  • 1. Data: 2010-09-02 12:31:27
    Temat: Instalacja CO(gaz) Bydgoszcz - szukam wykonawcy.
    Od: Yac <n...@n...pl>

    Witam,
    czy szanowne grono grupowiczów mogłoby polecić jakiegoś wykonawcę który
    podjąłby się następujących zadań w domku (ok 80m2 - na dwóch
    kondygnacjach) na terenie Bydgoszczy.
    Chodzi mi o zmianę centralnego ogrzewania na piec gazowy + kominek z
    płaszczem wodnym, wymiana instalacji (kaloryfery, rury), dostosowanie
    przyłącza gazowego.

    Próbowałem już uderzać do dwóch firm wziętych z ogłoszeń - niestety
    jeden pan mimo dwukrotnego umawiania się nie raczył się pojawić - drugi
    przybył ale na tyle nie był zainteresowany tematem, że nie raczył nawet
    zobaczyć co i jak.. dlatego proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2010-09-04 14:08:40
    Temat: Re: Instalacja CO(gaz) Bydgoszcz - szukam wykonawcy.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Yac napisał:

> [...]
    > przybył ale na tyle nie był zainteresowany tematem, że nie raczył nawet
    > zobaczyć co i jak.. dlatego proszę o pomoc.

    Może pouderzaj jeszcze...
    Wypisz sobie co najmniej ze trzydzieści firm ogłaszających się w necie,
    usiądź sobie spokojnie z telefonem i poobdzwaniaj, jak załapie na
    pierwszy ogień pięć, to z nich wylonisz jedną, którą weźmiesz. Może w
    międzyczasie się coś wyłoni z innych źródeł...

    Zrealizowanie dwóch kontaktów to absolutnie za mało, żeby można było
    mówić o systematycznych poszukiwaniach, to tylko mała rozgrzewka.

    Ja tak właśnie robiłem w chwilach zwątpienia :-). Nie trafiłem
    dotychczas w praktyce na ekipę godną pożałowania.

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-09-06 07:57:26
    Od: putek <p...@p...onet.pl>

    Jak jesteś jeszcze zainteresowany to mogę Ci podać namiary na mojego
    instalatora. Niedawno skończył u mnie. Robi solidnie ale ma jedną wadę,
    nie "dyskutuje" z inwestorem. Stwierdził, że ja mu zlecam zadanie a on
    to wykonuje tak żeby działało i bierze za to odpowiedzialność. Wiec nie
    musi mi tłumaczyć co i jak :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-06 10:23:05
    Od: Yac <n...@n...pl>

    Bardzo proszę o namiar. Może być na kozlos@<wytnij>o2.pl .
    To bardzo dobrze, że nie dyskutuje, ale mam nadzieję, że doradzi..

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2010-09-08 07:52:18
    Od: putek <p...@p...onet.pl>

    Namiar poszedł, jak chcesz zobaczyć kotłownię i instalację, zapraszam do
    mnie.

    Pozdrawiam
    Arek