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    > Za poradą teściowej, żona dodaje do prania proszek .... do pieczenia.
    > Nie wiem czemu ale pomaga.

    On zawiera sodę oczyszczoną, to i zmiękcza wodę - lepiej schodzi brud w
    miękkiej wodzie i tyle.
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-11-01 19:16:41
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    > Po drugie primo używacie Ariela lub Persila, co w połączeniu z Lenorem
    lub
    > Silanem daje właśnie taki efekt.

    Sorki, miało być Vizir zamiast Ariel.

    P.