  • 1. Data: 2010-09-02 19:45:47
    Temat: Folia w płynie w garażu? Czy to ma sens?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Sytuacja:
    Garaż i obok niego pomieszczenie gosp.
    Posadownione na fund. (nie na płycie).
    Wylewka konstrukcyjna + folia + (styro w pomieszczeniu) + wylewka górna.

    Pytanie:
    Czy pod kafaelki w takich pomieszczeniach
    daje się jeszcze hydroizolację (folię w płynie) ?
    Czy (ze względu na tą folię pod wylewką) to nie ma sensu?

    Th in A

  • 2. Data: 2010-09-03 06:56:40
    Temat: Re: Folia w płynie w garażu? Czy to ma sens?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daje się jeszcze hydroizolację (folię w płynie) ?
    > Czy (ze względu na tą folię pod wylewką) to nie ma sensu?

    Logicznie myśląc ta folia nie ma sensu. Garaz to pomieszczenie raczej
    such(ew woda z roztopionego śniegu). Ja w garazu zrezygnowałem nawet ze
    styropianu- warstwe izolacyjna stanowi tam żwir(i nawet jak woda przesiąknie
    przez wylewke to do żwiru) i mam zrobiony spadek w kierunku drzwi a w progu
    odpływ liniowy.

    Krzysiek