  • 1. Data: 2017-02-03 13:08:18
    Temat: Energa zmiana licznika
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kilka dni temu Panowie z Energa zdjęli mi dotychczas używany licznik i założyli
    licznik który ma oznaczenie
    pafal 16ec3gr
    Co to za ustrojstwo orientuje się ktoś? I po kiego ta zmiana?

  • 2. Data: 2017-02-03 13:16:25
    Temat: Re: Energa zmiana licznika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 13:08:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Kilka dni temu Panowie z Energa zdjęli mi dotychczas używany licznik i założyli
    licznik który ma oznaczenie
    > pafal 16ec3gr
    > Co to za ustrojstwo orientuje się ktoś? I po kiego ta zmiana?

    Pisze to w kontekscie tego że ZE wieszają teraz podobno "inteligentne" liczniki, stąd
    moje pytanie: Czy się bać? Jeśli tak to czego/;)
    Na czym ma polegać "inteligencja" tych liczników?

  • 3. Data: 2017-02-03 13:57:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 13:16:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pisze to w kontekscie tego że ZE wieszają teraz podobno "inteligentne" liczniki,
    stąd moje pytanie: Czy się bać? Jeśli tak to czego/;)
    > Na czym ma polegać "inteligencja" tych liczników?

    liczniki sie wymienia jak im sie legalizacja kończy.
    Nowoczesne liczniki mogą gromadzic sporo danych, jak to komputer. Charakterystyki
    czas/moc itd Dla statystykow sporo frajdy :)
    No i mogą miec jakąś forma zdalnego odczytu.
    Co ten twój typ ma nie wiem i nie chce mi sie szukac. Ale bym sie specjalnie nie
    przejmował.

    b.

  • 4. Data: 2017-02-03 15:27:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Feb 2017 04:16:25 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > ntne" liczniki, stąd moje pytanie: Czy się bać? Jeśli t
    > ak to czego/;)
    > Na czym ma polegać "inteligencja" tych liczników?

    Można określić Twój dobowy rytm życia. Kiedy i jak często się myjesz,
    kiedy i jak czesto pierzesz, kiedy i jak długo oglądasz tv, kiedy
    jesteś a kiedy Cie w domu nie ma. Takie tam.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-02-03 16:22:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 15:27:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    ożna określić Twój dobowy rytm życia. Kiedy i jak często się myjesz,
    > kiedy i jak czesto pierzesz, kiedy i jak długo oglądasz tv, kiedy
    > jesteś a kiedy Cie w domu nie ma. Takie tam.

    A to akurat mi wisi. Niech sobie określają jak ciekawszych zajęć nie mają

  • 6. Data: 2017-02-18 03:05:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-02-03 13:16, Kris pisze:
> [...]
    stąd moje
    > pytanie: Czy się bać? Jeśli tak to czego/;) Na czym ma polegać "inteligencja" tych

    Pytanie, w jaki sposób do tej pory panowie z elektrowni sprawdzali u
    Ciebie stan licznika? Wchodzili do mieszkania i spisywali? Bo w nowych
    licznikach mogą sczytać stan przez port podczerwieni (IR), bezprzewodowo
    (radiowo) - wtedy nawet nie muszą wchodzić do mieszkania lub zdalnie -
    przez Internet po liniach energetycznych (PLC).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/