  • 21. Data: 2013-01-10 23:44:48
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:59:18 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:
    > Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kiedys w leroyMerlin kupilem wiertarke za 75zl do celow domowych ale fakture
    > oczywiscie na firme poprosilem... okazalo sie na na zwykly paragon bylo 12cm
    > gwaracji a na fakture nic... oczywiscie przy drugim wlaczeniu wiertarka

    Nie na fakture, tylko na firme. Pozatym chyba Cie zrobili w bambuko bo nawet na firme
    gwarancja chyba musi obowiazywac. Jakbys wzial fakture na osobe prywatna to nie
    byloby problemu ale bylbys 40% w plecy na podatkach.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2013-01-11 00:44:41
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > odmowila posluszenstwa. w sklepie tlumaczenie bylo takie ze owa wiertarka
    >
    > nadaje sie tylko do celow domowych a ze kupilem na fakture to znaczy ze
    >
    > bedzie pracowac 24h/7. poszedlem kupilem druga identyczna na paragon na
    >
    > drugi dzien oddalem uszkodzona + zwot kasy. druga dziala do dnia
    >
    > dzisiejszego.
    >
    > co do paragonow to zasade mam jedna jak cos waznego/drogiego/z dlugim
    >
    > terminem gwarancji to prosze o fakture na osobe fizyczna i tyle. zona ma
    >
    > magiczny segregator gdzie trzyma takie papierkowe skarby :)

    Dziwny to kraj w którym złodzieje publicznie przyznają się do kradzieży.

  • 23. Data: 2013-01-11 07:38:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2013 21:49, s_13 pisze:

    > ... i na transakcję o jakimś konkretnym numerze, wyszczególnionym w
    > raportach sprzedaży sklepu...

    Nie mamy już tego raportu pod ręką, i co nam pan zrobi? ;->

  • 24. Data: 2013-01-11 08:30:39
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 00:44:41 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Dziwny to kraj w którym złodzieje publicznie przyznają się do kradzieży.

    Kto tu kogo okradł, czy próbował okraść?? Nie masz watpliwości.

    Paragon z drukarki termicznej należy trzymać w lodówce. Myślałem, że każdy to wię :)

  • 25. Data: 2013-01-11 08:33:53
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 14:44:48 -0800 (PST), Adam napisał(a):

> [...]
    firme gwarancja chyba musi obowiazywac. Jakbys wzial fakture na osobe prywatna to nie
    byloby problemu ale bylbys 40% w plecy na podatkach.. ;)

    No właśnie nie zrobili w bambukowa - tylko ch... firma i ma takie zasady w
    gwarancji.
    Miałem przypadek, że kupowałem odkurzać Electroluxa, żeby żona sobie w
    biurze mogła poodkurzać. Nic wielkiego. Kupiliśmy na F-rę na tę
    działalność. Odkurzacz szlag trafił po 3 miesiącach.
    Rezultat:
    Electrolux odmówił naprawy gwarancyjnej z podowu jak wyżej i koniec tematu.
    Można poszukać w necie relacji innych ludzi z takimi przypadkami.

    Trzeba niestety czytać gwarancje przed zakupem :-)

    --
    Franc

  • 26. Data: 2013-01-11 09:35:32
    Od: Krzysiek <s...@g...com>

    > Paragon z drukarki termicznej należy trzymać w lodówce. Myślałem, że każdy to wię
    :)

    Jakbym miał trzymać paragony w lodówce, to musiałbym kupić drugą na żarcie.

  • 27. Data: 2013-01-11 11:17:03
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    a gdzie trzymać paragon na tę lodówkę? :-))

    pozdrawiam
    s_13

  • 28. Data: 2013-01-11 12:48:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jan 2013 19:23:46 +0100 osobnik zwany Domator
    napisał:

> [...]
    > olewa sprawę bez dowodu zakupu ani rusz nic nie wskóramy i tak oto
    > wyglada 10 letnia gwarancja w wydaniu FISKARSA W POLSKIEJ

    jeśli masz kartę otoDom to nie potrzebujesz paragonu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2013-01-11 12:49:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jan 2013 07:38:38 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Nie mamy już tego raportu pod ręką, i co nam pan zrobi? ;->

    poproszę kontrolę skarbową, zeby sprawdzili dlaczego nie macie

  • 30. Data: 2013-01-11 13:35:34
    Od: krzysiek <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-11 11:17, s_13 pisze:
    > a gdzie trzymać paragon na tę lodówkę? :-))
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Przy zakupie lodówki powinni dawać gwarancję na paragon :)