  • 1. Data: 2010-07-12 14:43:17
    Temat: Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno
    Od: tombaz <b...@g...com>

    Witam,
    czy taka folia ma sens jako przeciwsłoneczna?
    Od dluzszego czasu szukam taniego sposobu na obnizenie naslonecznienia
    w swoim domu i wpadlem przez przypadek na pomysl, aby uzyc do tego
    wlasnie takiej folii.

    W przytepnej cenie znalazlem taka w Norauto, ale jest czarna
    (przeznaczona do samochodow). Rolka kosztuje 30zl. i starczylaby na
    jedno skrzydlo/szybe.

    Wiem ze trwalosc takiej folii jest niewielka (do 3 lat), ale mam
    zamiar ja na zime zdejmowac (dlatego nie chce folii przyklejanej),
    wiec moze wytrzyma dluzej.

    Wiem ze sa takie folie w kolorze białym, nawet z wzorkami, ale te juz
    sa drozsze i za waskie (45cm).

    Czy ktos ma moze namiary na firme oferujaca takie folie w rolkach o
    szerokosc 1m?

  • 2. Data: 2010-07-13 17:54:37
    Temat: Re: Folia adhezyjna (antystatyczna) na okno
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "tombaz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    > W przytepnej cenie znalazlem taka w Norauto, ale jest czarna
    > (przeznaczona do samochodow). Rolka kosztuje 30zl. i starczylaby na

    imo nie bardzo ma sens, bo ograniczysz naslonecznienie, ale zwiekszysz
    temperature. Czarna folia ladnie zbierze promieniowanie podczerwone i odda go w
    pomieszczeniu w postaci ciepla. Biala jak najbardziej. Jesli rolety wewnetrzne
    za drogie to wybierz sie do sklepu z firankami, moze cos wykombinujesz.

    --
    pozdr Z.