  • 121. Data: 2023-11-20 07:44:48
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-11-2023 o 21:53, Budzik pisze:

    > Czyli wierzysz w te deklaracje

    Nie, w fakty.
    To że Ty ich nie chcesz uznać, to już nie mój problem.

    > polityków które sa ci wygodne.

    Nie.
    Raczej nie wierzę notorycznym kłamcom.
    Czyli w tym przypadku pisiorom wszelakim.

    Ocena oczywiście własna.

    > została podpisana umowa koalicyjna. Bez Lewicy.

    Chyba w jakimś innym reality żyjesz.
    Cokolwiek na poparcie tej pisaniny?

    > Formalny to taki jaki mamy w dokumentach.

    Co nijak nie oznacza, że to stan faktyczny.
    W ten na dzień powoływania Pinokia był taki, że w Sejmie istniała
    podpisana koalicja, w wyniku działania której marszałkiem był Hołownia,
    a pisiory dostały kopa od wszystkich.

    Każdy z odrobiną oleju w głowie wiedział, ze tak właśnie jest i kto
    wygrał,a kto przegrał wybory.

    > Tak, Razem. Juz osobno.

    Ale wiesz, że to tylko mały kawałek Lewicy?

    > Znów sie czepiasz jakis pierdolów?
    > Ze nie 200 a ZTCP 194?

    Głównie nieumiejętności dodawania do 240.

    > Ale jeszcze kilka takich "przypadków" jak z Karpińskim, nowe ceny pradu
    > od nowego roku i wycofanie sie z obietnic typu kwota wolna = 60.000 i
    > szybko sie okaze ze łaska panska...

    W sensie, że jak pis zgodził się na zawyżone ceny prądu (rok temu) to
    teraz się przez to rozpadnie koalicja ich następców i poparcie straci,
    czy o co chodzi?

  • 122. Data: 2023-11-20 12:28:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 listopada 2023 o 07:44:50 UTC+1 Cavallino napisał(a):

> [...]
    > W sensie, że jak pis zgodził się na zawyżone ceny prądu (rok temu) to
    > teraz się przez to rozpadnie koalicja ich następców i poparcie straci,
    Naucz się nieukowcu oprócz dodawani działań na ułamkach. Jak by jakims cudem udało
    się zespolonej jelopozycji stworzyć rzad to we wszystkich ustawach zeby weszły w
    życie, w ktorych ich prezydent i PiS nie popra, beda musieli mieć 3/5. Dlatego teraz
    skowyczą zeby prezydent się zrzekł prezydentury albo zeby w jakis szwabsko kacapski
    sposob go odwołać. KOalicyjna jełopozycja tak wygrała ze moze tyle na ile PiS im
    łańcuch popusci. Poza tym wiele ustaw jakie mogli by chciec uchwalić nie ma szansy na
    wiekszosc glosow.

  • 123. Data: 2023-11-20 13:07:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 19 listopada 2023 o 22:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Nie chce byc złym prorokiem...
    > Ale jeszcze kilka takich "przypadków" jak z Karpińskim, nowe ceny pradu
    > od nowego roku i wycofanie sie z obietnic typu kwota wolna = 60.000 i
    > szybko sie okaze ze łaska panska...

    Dodaj do tego jeszcze wycofywanie się z obietnic wyborczych bo ,
    Dodaj do tego jeszcze ostatnie głosowanie przeciwko marszałkowi z PIS w senacie z
    którego opozycja teraz się wycofuje i pewnie pisowski kandydat i tak marszałkiem
    zostanie.
    No i ten cyrk z ubiegłego tygodnia z wyborem posłów do KRS.
    Nijaka Kidawa-Błońska nie tak dawno głosiła że KRS jest nielegalny a teraz została do
    niego wybrana.
    Pomijając już to że od kilku dni auto magicznie "neo KRS" zaczął być KRS.
    Przyznam szczerze że tego nie rozumiem więc wczoraj obejrzałem kilka programów w TVN
    i dziennikarze jakoś tak nie bardzo potrafili to wytłumaczyć.
    Wrecz sami sprawiali wrażenie zażenowanych tym cyrkiem(moim zdaniem)

  • 124. Data: 2023-11-20 13:10:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2023 o 13:07, Kris pisze:

> [...]
    TVN i dziennikarze jakoś tak nie bardzo potrafili to wytłumaczyć.
    > Wrecz sami sprawiali wrażenie zażenowanych tym cyrkiem(moim zdaniem)

    Adrian nie dopuszcza do powstania nowego rządu, a Ty już byś chciał
    widzieć efekty jego pracy?

    Tak w tvpis kazali teraz nawijać?

  • 125. Data: 2023-11-20 13:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 20 listopada 2023 o 13:07:14 UTC+1 Kris napisał(a):
    > .
    > Wrecz sami sprawiali wrażenie zażenowanych tym cyrkiem(moim zdaniem)
    Jeszcze wybór na marszałka sejmu- nijaka Witek ewidentnie prowadziła obrady pod
    dyktando pis/prezesa.
    I oopozycja tydzień temu zarzucała jej łamanie regulaminu i między innymi
    ograniczanie czasu przemówień posłów.
    Moim zdaniem słusznie rację mieli
    Co zrobił nowy marszałek na pierwszym posiedzeniu sejmu?
    Ograniczył czas przemówień do 3 minut i dość ewidentnie złamał regulamin nie
    dopuszczając do głosu Jaroslaws który póki co jakby nie patrzec jest wicepremierem
    więc zgodnie z regulaminem sejmu miał prawo wystąpić

  • 126. Data: 2023-11-20 13:22:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 20 listopada 2023 o 13:10:44 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > zażenowanych tym cyrkiem(moim zdaniem)
    > Adrian nie dopuszcza do powstania nowego rządu, a Ty już byś chciał
    > widzieć efekty jego pracy?
    Nieśmiało zauważam że o nowym rządzie nic nie pisałem.
    Więc jak chcesz dyskutować to dyskutujemy bez rozmydlania wątku.

  • 127. Data: 2023-11-20 13:44:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2023 o 13:22, Kris pisze:
    > Nieśmiało zauważam że o nowym rządzie nic nie pisałem.

    Pisałeś, nawet jak nie rozumiesz na czym mogą polegać ewentualne kroki
    zmierzające do usunięcia szkodników z polskiego życia publicznego i kto
    je może podjąć.
    Poczekaj kilka miesięcy, wtedy zrozumiesz, zobaczysz efekty i będziesz
    mógł oceniać.

    Rzecz jasna na niektóre dłużej trzeba będzie poczekać.
    Tj. aż do usunięcia ze stanowisk różnych Andrianów, odkryć towarzyskich
    i innych uzurpatorów władzy na wszelakich szczeblach i możliwości zmiany
    sytuacji poprzez ustawy.

  • 128. Data: 2023-11-20 14:29:18
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > No i ten cyrk z ubiegłego tygodnia z wyborem posłów do KRS.
    > Nijaka Kidawa-Błońska nie tak dawno głosiła że KRS jest nielegalny a

    Korekta- nie Kidawa-Błońska a Kamila Gasiuk-Pihowicz
    "To nie jest wybór KRS, to ciało bowiem nie istnieje, bo byt prawny został
    zakwestionowany przez europejskie trybunały i polskie sądy" - powiedziała Kamila
    Gasiuk-Pihowicz w 2022 roku.
    A kilka dni temu ochoczo zgodziła się na wybór do KRS;)

  • 129. Data: 2023-11-20 14:41:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2023 o 14:29, Kris pisze:

> [...]
    Gasiuk-Pihowicz w 2022 roku.
    > A kilka dni temu ochoczo zgodziła się na wybór do KRS;)

    I długo tak będziesz teraz głupiego udawał?

    Zanim się syfu po pisie nie posprząta, trzeba minimalizować jego skutki
    i wymiatać jego popleczników z każdego miejsca z którego się da.
    Choćby po to, żeby więcej szkód nie zdążyli narobić.

    To że się to pisowskim pomiotom nie podoba jest normalne.
    Słychać wycie - znakomicie !!!!

    Tyle że idź wyć na inną grupę.

  • 130. Data: 2023-11-21 07:53:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-11-20 o 14:29, Kris pisze:

> [...]
    Gasiuk-Pihowicz w 2022 roku.
    > A kilka dni temu ochoczo zgodziła się na wybór do KRS;)

    Uwaga, będę ci klarował.
    KRS nie jest KRS-em, bo wskład tegoż zamiast 15 sędziów wybranych przez
    sędziów jest 15 członków pis.
    Pozostały skład jest zgodny z konstytucją (delegaci Sejmu, Senatu,
    Adriana, SN, NAS itp).

    Więc jak by nie było, część delegatów Sejmu i Senatu jest i była jak
    najbardziej poprawnie wybrana.
    Chodzi o przywrócenie delegacji sędziów w KRS.

    --
    Pete