  • 71. Data: 2020-02-03 09:38:56
    Temat: Re: Fotowoltaika a taryfa nocna - jak rozliczane?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-31 o 20:05, Adam Sz. pisze:

    > VAT jest bez znaczenia - wpisujesz kwotę brutto.
    > W uldze termomodernizacyjnej - NIE MA żadnego limitu metrażu

    Oczywiście że jest.
    powierzchnia mieszkalna musi stanowić minimum 70% powierzchni
    całkowitej budynku.

    --
    Pete

  • 72. Data: 2020-02-03 11:38:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 09:39:30 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Oczywiście że jest.
    > powierzchnia mieszkalna musi stanowić minimum 70% powierzchni
    > całkowitej budynku.

    No przecież ja masz dom 1000m2 i nie prowadzisz w nim działalności
    to powierzchnia mieszkalna to 100%. Więc powtórzę - w uldze NIE MA
    limitu metrażu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2020-02-03 12:21:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 11:38:34 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No przecież ja masz dom 1000m2 i nie prowadzisz w nim działalności
    > to powierzchnia mieszkalna to 100%. Więc powtórzę - w uldze NIE MA
    > limitu metrażu.

    A jak masz dom 300m2 w tym 100m2 garażu?;)

  • 74. Data: 2020-02-03 12:56:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-02-03 o 12:21, Kris pisze:

    > A jak masz dom 300m2 w tym 100m2 garażu?;)

    garaż jako garaż nie wadzi. Ale jeśli w garażu jest sklep albo warsztat,
    to d... blada.

    --
    Pete