  • 132. Data: 2023-11-21 21:53:31
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jeszcze wybór na marszałka sejmu- nijaka Witek ewidentnie
    > prowadziła obrady pod dyktando pis/prezesa. I oopozycja tydzień
    > temu zarzucała jej łamanie regulaminu i między innymi ograniczanie
    > czasu przemówień posłów. Moim zdaniem słusznie rację mieli
    > Co zrobił nowy marszałek na pierwszym posiedzeniu sejmu?
    > Ograniczył czas przemówień do 3 minut

    ale pamietasz ze w poprzednim sejmie były standardem 30 sekundówki?

    > i dość ewidentnie złamał
    > regulamin nie dopuszczając do głosu Jaroslaws który póki co jakby
    > nie patrzec jest wicepremierem więc zgodnie z regulaminem sejmu
    > miał prawo wystąpić

    tak, masz racje ze to aberracja ze mamy nowa wiekszosc a jako rada
    ministrów wypowiada sie opozycja.
    Ale nie przejmuj sie - Jaro bedzie miał jeszcze sporo okazji zeby sie
    wypowiedziec jako wicepremier. W koncu niedługo stworzy nowy rzad!
    (wybacz ironie ale naprawde nie chce mi sie bawic w dziecinne
    przepychanki czy Jaro sam zrezygnował z wypowiedzi czy Hołownia mu
    zabronił - w przeciwienstwie do dziesiatek sytuacji nagranych typu
    "musimy powtorzyc bo przegramy" tutaj nie słyszałem zadnego nagrania)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 133. Data: 2023-11-21 21:53:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Korekta- nie Kidawa-Błońska a Kamila Gasiuk-Pihowicz
    > "To nie jest wybór KRS, to ciało bowiem nie istnieje, bo byt
    > prawny został zakwestionowany przez europejskie trybunały i
    > polskie sądy" - powiedziała Kamila Gasiuk-Pihowicz w 2022 roku.
    > A kilka dni temu ochoczo zgodziła się na wybór do KRS;)

    Znów nie doczytałes.
    W skład KRS wchodza nominaci z roznych stron, np własnie z sejmu.
    Ci których legalnosc sie podwaza nie pochodza z sejmu a z nadania
    sedziowskiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 131. Data: 2023-11-21 21:53:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Dodaj do tego jeszcze wycofywanie się z obietnic wyborczych bo ,

    No przeciez własnie dodałem...

    > Dodaj do tego jeszcze ostatnie głosowanie przeciwko marszałkowi z
    > PIS w senacie z którego opozycja teraz się wycofuje i pewnie
    > pisowski kandydat i tak marszałkiem zostanie.

    Ale przeciez nikt nie chce pisowi zabrac marszałka.
    Niech tylko znajda kogos kulturalnie akceptowalnego.
    I z tego to sie akurat wyborcy koalicji ciesza - po 8 latach 30
    sekundowych wystapien nikt nie ma za grosz wspolczucia dla polityków
    pisu... Nie zauwazyłes ze ludzie z wypiekami opowiadaja o tym jak to
    którys z pisowców wszedł na mownice i musiał mowic do wyłączonego
    mikrofonu? Ludzie zaczeli ogladac obrady sejmu! :-D

    > No i ten cyrk z
    > ubiegłego tygodnia z wyborem posłów do KRS. Nijaka Kidawa-Błońska
    > nie tak dawno głosiła że KRS jest nielegalny a teraz została do
    > niego wybrana. Pomijając już to że od kilku dni auto magicznie
    > "neo KRS" zaczął być KRS. Przyznam szczerze że tego nie rozumiem
    > więc wczoraj obejrzałem kilka programów w TVN i dziennikarze jakoś
    > tak nie bardzo potrafili to wytłumaczyć. Wrecz sami sprawiali
    > wrażenie zażenowanych tym cyrkiem(moim zdaniem)

    Moim zdaniem rowniez tu sie mylisz i nie takie sprawy beda decydowały.
    Za to gdyby wywalic dublerów z TK i jeszcze zabrac im stecz wypłaty
    (zostawiajac np minimalna krajowa) to by dopiero był plus dla koalicji
    demokratycznej.
    Tylko czy sie odwaza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 134. Data: 2023-11-21 21:53:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, w fakty.
    > To że Ty ich nie chcesz uznać, to już nie mój problem.

    > Nie.
    > Raczej nie wierzę notorycznym kłamcom.
    > Czyli w tym przypadku pisiorom wszelakim.
    >
    > Ocena oczywiście własna.

    Ale politykom koalicji demokratycznej wierzysz?

    > Chyba w jakimś innym reality żyjesz.
    > Cokolwiek na poparcie tej pisaniny?

    Ale czepiasz sie umowy czy tego ze zamieniłem RAZEM z LEwica?

    > Co nijak nie oznacza, że to stan faktyczny.

    Oczywiscie. W koncu umowy tez mozna zmienic.
    Ale to juz wiaze sie z roznymi konsekwencjami.

    > W ten na dzień powoływania Pinokia był taki, że w Sejmie istniała
    > podpisana koalicja, w wyniku działania której marszałkiem był
    > Hołownia, a pisiory dostały kopa od wszystkich.

    To prawda.
    Ale jak były negocjacje u prezydenta to koalicji podpisanej nie było.
    Szkoda.

    > Każdy z odrobiną oleju w głowie wiedział, ze tak właśnie jest i
    > kto wygrał,a kto przegrał wybory.

    Ale to juz mocno zalezy od tego jak zdefiniujesz zwyciestwo.
    Troche analogicznie - w F1 tez masz klasyfikacje indywidualna i
    druzynowa.

    > Ale wiesz, że to tylko mały kawałek Lewicy?

    Tak.
    To tylko pokazuje ile warte sa deklaracje polityków.
    Niestety, jak widac, po obu stronach.

    > Głównie nieumiejętności dodawania do 240.

    Strasznie małostkowy argument.
    Po raz kolejny "odechciewa sie dyskusji na takim poziomie"

    > W sensie, że jak pis zgodził się na zawyżone ceny prądu (rok temu)
    > to teraz się przez to rozpadnie koalicja ich następców i poparcie
    > straci, czy o co chodzi?

    Rowniez.
    Niestety wiekszosc ludzi rozumuje bardzo bezposrednio przez swój
    portfel a naprawianie tego bałaganu w wielu miejscach nawet nie tyle
    bedzie długo trwało co po prostu nie uda sie przez cała kadencje.
    Ale bardziej miałem na mysli wrazenie.

    Nie zgadzasz sie ze sprawa Karpinskiego jest fatalna wizerunkowo?
    Naprawde musieli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 135. Data: 2023-11-21 22:42:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.11.2023 o 21:53, Budzik pisze:
    > Nie zgadzasz sie ze sprawa Karpinskiego jest fatalna wizerunkowo?
    > Naprawde musieli?
    No pewnie że nie, ale dorobek Karpińskiego nie przepadł powstała Mera
    400, klon K-202.

    --
    Janusz

  • 136. Data: 2023-11-22 07:49:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-11-2023 o 21:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale politykom koalicji demokratycznej wierzysz?

    Nie we wszystko rzecz jasna.
    Ale gdy mówią że utworzyli koalicję, której efekty widać w Sejmie, to
    jakoś tak.

    Ty bardziej wierzysz, że Adrian kierował się czymkolwiek innym niż
    poleceniami z Nowogrodzkiej, ale to już nie mój problem.

    > Ale czepiasz sie umowy czy tego ze zamieniłem RAZEM z LEwica?

    To chyba oczywiste, że mieszając nazwy tworów, wprowadzasz w błąd i w
    efekcie wypisujesz głupoty?

    > To prawda.
    > Ale jak były negocjacje u prezydenta to koalicji podpisanej nie było.

    To nie miało żadnego znaczenia.
    Powodem dla którego Adrian przedłużył pisią agonię nie były tego typu
    niuanse.

    > Ale to juz mocno zalezy od tego jak zdefiniujesz zwyciestwo.

    Albo jak bardzo jesteś odporny na pisią propagandę.

    > Tak.
    > To tylko pokazuje ile warte sa deklaracje polityków.

    Przeczytałeś chociaż dlaczego tak się stało?
    Akurat w tym przypadku to chcą być wierni temu co deklarowali.
    I nie zmieniają swojego poparcie dla koalicji z tego powodu.

    > Strasznie małostkowy argument.
    > Po raz kolejny "odechciewa sie dyskusji na takim poziomie"

    Z powielaczami pisiej narracji odechicewa się bardziej, wierz mi.

> [...]
    > portfel a naprawianie tego bałaganu w wielu miejscach nawet nie tyle
    > bedzie długo trwało co po prostu nie uda sie przez cała kadencje.

    Czyli skoro PIS jednak przedłużył zamrożenie, to wrażenia będą lepsze?
    Jak można skomentować taką postawę i próbę szukania w ten sposób dziury
    w całym, bo taka nawijka leci w tvpis?

    > Nie zgadzasz sie ze sprawa Karpinskiego jest fatalna wizerunkowo?
    > Naprawde musieli?

    Ale kto i co?
    Wiesz w ogóle do czego służy tymczasowy areszt i czym się różni od
    wydobywczego?

  • 137. Data: 2023-11-22 07:51:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > W skład KRS wchodza nominaci z roznych stron, np własnie z sejmu.
    > Ci których legalnosc sie podwaza nie pochodza z sejmu a z nadania

    Nie z sędziowskiego właśnie - na tym polega ich nielegalność.

  • 138. Data: 2023-11-23 17:14:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 21 listopada 2023 o 21:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > No przeciez własnie dodałem...
    > Ale przeciez nikt nie chce pisowi zabrac marszałka.
    > Niech tylko znajda kogos kulturalnie akceptowalnego.

    Że Witek nie nadawała się na marszałka sejmu to dość oczywiste.
    Bardziej chodzi mi o cyrk z wyborem vicemarszałka senatu PiS Peka
    Najpierw go uwalili z rozpędu a teraz pewnie lada dzień znów go przegłosująęka

> [...]
    > którys z pisowców wszedł na mownice i musiał mowic do wyłączonego
    > mikrofonu? Ludzie zaczeli ogladac obrady sejmu! :-D

    Największą oglądalność telewizji zawsze miały najgłupsze tokszoły na ludziska chcą
    igrzysk to mają je zapewnione

> [...]
    > Za to gdyby wywalic dublerów z TK i jeszcze zabrac im stecz wypłaty
    > (zostawiajac np minimalna krajowa) to by dopiero był plus dla koalicji

    Od dawna o tym piszę-
    Nie pamiętam nowej władzy która by rozliczyła poprzedników a każda obiecywała.
    Według mnie tak samo będzie i teraz tyle że nowo wybrana władza ma o tyle łatwiej że
    moga robić jeszcze większe przekręty jak do tej pory bo zawsze mają wytłumaczenie że"
    za pisu to..."

    . Czyli że nikogo nie rozliczam a jeszcze bardziej będą gadać.
    I mają o tyle łatwiej że praktycznie całe Media po swojej stronie.
    TVN nawet się nie stara być obiektywny a TVPiS nowa władza sobie szybko odzyska i
    Holecka za kilka tygodni miesięcy będzie czytać co tam jej nowy prezes wyświetli

  • 139. Data: 2023-11-23 17:24:40
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > I z tego to sie akurat wyborcy koalicji ciesza - po 8 latach 30
    > sekundowych wystapien nikt nie ma za grosz wspolczucia dla polityków

    Ja uważam że czy 30 sekund czy 3 minuty to i tak jest ograniczenie.
    Pewnie że jest ryzyko że znajdzie się idiota który będzie chciał gadać dwie godziny
    ale niech sobie gada-sam sobie świadectwo wystawi.
    To jak z Morawieckim teraz- jestem zwolennikiem żeby on właśnie tworzył nowy rząd.
    Wiadomo że nie stworzy- Polska te kilka tygodni dodatkowo wytrzyma a Morawiecki i i
    inni politycy z PISu którzy w mediach twierdzą że jakiś rząd jest tworzony sami się
    fajnie ośmieszają.
    "Półki i Polacy"(ciekaw jestem który spindoktor wymyślil ten zwrot) to widzą i
    ocenią.

  • 140. Data: 2023-11-24 08:22:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-11-2023 o 17:24, Kris pisze:

> [...]
    ale niech sobie gada-sam sobie świadectwo wystawi.
    > To jak z Morawieckim teraz- jestem zwolennikiem żeby on właśnie tworzył nowy rząd.

    Zapłacisz za te cyrki każdemu kto musi to słuchać/czekać?
    Czas to pieniądz.

    PIS już sobie dosyć świadectwa wystawił przez ostatnie 8 lat i już
    wystarczy.
    Każdy dzień ich władzy dłużej to strata kolejnej kasy przez kraj.