  • 1. Data: 2010-11-02 10:19:45
    Temat: pozbycie sie lokatora
    Od: " kwalifik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Moja kuzynka kupuje wlasnie mieszkanie 2 pokojowe w Krakowie. I ma problem bo w
    tym mieszkaniu jest student i studentka. Dostali już wypowiedzenie od
    poprzedniego wlasciciela ale az na 4 miesiace. Co moze zrobic aby pozbyc sie
    ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy. Moze podpisac nowa umowe na wyzszych
    warunkach na te 4 miesiace ? Pomozcie bo strasznie jej sie spieszy

  • 2. Data: 2010-11-02 10:39:20
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2010 11:19, kwalifik pisze:
> [...]
    > ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy. Moze podpisac nowa umowe na wyzszych
    > warunkach na te 4 miesiace ? Pomozcie bo strasznie jej sie spieszy

    Wybuduj im dom - inne rozwiązania są nie na temat.

  • 3. Data: 2010-11-02 10:59:18
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    albo zamieszkaj z nimi w niecywilizowanych warunkach sami uciekną

    wiadomości news:4ccfea71@news.home.net.pl...

  • 4. Data: 2010-11-02 13:35:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > albo zamieszkaj z nimi w niecywilizowanych warunkach sami uciekną

    Załóż agencję towarzyską

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-11-02 13:46:35
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Wybuduj im dom - inne rozwiązania są nie na temat.

    W świetle ustawy o ochronie lokatorów jest to jedyne dopuszczalne przez
    prawo rozwiązanie. Oczywiście wcześniej trzeba w sądzie uzyskać nakaz
    eksmisji (do tego trzeba mieć podstawy) a ten dom wskazać jako lokal
    zastępczy ;-)

    Kazek

  • 6. Data: 2010-11-02 14:11:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Tylko jeśli są zameldowani, a podejrzewam że nie są

  • 7. Data: 2010-11-02 14:33:18
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:
    > Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Załóż agencję towarzyską

    Wtedy studentka będzie miała blisko do pracy, a i dla studenta zbyt
    wielkie atrakcje - na pewno się wtedy nie wyprowadzą.

    pzdr.
    rafał

  • 8. Data: 2010-11-02 14:37:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wojciech wrote:
    > albo zamieszkaj z nimi w niecywilizowanych warunkach sami uciekną

    lepiej rozwiązać umowę z zakładem energetycznym oraz z gazownią, przyjdą
    zdejmą liczniki i po robocie.

  • 9. Data: 2010-11-02 15:18:02
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    > Tylko jeśli są zameldowani, a podejrzewam że nie są

    O ile wiem, to (wy)meldunek jest informacją dla urzędnika, gdzie obywatel się
    właśnie wprowadził lub skąd się wyprowadził.
    Do czego może być jeszcze przydatny lub nieprzydatny w opisanej sytuacji?

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 10. Data: 2010-11-02 15:19:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    To może po prostu zmienić zamki?