  • 1. Data: 2010-11-02 11:09:02
    Temat: Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
    mechanizm, obudowa).
    Planuję zakup do całego domu.
    Warto?

  • 2. Data: 2010-11-02 13:13:21
    Temat: Re: Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    > Planuję zakup do całego domu.
    > Warto?

    Mam w całym domu.
    2 lata.
    Montaż niezwukle prosty; bardzo dokłądnie chodzą śrubki aciskające;
    rozsądnie przemyślane rozłozenie wejść, mocowań itp;
    precyzyjne i wyraźne działanie przełączników

    IMO - najlepszy wynik w kategorii jakość/cena.

  • 3. Data: 2010-11-02 13:16:54
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-11-02 14:13, P pisze:

> [...]
    > rozsądnie przemyślane rozłozenie wejść, mocowań itp;
    > precyzyjne i wyraźne działanie przełączników
    >
    > IMO - najlepszy wynik w kategorii jakość/cena.

    dzięki za informacje. Czy masz może gniazdka pojedyncze z przesłonami
    torów prądowych? W hurtowni twierdzą, że takich nie ma z tej serii.

  • 4. Data: 2010-11-02 15:59:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-02 14:16, krzysiek pisze:

    > dzięki za informacje. Czy masz może gniazdka pojedyncze z przesłonami
    > torów prądowych? W hurtowni twierdzą, że takich nie ma z tej serii.
    Ja mam takowe podwójne. Jeśli nie ma z tej (grafit) serii, to możesz
    przemontować z innych (kolorów), marnując (robiąc z "zaślepianych"
    "zwykłe") ramki pojedyńcze np białe. Porównaj sobie plastik frontu z
    przysłanianiem i bez (np białe, bo są takie i takie) i zobaczysz jak to
    jest mocowane.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-11-03 12:13:51
    Od: "P" <d...@g...pl>

    >Czy masz może gniazdka pojedyncze z przesłonami torów prądowych? W hurtowni
    >twierdzą, że takich nie ma z tej serii.

    Niestety nie.
    Mam Simon BASIC moduł biały.